Varmo Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg kan skaffe dere på Diskusjon.no Gratis billetter til Lyn-Liverpool. Tenkte å få tak i 10-20 stykker å gi til Liverpool fans fra Diskusjon.no. Men må vite intr for dette. Qoute denne tråden og skriv: JEG VIL HA GRATIS BILLETT. JEG VIL HA GRATIS BILLETT. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5343161,00.html "It's very clear, Xabi has three years left and we do not want to sell him." Rafa lyver jo aldri(hirr hirr) ergo case closed. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg kan skaffe dere på Diskusjon.no Gratis billetter til Lyn-Liverpool. Tenkte å få tak i 10-20 stykker å gi til Liverpool fans fra Diskusjon.no. Men må vite intr for dette. Qoute denne tråden og skriv: JEG VIL HA GRATIS BILLETT. JEG VIL HA GRATIS BILLETT. Jeg synes forresten det er fint av deg, Kjakan. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 JEG VIL HA GRATIS BILLETT OG JEG ER LIVERPOOLSUPPORTER, SÅ JEG MENER JEG KOMMER FORAN ALLE UNITED-SUPPORTERNE! DUSTEMIKLER ALLE SAMMEN! HEHEHOAOHA! Neida, seriøst, jeg tar gjerne en gratis billett om muligheten byr seg. Gjerne et par stykker også om den muligheten byr seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) I denne sitvasjonen er Kjartan24 gud, og resten av oss er bare ydmyke mennesker. Morsomt scenario. Endret 22. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) At du drikker Carlsberg på heltid betyr ikke at det er arbeidsgiveren din hehe, fint eksempel på en ManU fjortis. Jobber nok ikke i Carlsberg. Evt humor ? Å bli kalt for en alkoholiker er vel ikke god humor men heller skivebom da jeg ikke drikker. Selvhøytidelig? Selvironi? Forøvrig er det helt legitimt å spørre hvor og hvorfor du får disse billettene uten at du skal ta deg nær av det. Ingen kjenner deg. Derav skepsisen.' Edit: Ikke ta dette som kritikk, det er uansett et flott initiativ. Endret 23. mai 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg datt ihvertfall nesten av Stolen (Eh, Lenestolen min), Hyrlen. Look at You Dawgs, Kjakan24 have made you Guys into (S)he's Hoes. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg datt ihvertfall nesten av Stolen (Eh, Lenestolen min), Hyrlen. Look at You Dawgs, Kjakan24 have made you Guys into (S)he's Hoes. And we're all lovin it. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg kan skaffe dere på Diskusjon.no Gratis billetter til Lyn-Liverpool. Tenkte å få tak i 10-20 stykker å gi til Liverpool fans fra Diskusjon.no. Men må vite intr for dette. Qoute denne tråden og skriv: JEG VIL HA GRATIS BILLETT. JEG VIL HA GRATIS BILLETT. Edit: La til quote og store bokstaver. Yes, we are. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Seff. Eg var nummer to eller tre som skreiv det. Har eg sagt noe annet? Den skjønte eg ikke helt Daniel. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Flott initiativ av Kjakan dette her. Han må vel bli bært på gullstol til Bislett/Ullevåll av de som får billetter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Har alt lovet og kjøpe Nesquick om jeg blir verdig billett. Jotun: når du sa we så antok jeg we=united-kidza(supporterne) ikke we=de som skal ivei. Endret 22. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Når får vi svar på hvem som får billett og ikke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Det er det vel bare Kjartan24 som vet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Når får vi svar på hvem som får billett og ikke? Det er ikke bekreftet at det blir noe av greia enda. Tror han måtte lufte stemningen for tiltaket først, for så å ordne med billetter. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg kan skaffe dere på Diskusjon.no Gratis billetter til Lyn-Liverpool. Tenkte å få tak i 10-20 stykker å gi til Liverpool fans fra Diskusjon.no. Men må vite intr for dette. Qoute denne tråden og skriv: JEG VIL HA GRATIS BILLETT. JEG VIL HA GRATIS BILLETT Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Melder meg på denne jeg også. Jeg vil ha gratis billett Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg kan skaffe dere på Diskusjon.no Gratis billetter til Lyn-Liverpool. Tenkte å få tak i 10-20 stykker å gi til Liverpool fans fra Diskusjon.no. Men må vite intr for dette. Qoute denne tråden og skriv: JEG VIL HA GRATIS BILLETT. JEG VIL HA GRATIS BILLETT. Kjakan er kongen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 JEG VIL HA GRATIS BILLETT. Hva skal du med billett? Du skal jo på vidda når kampen er og giddet jo ikke ta en svett buss til Oslo alene. Tror ikke det blir tur på meg Skal på vidda den uka, pluss at jeg ikke får med noen kompiser til å kjøre, måtte tatt en svett buss alene da, og det er ikke gøy Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg kan skaffe dere på Diskusjon.no Gratis billetter til Lyn-Liverpool. Tenkte å få tak i 10-20 stykker å gi til Liverpool fans fra Diskusjon.no. Men må vite intr for dette. Qoute denne tråden og skriv: JEG VIL HA GRATIS BILLETT. JEG VIL HA GRATIS BILLETT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå