indahla Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg mener at hvis man er Liverpool-supporter og bor i nærheten av Oslo er 700,- er fullt overkommelig. Seff er det bedre på Anfield, men hvis noen mener de kommer dit MED billett til en CL-kamp vil jeg gjerne snakk med vedkommende. Selv jeg har sendt mail til Lyn ang VIP-billetter. De koster kanskje litt mer, men man er iallefall sikker på å få billett og en meget god plass på tribunen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Tror ikke det blir tur på meg Skal på vidda den uka, pluss at jeg ikke får med noen kompiser til å kjøre, måtte tatt en svett buss alene da, og det er ikke gøy Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Kr 700,- er alt, alt for mye uansett. Det skal ikke være dyrere å se en treningskamp på en drittstadion, enn det er å se en viktig PL eller CL i England. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Greit at det er dyrt, men jeg har nå tenkt meg av gårde uansett. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Går overskuddet til noe veldedighet kanskje siden de tar såpass stiv pris? Eller tar klubben Liverpool såpass drøyt betalt at det må koste såpass for å arrangere det med overskudd? Prisen ble vel litt dyrere når de måtte til Bislett, er vel en del mindre plasser der enn på Ullevål. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Fikk ingen respons i United - tråden så poster mitt fine innlegg her: Hva skal de si egentlig? Jeg vet at vi mobber dem for det, men de har jo all grunn til å være optimistiske. Liverpool har gjort en kjempesesong og det er ikke umulig at de avgjør flere kamper neste år. De kan meget godt ta seks poeng mot både oss og Chelsea neste sesong også. De har kvalitetene til det. Hva hadde vi sagt hvis Liverpool hadde tatt tittelen i år? Antageligvis hadde vi snakket om neste år vi også. De supporter laget sitt, og har tro på at det kan vinne neste sesong, og for å være helt ærlig så tror jeg at Liverpool nærmer seg et seriegull. Liverpool kommer antagelig til å forsterke stallen i sommer, og til og med kanskje med Tevez. Det er et sitat jeg husker meget godt når det gjelder Tevez og det kom fra Ferguson selv: "He'll give me 15 goals a season, and what's more important is that they'll be important ones too" og det er sant det som står her. Tevez er en matchvinner, og mannen som kan snu uavgjort kampene deres til seiere sammen med Gerrard og Torres. Får de en matchvinner type til, og er heldige med skader neste sesong så skal vi ikke se bort ifra at vi taper ligagullet til de. Jeg tror du skriver mye av det dine medfans tenker men ikke tørr si åpenlyst her. Kudos til deg for det. Og du har selvfølgelig rett i det. Jeg tror også at med en, gjerne to kvalitetssigneringer for 20+ mill pund i sommer, så vil vi igjen kunne gi dere kamp til nest siste serierunde and beyond. Det må vi også, kan ikke la dere ta over ledelsen. Angående Lyn, så blir det nok kamp på meg. 700 kr tjenes egentlig ganske lett inn, men det er bare en prinsippsak. Men LFC i Norge er LFC i Norge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Tror faktisk tilskuertallene blir mindre enn på Vif-kampen(liverpool vs vålerenga altså) ifjor.¨ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Tror faktisk tilskuertallene blir mindre enn på Vif-kampen(liverpool vs vålerenga altså) ifjor.¨ Så klart, Bislett er jo mye mindre enn Ullevaal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hehe, sant, mente tror ikke det blir like mange som reiser inn til kampen da. Usikker om det blir full stadion. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Blir ihvertfall liten motstand fra motstanderfansen.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Sa de ikke i fjor at de kunne solgt 60-70000 billetter eller noe da? Tror ikke det er noe problem å fylle noe som helst stadion i Oslo. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Tror neppe det kommer til å bli et problem å fylle Bislett. I Norge er det et flust av Liverpool - supportere som er mer enn villige til å punge ut for å se Liverpool innenlands så vel som utenlands. Jeg vil tippe at Liverpool er den engelske klubben som har flest supportere i Norge uten å ha tallene til å påvise det. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Tror neppe det kommer til å bli et problem å fylle Bislett. I Norge er det et flust av Liverpool - supportere som er mer enn villige til å punge ut for å se Liverpool innenlands så vel som utenlands. Jeg vil tippe at Liverpool er den engelske klubben som har flest supportere i Norge uten å ha tallene til å påvise det. Snakker vi nå fans eller sympatisører? Jeg tror nok det er mange 40-åringer rundt om som forlengst har lagt drakta på hylla og har falt inn under den siste kategorien. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 men sympatisører som bor i Oslo synes sikkert det er greit å betale 700 kroner for å se laget "deres" uten å måtte dra lenger enn til Bislett. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Spiller Stevie G mot Tottenham gutær? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Spiller Stevie G mot Tottenham gutær? Hvorfor skal han ikke spille? Ligger to mål bak Ronaldo og Anelka i kampen om toppscorertittelen, og det er sesongens siste kamp. Så hadde vært rart om han ikke spilte, med mindre han er skadet. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Spiller Stevie G mot Tottenham gutær? Tror Latias har rett. Så ja, han spiller nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Håper bare Hyppie spiller jeg. Men spørs om Rafa tar en ''åge'' og lar han spille 15minutter. Men tror ikke Rafa er et like stort rasshøl som Åge Hareide. Gerrard er ikke skadet og vil derfor spille. Endret 22. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg kan skaffe dere på Diskusjon.no Gratis billetter til Lyn-Liverpool. Tenkte å få tak i 10-20 stykker å gi til Liverpool fans fra Diskusjon.no. Men må vite intr for dette. Qoute denne tråden og skriv: JEG VIL HA GRATIS BILLETT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå