Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Nå var ikke intensjonen til Lyn å legge kampen til Bislett, men dagen krasjer med datoen til en europacup kampen(?) til Vålerenga, og Bislett har betraktelig færre plasser enn Ullevål. Dermed må man øke prisen for å dekke utgiftene. Hvis dere ikke visste det så er det relativt dyrt å arrangere denne kampen. Det er greit nok at mange av dere synes det er dyrt, men å skrape opp en fem hundre lapp ekstra er ikke så utrolig vanskelig er det vel? Jeg tenker meg muligens til kampen selv for 700 kroner, og jeg er hverken Lyn - eller Liverpool - supporter dog bor jeg i Oslo.

 

Fikk ingen respons i United - tråden så poster mitt fine innlegg her:

 

Hva skal de si egentlig? Jeg vet at vi mobber dem for det, men de har jo all grunn til å være optimistiske. Liverpool har gjort en kjempesesong og det er ikke umulig at de avgjør flere kamper neste år. De kan meget godt ta seks poeng mot både oss og Chelsea neste sesong også. De har kvalitetene til det. Hva hadde vi sagt hvis Liverpool hadde tatt tittelen i år? Antageligvis hadde vi snakket om neste år vi også. De supporter laget sitt, og har tro på at det kan vinne neste sesong, og for å være helt ærlig så tror jeg at Liverpool nærmer seg et seriegull. Liverpool kommer antagelig til å forsterke stallen i sommer, og til og med kanskje med Tevez. Det er et sitat jeg husker meget godt når det gjelder Tevez og det kom fra Ferguson selv:

 

"He'll give me 15 goals a season, and what's more important is that they'll be important ones too"

 

og det er sant det som står her. Tevez er en matchvinner, og mannen som kan snu uavgjort kampene deres til seiere sammen med Gerrard og Torres. Får de en matchvinner type til, og er heldige med skader neste sesong så skal vi ikke se bort ifra at vi taper ligagullet til de.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Boys will be boys vet du Wisbatov. Samme prinsippet gjelder for united-barna og Liverpool-barna.

 

700kroner er jo nada igrunn. Om man bor i oslo altså, blir verre når man reise til Oslo(det i seg selv er ille nok spør du meg)

 

Hadde jeg bodd i Oslo(bare tanken gjør meg kvalm) så hadde jeg nok hoppet på tilbudet.

Når man tenker på Vif-Pool kampen ifjor så blir nok billetene revet vekk ganske så fort.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Jeg mener at hvis man er Liverpool-supporter og bor i nærheten av Oslo er 700,- er fullt overkommelig. Seff er det bedre på Anfield, men hvis noen mener de kommer dit MED billett til en CL-kamp vil jeg gjerne snakk med vedkommende.

 

Selv jeg har sendt mail til Lyn ang VIP-billetter. De koster kanskje litt mer, men man er iallefall sikker på å få billett og en meget god plass på tribunen.

Lenke til kommentar

Går overskuddet til noe veldedighet kanskje siden de tar såpass stiv pris? Eller tar klubben Liverpool såpass drøyt betalt at det må koste såpass for å arrangere det med overskudd?

 

Prisen ble vel litt dyrere når de måtte til Bislett, er vel en del mindre plasser der enn på Ullevål.

Lenke til kommentar
Fikk ingen respons i United - tråden så poster mitt fine innlegg her:

 

Hva skal de si egentlig? Jeg vet at vi mobber dem for det, men de har jo all grunn til å være optimistiske. Liverpool har gjort en kjempesesong og det er ikke umulig at de avgjør flere kamper neste år. De kan meget godt ta seks poeng mot både oss og Chelsea neste sesong også. De har kvalitetene til det. Hva hadde vi sagt hvis Liverpool hadde tatt tittelen i år? Antageligvis hadde vi snakket om neste år vi også. De supporter laget sitt, og har tro på at det kan vinne neste sesong, og for å være helt ærlig så tror jeg at Liverpool nærmer seg et seriegull. Liverpool kommer antagelig til å forsterke stallen i sommer, og til og med kanskje med Tevez. Det er et sitat jeg husker meget godt når det gjelder Tevez og det kom fra Ferguson selv:

 

"He'll give me 15 goals a season, and what's more important is that they'll be important ones too"

 

og det er sant det som står her. Tevez er en matchvinner, og mannen som kan snu uavgjort kampene deres til seiere sammen med Gerrard og Torres. Får de en matchvinner type til, og er heldige med skader neste sesong så skal vi ikke se bort ifra at vi taper ligagullet til de.

 

Jeg tror du skriver mye av det dine medfans tenker men ikke tørr si åpenlyst her. Kudos til deg for det. Og du har selvfølgelig rett i det. Jeg tror også at med en, gjerne to kvalitetssigneringer for 20+ mill pund i sommer, så vil vi igjen kunne gi dere kamp til nest siste serierunde and beyond. Det må vi også, kan ikke la dere ta over ledelsen.

 

 

Angående Lyn, så blir det nok kamp på meg. 700 kr tjenes egentlig ganske lett inn, men det er bare en prinsippsak. Men LFC i Norge er LFC i Norge :)

Lenke til kommentar

Tror neppe det kommer til å bli et problem å fylle Bislett. I Norge er det et flust av Liverpool - supportere som er mer enn villige til å punge ut for å se Liverpool innenlands så vel som utenlands. Jeg vil tippe at Liverpool er den engelske klubben som har flest supportere i Norge uten å ha tallene til å påvise det.

Lenke til kommentar
Tror neppe det kommer til å bli et problem å fylle Bislett. I Norge er det et flust av Liverpool - supportere som er mer enn villige til å punge ut for å se Liverpool innenlands så vel som utenlands. Jeg vil tippe at Liverpool er den engelske klubben som har flest supportere i Norge uten å ha tallene til å påvise det.

Snakker vi nå fans eller sympatisører? Jeg tror nok det er mange 40-åringer rundt om som forlengst har lagt drakta på hylla og har falt inn under den siste kategorien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...