Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

!!!!

Billettene mot Lyn kan komme opp i priser mot 700 kr står det på Liverpool.no! Helt sinnsykt. Blir det slike priser tar jeg heller og booker meg en tur i CL gruppespillet neste sesong.. Er jo bare doble prisen! Latterlig!

Og det blir nok Bislett.. huff..!

Er det så rart, det ble jo utsolgt alt for fort ifjor, så de vil vel tjene litt og dobler pris... Da kommer kun de mest hardbarka fansene til begge lagene ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
!!!!

Billettene mot Lyn kan komme opp i priser mot 700 kr står det på Liverpool.no! Helt sinnsykt. Blir det slike priser tar jeg heller og booker meg en tur i CL gruppespillet neste sesong.. Er jo bare doble prisen! Latterlig!

Jeg kan skaffe diskusjon.no noen gratis billetter vi kan gi ut i form av konkurranser. Men konkurransene må ha 18 års aldersgrense og det må väre intr for det for at jeg skal få billetter.

Vil dere ha noe slikt?

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
!!!!

Er det så rart, det ble jo utsolgt alt for fort ifjor, så de vil vel tjene litt og dobler pris... Da kommer kun de mest hardbarka fansene til begge lagene ;)

Og det er positivt?

Jeg har aldri vært på en Liverpool kamp, og hadde tenkt meg til Oslo, men 700kr..? Tviler på at jeg drar. Om jeg hadde dratt og likt det jeg hadde sett så kunne Liverpool fått en ny "hardbarka" fan. Vet at Liverpool ikke har noe med prisen å gjøre, men er skuffa over at kampen ikke kan være på Ullevaal eller lignende slik at alle får plass.

Lenke til kommentar
Lyn driter seg jo loddrett ut med først å legge kampen til Bislett, for så å ta slike priser. Hadde glatt fyllt Ullevål med 25000 Liverpoolsupportere og et par Lyn-supportere.

Fölg med i timen a, gidder ikke forklare deg hva som er grunnen til dette siden du tydligvis ikke vet NOEN TING om fotball.

Lenke til kommentar
Hvis prisen blir så høy som 700,- begynner det å bli litt i overkant for en student. Må nok ha en lite råd med meg selv hvis det blir tilfelle..

Vel jeg var villig til å betale 7500kr for CL-finalen.

CL finale vs treningskamp mot Lyn.

Føler CL finalen er verdt litt mer enn 10 ganger så mye.

Lenke til kommentar

Må si at 700,- var litt vel mye for en billett til en preseason kamp mot et nokså dårlig fotball lag sett på europeisk skala. Får se hvor mye jeg tjener i sommer da, om jeg må velge så tar jeg heller en Anfield tur på høsten. Hadde lyst til begge da men ;)

Billettene kostet 200,- på VGnedre i fjor og med noe ekstra utgifter så blei det totalt 220,-.

Lenke til kommentar
Hvis prisen blir så høy som 700,- begynner det å bli litt i overkant for en student. Må nok ha en lite råd med meg selv hvis det blir tilfelle..

Vel jeg var villig til å betale 7500kr for CL-finalen.

CL finale vs treningskamp mot Lyn.

Føler CL finalen er verdt litt mer enn 10 ganger så mye.

Jeg som ikke er fan av Liverpool ville dratt på denne kampen for 700kr om jeg hadde bodd i Oslo.

Lenke til kommentar

Hehe, nei. Var noe greier som du måtte betale i tillegg til billetten liksom. Såpass lenge siden at jeg husker ikke hva det heter.

Edit: Jeg hadde også lett dratt på kampen om jeg hadde bodd i Oslo, men bor desverre 200 mil lengre nord og da er det ikke så lett lengre.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Jeg som ikke er fan av Liverpool ville dratt på denne kampen for 700kr om jeg hadde bodd i Oslo.

Dealen er jo at denne turen plutselig blir like dyr som å reise til England noen dager for å stå på THe Kop og se CL kamp.

Jeg bruker nok ikke penger på begge deler, når denne turen blir så dyr, så da blir det nok bare Anfield tur på meg.

Lenke til kommentar

Dealen er jo at denne turen plutselig blir like dyr som å reise til England noen dager for å stå på THe Kop og se CL kamp.

Jeg bruker nok ikke penger på begge deler, når denne turen blir så dyr, så da blir det nok bare Anfield tur på meg.

Om det er 400-500kr som vipper deg frem eller tilbake kan du jo droppe ei fylla, spise 2 burgere mindre, jobbe 4-5 timer mer osv. 500kr er ikke mye penger. Selv ikke for en student sommerstid. Men ja det er ikke billig med 700kr for en billett til pre-season.

Lenke til kommentar
Lyn driter seg jo loddrett ut med først å legge kampen til Bislett, for så å ta slike priser. Hadde glatt fyllt Ullevål med 25000 Liverpoolsupportere og et par Lyn-supportere.

Fölg med i timen a, gidder ikke forklare deg hva som er grunnen til dette siden du tydligvis ikke vet NOEN TING om fotball.

Haha, jeg lo hvertfall. Er ikke første gang jeg har ledd av deg for å si det sånn. :wee: Trodde ikke du som er motstandshelt fra krigens dager visste så mye om fotball heller.

Lenke til kommentar

Haha, jeg lo hvertfall. Er ikke første gang jeg har ledd av deg for å si det sånn. :wee: Trodde ikke du som er motstandshelt fra krigens dager visste så mye om fotball heller.

Evt Utbryterkonge fra Svergie.

Lenke til kommentar
Om det er 400-500kr som vipper deg frem eller tilbake kan du jo droppe ei fylla, spise 2 burgere mindre, jobbe 4-5 timer mer osv. 500kr er ikke mye penger. Selv ikke for en student sommerstid. Men ja det er ikke billig med 700kr for en billett til pre-season.

Ene og alene er 500 kr ingenting, det er jeg enig i.

Får se hva som skjer. Og ja, 700 kr er ganske urimelig i mine øyne.

Lenke til kommentar

Nå var ikke intensjonen til Lyn å legge kampen til Bislett, men dagen krasjer med datoen til en europacup kampen(?) til Vålerenga, og Bislett har betraktelig færre plasser enn Ullevål. Dermed må man øke prisen for å dekke utgiftene. Hvis dere ikke visste det så er det relativt dyrt å arrangere denne kampen. Det er greit nok at mange av dere synes det er dyrt, men å skrape opp en fem hundre lapp ekstra er ikke så utrolig vanskelig er det vel? Jeg tenker meg muligens til kampen selv for 700 kroner, og jeg er hverken Lyn - eller Liverpool - supporter dog bor jeg i Oslo.

Fikk ingen respons i United - tråden så poster mitt fine innlegg her:

Hva skal de si egentlig? Jeg vet at vi mobber dem for det, men de har jo all grunn til å være optimistiske. Liverpool har gjort en kjempesesong og det er ikke umulig at de avgjør flere kamper neste år. De kan meget godt ta seks poeng mot både oss og Chelsea neste sesong også. De har kvalitetene til det. Hva hadde vi sagt hvis Liverpool hadde tatt tittelen i år? Antageligvis hadde vi snakket om neste år vi også. De supporter laget sitt, og har tro på at det kan vinne neste sesong, og for å være helt ærlig så tror jeg at Liverpool nærmer seg et seriegull. Liverpool kommer antagelig til å forsterke stallen i sommer, og til og med kanskje med Tevez. Det er et sitat jeg husker meget godt når det gjelder Tevez og det kom fra Ferguson selv:

"He'll give me 15 goals a season, and what's more important is that they'll be important ones too"

og det er sant det som står her. Tevez er en matchvinner, og mannen som kan snu uavgjort kampene deres til seiere sammen med Gerrard og Torres. Får de en matchvinner type til, og er heldige med skader neste sesong så skal vi ikke se bort ifra at vi taper ligagullet til de.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Boys will be boys vet du Wisbatov. Samme prinsippet gjelder for united-barna og Liverpool-barna.

700kroner er jo nada igrunn. Om man bor i oslo altså, blir verre når man reise til Oslo(det i seg selv er ille nok spør du meg)

Hadde jeg bodd i Oslo(bare tanken gjør meg kvalm) så hadde jeg nok hoppet på tilbudet.

Når man tenker på Vif-Pool kampen ifjor så blir nok billetene revet vekk ganske så fort.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...