Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Jepp, ser det Dexter sier og har tenkt sånn selv. Han elsker å spille i PL og hvis Utd ikke vil betale for han og setter like mye pris på han som Berba (tenker først og fremst på pris) så må han jo gå til en annen toppklubb i det landet. Jeg hater det like mye at han stikker til en annen storklubb i PL men vi(Utd) kan ikke si at vi ikke hadde muligheten å kjøpe han.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge det ikke stinker ''used-United-spiller'' så.

Greit, har ikke noe imot om vi kjøper Tevez, en sterk spiller som kan nette 10-15-mål per sesong. Samt han er ikke en av de egoistiske spillerne som finnes der ute,han kan faktisk sentre.

 

Men vil ikke at Rafa knuser pengegrisen på å hente han.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Neida, ikke i det hele tatt. Det er helt utrolig hvor mye noen (mange) United-supportere lar seg påvirke av hva Rafa har å si.

Lenke til kommentar
Neida, ikke i det hele tatt. Det er helt utrolig hvor mye noen (mange) United-supportere lar seg påvirke av hva Rafa har å si.

Spar meg. Selvfølgelig reagerer man når en person så høyt oppe prøver å rakke ned på seieren vår med og indirekte påstå at det kun dreier seg om penger. Evt at han er så liten at han ikke kan gratulere en manager-kollega uansett hva slags krangel de måtte ha hatt i media.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Neida, ikke i det hele tatt. Det er helt utrolig hvor mye noen (mange) United-supportere lar seg påvirke av hva Rafa har å si.

Spar meg. Selvfølgelig reagerer man når en person så høyt oppe prøver å rakke ned på seieren vår med og indirekte påstå at det kun dreier seg om penger. Evt at han er så liten at han ikke kan gratulere en manager-kollega uansett hva slags krangel de måtte ha hatt i media.

 

Spare deg? Har du glemt hvilken tråd du skriver i? Spar oppgulpet til United-tråden :)

Lenke til kommentar

Rafa for si hva han vil, om han ikke vil gi ''props'' til SAF så MÅ han virkelig ikke det.

Berømmet jo laget, det for holde.

 

Eneste som er forventes av trenere er å gratulere laget som vinner, ikke spillere og trenere og saftblandere.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Neida, ikke i det hele tatt. Det er helt utrolig hvor mye noen (mange) United-supportere lar seg påvirke av hva Rafa har å si.

Spar meg. Selvfølgelig reagerer man når en person så høyt oppe prøver å rakke ned på seieren vår med og indirekte påstå at det kun dreier seg om penger. Evt at han er så liten at han ikke kan gratulere en manager-kollega uansett hva slags krangel de måtte ha hatt i media.

 

Spare deg? Har du glemt hvilken tråd du skriver i? Spar oppgulpet til United-tråden :)

Hva i all verden har det å si hvordan tråd jeg skriver i? Trenger du ikke føre en skikkelig diskusjon i denne? Bare intetsigende kommentarer for å unngå enn diskusjon der den andre helt klart har et poeng ?

 

@Danielzu, nei det forventes at man gratulerer alle ledd. Er en grunn til at det ble oppslag i England nå han ikke gjorde det. Eller når han ikke håndhilser på andre managere.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hva i all verden har det å si hvordan tråd jeg skriver i? Trenger du ikke føre en skikkelig diskusjon i denne? Bare intetsigende kommentarer for å unngå enn diskusjon der den andre helt klart har et poeng ?

 

Dette er Liverpool-tråden for Liverpool-fans. Når for eksempel United-fans kommer her og slenger dritt grenser det veldig ofte til trolling - av og til brytes den grensen. Hvis du føler for å rakke ned på klubben, så gjør det i deres tråd. Jeg vet at du sannsynligvis ikke er ute etter å provosere, men flere vil nok la seg provosere av det du har skrevet om Rafa.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Kan vel legge til - for dere nye seere - at jeg liker Hyrlen så godt at han pryder bakgrunnsbildet på mobilen og pc-en min :love:

Lenke til kommentar
Kan vel legge til - for dere nye seere - at jeg liker Hyrlen så godt at han pryder bakgrunnsbildet på mobilen og pc-en min :love:

 

aaaah. Så det er han som United supporteren i ditt hjerte. Du nevnte vedkommende i en tråd for en stund siden. Puslespillet faller på plass nå ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...