Ol'H Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Han mener ikke det, han bruker bare en latterlig form for argumentasjon. Å ødelegger dermed saklighet og diskusjonen som sådan. Som uansett er fåfengt og trøttende. Så jeg støtter Wh1te, la diskusjonen dø. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Taklingen er ikke stygg en gang. Han gjør det for laget og det blir veldig merkelig å sammenligne dette med situasjonen til Gerrard. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 La meg omformulere: En høyt uetisk takling. Det er det ingen tvil om. Og han gikk vel ut etterpå og beklaget. Pluss at Ferguson gav han vel forholdsvis kraftig verbal tyn på diverse pressekonferanser i ettertid. Tror med stor sikkerhet at Solskjær har sitt på det tørre. Alle gjør feil, det er bare ikke alle som påpeker andres feil, for så å gjør samme feilen selv uten å kommentere det i ettertid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Taklingen er ikke stygg en gang. Han gjør det for laget og det blir veldig merkelig å sammenligne dette med situasjonen til Gerrard. Det er ikke merkelig, det er bare du som ikke skjønner det. Det kan selvsagt være jeg ikke formulerer meg godt nok, men jeg har egentlig ikke et behov for å forsvare divingen til Gerrard så jeg lar gjerne diskusjonen dø. Jeg kjenner ikke Gerrard, jeg vet ingenting om personligheten hans. Jeg har lest boken. Jeg vet han diver. Jeg liker det ikke. Jeg liker han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Tre innlegg slettet. Spikke fliser kan dere gjøre på sommerferie hos besteforeldrene deres. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=563318 haha, hvor skal vi få en halv milliard fra? :!: Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=563318 haha, hvor skal vi få en halv milliard fra? :!: Sjekk kilden da. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Det skriver den engelske avisen The Snn i dag. Slutta å lese her jeg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Jeg så den. Og posta likevel? Endret 20. mai 2009 av 7Bolanos Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ja, var jo bare for å vise hvor latterlig det var... For vi har jo virkelig en halv milliard å bruke... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ja, var jo bare for å vise hvor latterlig det var... For vi har jo virkelig en halv milliard å bruke... Vis dere har det isåfall...så har vel dere neppe råd til flere forsterkninger Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 De £50 Mill'sa er jo med lønn over perioden også. Uansett skjer det ikke. Benitez lever alt på et tynt budsjett, og har trenger å gjøre mer enn et kjøp. Kommer Tevez blir det enten på lån med en liten sum, eller for under £20 Mill totalt.. Personlig tror jeg vi ser Tevez i City neste sesong. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg mistenker også at Tevez ender opp i City. Jeg regner med at det er et fett om han går til City eller Liverpool med tanke på hvordan United-fansen kommer til å reagere. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Tviler på City kjøp ass! Hvis han kommer til Liverpool så vinner vi alt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Tviler på City kjøp ass! Hvis han kommer til Liverpool så vinner vi alt Jepp, hvis dere får Tevez så vinner dere alt neste år. Selv tror jeg ikke at Tevez drar til dere. Drar han, så er han virkelig skutt i hodet, og har ikke skjønt hva rivalisering betyr. Endret 20. mai 2009 av Latias Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Selv tror jeg ikke at Tevez drar til dere. Drar han, så er han virkelig skutt i hodet, og har ikke skjønt hva rivalisering betyr. Hvorfor er han skutt i hodet av den grunn? Om United ikke er villige til å betale det eierene hans vil ha for han, så kan ingen klandre han for å velge en av de andre 3 toppklubbene i England. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jepp, ser det Dexter sier og har tenkt sånn selv. Han elsker å spille i PL og hvis Utd ikke vil betale for han og setter like mye pris på han som Berba (tenker først og fremst på pris) så må han jo gå til en annen toppklubb i det landet. Jeg hater det like mye at han stikker til en annen storklubb i PL men vi(Utd) kan ikke si at vi ikke hadde muligheten å kjøpe han. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=19...mp;parentzone=0 - Det kan være at vi kommer til å bryte vår egen transferrekord, men definitivt ikke den som Manchester United har, forteller Benitez til engelsk media. Lukter det en Silva eller Villa her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå