Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Bare Teves som hørtes aktuell ut der spør du meg.....

8701255[/snapback]

Så Owen og han unge er totalt urealistisk? Syns du er en smule urimelig nå, Chelsea var jo en mye mindre klubb enn det Liverpool er, og de fikk jo handlet inn endel stjerner..

8701280[/snapback]

Ah HERREGUD! Jeg sa bare at det var Teves som hørtes mest aktuell ut på den listen der... Sa jeg noe om at noen var TOTALT urealistiske?!?! Beklager utbruddet.. :blush:

8701296[/snapback]

Baserte svaret mitt ikke bare på dette innlegget ditt. Syns du tar L'pool for en klubb ingen vil til. Beklager om jeg har missforstått deg, men er iallfall den oppfatningen jeg har fått :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neida det er ikke slik.. Liverpool er en flott klubb med fantastisk historikk, og jeg prøver og holde meg saklig inne i Liverpool tråden..

MEN :!: Jeg syns dere sikter litt høyt ved å nevne navn som f.eks Eto'o....

Endret av TerjeRaymond
Lenke til kommentar
MEN  :!: Jeg syns dere sikter litt høyt ved å nevne navn som f.eks Eto'o....

8701351[/snapback]

Tror ikke det er så mange her inne som har noe særlig tro på at Eto'o kommer da..

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

8701351[/snapback]

Tror ikke det er så mange her inne som har noe særlig tro på at Eto'o kommer da..

8701361[/snapback]

:!: Hva med Torres og Villa? ;)

Jeg personlig har ikke noe tro på at en av de drar til Liverpool...

Lenke til kommentar

8701351[/snapback]

8701361[/snapback]

:!: Hva med Torres og Villa? ;)

Jeg personlig har ikke noe tro på at en av de drar til Liverpool...

8701379[/snapback]

Nja.. Muligens Villa da. Men det er bare fordi han er spansk og er bestevenn med Reina.

Men tror ikke på at noen av de kommer, og sier meg godt fornøyd om vi får Tevez

Lenke til kommentar
Tror faktisk Teves kan gjøre det veldig godt i Liverpool jeg... Ah, hvorfor kjøpte ikke Chelsea han i stedet for Sheva :D

8701415[/snapback]

Chelsea har jo penger til å kjøpe hele gjengen i tillegg til Sheva så. :roll: Hadde hvertfall før russern visstnok skal spare.

Lenke til kommentar

Jeg ønsker meg Vicente som erstatter for Zenden. Og vil gjerne ha en på høyrekanten og. Jeg tror Quaresma ville passet perfekt. Spesielt etter de klippene jeg har sett på Youtube ;)

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar
Jeg ønsker meg Vicente som erstatter for Zenden.

Du vil altså ha en spiller som Vicente som backup på Liverpool? :D

(Slik jeg forstod det var Zenden ment som en backup, og spilte bare i finalen pga. manglende alternativer)

8702034[/snapback]

Glem det...

Endret av Termometer
Lenke til kommentar
Jeg ønsker meg Vicente som erstatter for Zenden.

Du vil altså ha en spiller som Vicente som backup på Liverpool? :D

(Slik jeg forstod det var Zenden ment som en backup, og spilte bare i finalen pga. manglende alternativer)

8702034[/snapback]

Vil at han skal spille fast på venstrekant. Har aldri sagt at jeg vil ha Vicente som backup. En spiller av hans kaliber må jo få spille fast (regner med at du vet at Zenden ikke spiller for Liverpool lenger).

Zenden spilte finalen fordi han var det beste valget Rafa hadde akkurat da. Han kunne jo startet med Kewell, men han hadde mangel på kamptrening. Selv om Zenden ikke akkurat imponerte i finalen da. (Min oppfatning)

Jeg tror ikke at Vicente kommer til Liverpool, men jeg ønsker det.

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Basert på at det noe sannhet i noen av disse spekulasjonene:

FERNANDO TORRES

Long linked with a move to England, the young Atletico Madrid skipper is certainly attainable. He has a buy-out clause of around 30million euros (£20million) and is willing to consider offers.

Har han en klausul på £20M, så er det bare til å gjøre et realt forsøk og se om interessen hans er der. Jeg vil si han er verdt opp mot £25M, med mindre vi kan få tak i Villa.

DANI ALVES

Benitez could have signed the flying Brazilian right-back for around £12million last summer but the Reds balked at Sevilla's asking price. A year on, he will command a fee of approximately £25million.

Koster Alves rundt £25M, så er det bare til å glemme det. Pennant duger godt nok på høyrekanten til at det ikke ville vært mulig å forsvare en slik sum. Simao til rundt £15M, derimot, kan være av interesse, spesielt dersom en Cissé-byttehandel også gjennomføres slik at pengesummen blir noe mindre.

Men akk, jeg er lei sillyseason allerede. Det er så mye spekulasjoner og rykter som nærmest er ren tull, og det er altfor mye frem og tilbake, gjetting, forventninger og håp, etc. Jeg er så usikker på hva Rafa greier å dra ut av ermet at jeg ikke tør håpe på noe som helst. Men uansett forventer jeg et storkjøp eller to.

Lenke til kommentar
Men akk, jeg er lei sillyseason allerede. Det er så mye spekulasjoner og rykter som nærmest er ren tull, og det er altfor mye frem og tilbake, gjetting, forventninger og håp, etc. Jeg er så usikker på hva Rafa greier å dra ut av ermet at jeg ikke tør håpe på noe som helst. Men uansett forventer jeg et storkjøp eller to.

Syns slikt er spennende jeg :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...