Jørgen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 *etter egen suksess Fornøyd? De filmsnuttene og intervjuene jeg har sett av Gerrard indikerer også at han er en fin fyr. Hvordan kan du si at du blir kvalm av han? Fordi han er en hykler. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Sett spørsmålstegn så mye du bare vil, jeg lever som sagt ikke i en svart/hvitt-verden. Før var jeg ekstrem på å hate andre klubber, men det tok en dag slutt. Jeg poengterer nok en gang: Det er i CL jeg synes Liverpool er ålreite. Atmosfæren rundt Lpools kamper i CL er magisk, kan ikke nekte for det. Hva er det som gjør Ronaldo til en fin fyr og ikke Gerrard(med unntak av laget, så klart)? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg skrev det rett over posten din. Han er en hykler. Jeg lurer egentlig på hvor interessert du er i United? Hvor mye følger du United? Jeg synes for øvrig Celtic supporterene er bedre på YNWA enn Liverpool. Jeg lever i en verden der det finnes rivaler. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Var det straffe 3-3 målet ja. Fikk aldri sett den kampen, var i sjøen. 2 gode og 2 dårlige omganger på hvert lag er vel en grei oppsummering. Klar straffe. De som sier det er filming har aldri prøvd å springe full fart og bli sparket på helen. Men du må innrømme at det er littt merkelig at denne videoen handler om Gerrard og hans influense på laget, også viser de CL finalen der han scorer 3-1, og viser 3-2 og når Gerrard er så mye involvert i straffen dere får på 3-3 vises ikke i det hele tatt? Det er jo litt interessant at de ikke viser det i videoen da når det hadde passet mtp. konteksten av Gerrard som er heartbeat av Liverpool. Sier ikke at det er filming direkte, da jeg er lei diskusjonen, men bare spekulerer på hvorfor de ikke viser det i akkurat denne videoen når det hadde vært veldig logisk å vise Gerrard vinne en så stor straffe for Liverpool. Endret 19. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg skrev det rett over posten din. Han er en hykler. Jeg lurer egentlig på hvor interessert du er i United? Hvor mye følger du United? Jeg synes for øvrig Celtic supporterene er bedre på YNWA enn Liverpool. Jeg lever i en verden der det finnes rivaler. Han har vært hyklersk ved to-tre anledninger i kampens hete. Det gjør han ikke til en hykler. Han har ikke uttalt seg offentlig om filming etter disse to tre filmingene. Du trenger ikke hate en person fordi han har gjort noe hyklersk ved et fåtall anledninger. Fotballsupportere (inkludert deg og meg) er hyklerske når de i det ene øyeblikket roper etter straffe for sitt lag, for så å avfeie det når den samme situasjonen kommer motsatt vei. Det gjør allikevel ikke slik at det er grunn til å hate dem. (Men skjønner det er nødvendig å finne en eller annen unnskyldning for å mislike rivalens beste spiller). Men du må innrømme at det er littt merkelig at denne videoen handler om Gerrard og hans influense på laget, også viser de CL finalen der han scorer 3-1, og viser 3-2 og når Gerrard er så mye involvert i straffen dere får på 3-3 vises ikke i det hele tatt? Det er jo litt interessant at de ikke viser det i videoen da når det hadde passet mtp. konteksten av Gerrard som er heartbeat av Liverpool. Sier ikke at det er filming direkte, da jeg er lei diskusjonen, men bare spekulerer på hvorfor de ikke viser det i akkurat denne videoen når det hadde vært veldig logisk å vise Gerrard vinne en så stor straffe for Liverpool. Vet ikke hvorfor de ikke viser den i den videoen du forteller om (hvilken det enn må være), men de viser den i stort sett alle andre videoer, inkludert One Night in May, som kanskje er den mest kjente. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (Men skjønner det er nødvendig å finne en eller annen unnskyldning for å mislike rivalens beste spiller). Det er ofte den beste grunnen til å mislike en spiller på rivaliserende lag. At han er god. Og det er hevet over enhver tvil om Gerrard er god eller ei. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg misliker spillere som påstår at andre spillere (Gerrard nevnte Ronaldo og Carvalho, les: spillere som filmer) skader fotballen, og selv finner det helt naturlig å kaste seg i sin "sjøstjerne" - posisjon så fort han får sjansen. Gerrard er god. Det er ingen tvil om det, men han er langt fra noen kjernekar i mine øyne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Men du må innrømme at det er littt merkelig at denne videoen handler om Gerrard og hans influense på laget, også viser de CL finalen der han scorer 3-1, og viser 3-2 og når Gerrard er så mye involvert i straffen dere får på 3-3 vises ikke i det hele tatt? Det er jo litt interessant at de ikke viser det i videoen da når det hadde passet mtp. konteksten av Gerrard som er heartbeat av Liverpool. Sier ikke at det er filming direkte, da jeg er lei diskusjonen, men bare spekulerer på hvorfor de ikke viser det i akkurat denne videoen når det hadde vært veldig logisk å vise Gerrard vinne en så stor straffe for Liverpool. Jeg synes dette er tull. Nå er det du som ikke tenker deg godt nok om. Mener du at det å bli felt er en god prestasjon? Inneholder tribute-filmene til Ronaldo alle frisparkene han har "vunnet"? Selvsagt hører ikke noe slikt hjemme i en film som det. Hvordan definerer det å få en straffe evnene til Gerrard som spiller? På ingen måte. Edit: Synes også det er latterlig at filming blir brukt som pekepinn på Gerrards personlighet. Da er Solskjær Satan selv etter han sparket ned en spiller som hadde klar bane mot mål i 97/98 sesongen vel vitende om at han fikk rødt kort og kanskje også kunne komme til å skade spilleren. Endret 19. mai 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det er nok det Wisbatov sier her som gjør at en del personer misliker Gerrard. Men vi har tatt denne diskusjonen en del i disse 2100 sider så vil tro dette blir litt kjedelig å ta på nytt. Men du må innrømme at det er littt merkelig at denne videoen handler om Gerrard og hans influense på laget, også viser de CL finalen der han scorer 3-1, og viser 3-2 og når Gerrard er så mye involvert i straffen dere får på 3-3 vises ikke i det hele tatt? Det er jo litt interessant at de ikke viser det i videoen da når det hadde passet mtp. konteksten av Gerrard som er heartbeat av Liverpool. Sier ikke at det er filming direkte, da jeg er lei diskusjonen, men bare spekulerer på hvorfor de ikke viser det i akkurat denne videoen når det hadde vært veldig logisk å vise Gerrard vinne en så stor straffe for Liverpool. Jeg synes dette er tull. Nå er det du som ikke tenker deg godt nok om. Mener du at det å bli felt er en god prestasjon? Inneholder tribute-filmene til Ronaldo alle frisparkene han har "vunnet"? Selvsagt hører ikke noe slikt hjemme i en film som det. Hvordan definerer det å få en straffe evnene til Gerrard som spiller? På ingen måte. Løpet, spillet, situasjonen som ga denne STORE muligheten for Liverpool å score 3-3, et av de største målene i historien til Liverpool. Det hadde ikke vært naturlig å vise Gerrard involvert i "oppbygning" av målet i en slik video om inspirasjonen han tilføyer laget? Men greit nok, dette blir litt spekulering på høyt nivå, og egentlig er litt unødvendig. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Løpet, spillet, situasjonen som ga denne STORE muligheten for Liverpool å score 3-3, et av de største målene i historien til Liverpool. Det hadde ikke vært naturlig å vise Gerrard involvert i "oppbygning" av målet i en slik video om inspirasjonen han tilføyer laget? Men greit nok, dette blir litt spekulering på høyt nivå, og egentlig er litt unødvendig. De viste heller ikke straffen hans i straffekonken. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Edit: Synes også det er latterlig at filming blir brukt som pekepinn på Gerrards personlighet. Da er Solskjær Satan selv etter han sparket ned en spiller som hadde klar bane mot mål i 97/98 sesongen vel vitende om at han fikk rødt kort og kanskje også kunne komme til å skade spilleren. Det er forskjell på å ta en dårlig takling på en fotballbane og ta et rødt kort for laget og det å filme mer enn to-tre ganger og si at det er en skam for fotballen. Dette vet du selv. Endret 19. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Solskjær sa iallefall ikke "Det er spillere som xxx som skader fotballen ved å gjøre xxx" før han gjorde det selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Nei, det hadde ikke vært naturlig. Når det er sagt så kommer min mening fra min erfaring som filmklipper, ikke Liverpool-supporter. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Løpet, spillet, situasjonen som ga denne STORE muligheten for Liverpool å score 3-3, et av de største målene i historien til Liverpool. Det hadde ikke vært naturlig å vise Gerrard involvert i "oppbygning" av målet i en slik video om inspirasjonen han tilføyer laget? Men greit nok, dette blir litt spekulering på høyt nivå, og egentlig er litt unødvendig. De viste heller ikke straffen hans i straffekonken. Hehe jaja. Greit nok det. Som sagt, ble litt i overkant av meg. Skulle kanskje aldri tatt det opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Solskjær sa iallefall ikke "Det er spillere som xxx som skader fotballen ved å gjøre xxx" før han gjorde det selv. Så Solskjær har aldri nevnt at grisetaklinger er ufint? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 La oss ikke trekke kanskje den mest stuerene og proffe spilleren ned i søla nå. Robert Lee og N'castle er sikkert ikke enig, men fuck dem. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Så vidt meg bekjent så har han aldri kommentert det. Det var heller ingen grisetakling han gjorde etter min mening, men en takling som bakerste mann. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvis Solskjær som stort forbilde i Norge, aldri har nevnt noe om grisetaklinger, sier det en hel del mer om den personlighet enn Gerrards starfish sier om hans. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Solskjær sa iallefall ikke "Det er spillere som xxx som skader fotballen ved å gjøre xxx" før han gjorde det selv. Så Solskjær har aldri nevnt at grisetaklinger er ufint? Grisetakling faktisk. Vel, kortet var blodrødt, men det kom aldeles ikke av at taklingen var stygg. Det var vel omtrent så fint som det kan gjøres om du ønsker å ta fyren i den farten der. Solskjær var da ingen stygg spiller? Skjønner egentlig at du ikke mener det, men kan tolkes slik. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 La meg omformulere: En høyt uetisk takling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå