Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var det straffe 3-3 målet ja. Fikk aldri sett den kampen, var i sjøen. 2 gode og 2 dårlige omganger på hvert lag er vel en grei oppsummering.

 

Klar straffe. De som sier det er filming har aldri prøvd å springe full fart og bli sparket på helen.

 

å. Det var den situasjonen det ja. Ikke rart den ikke ble vist i filmen.

Lenke til kommentar

Winy: eg tenkte faktisk ikke på at det var den situasjonen. Og siden filmen ikke viste situasjonen, bare målet, etterfulgt av redningen til Dudek i straffekonkurransen stilte eg et spm. Langt fra noe provokasjonsforsøk, men du kan jo tro det du vil. Du gjør jo det uansett, så... ;)

 

Må ikke være så kort i lunten og fyke opp om alt.

 

Situasjonen er forøvrig langt fra en soleklar straffe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg er enig med Jotun. Han må få lov å stille spørsmål ved situasjoner uten at det blir sett på som provokasjonsforsøk. Det gjelder for øvrig alle fans som besøker andre lagtråder.

 

Bli litt rundere i kantene, folkens.

Lenke til kommentar
Selv om jeg er United-mann, var det en særdeles god video. Gerrard er en fin fyr. Er det en ting jeg liker ved Liverpool, er det at de alltid er morsomme å følge i CL. Særlig hvis de vinner, You'll never walk alone gir meg frysninger.

Unnskyld meg. Men særlig setning nr. 1 og setning nr... Nei vent. Setning nr. 1 og resten av innlegget henger jo virkelig ikke på greip?

Endret av Points
Lenke til kommentar
For all del, gjør hva du vil. Men en United-supporter som..
  • Synes Gerrard er en fin fyr
  • Synes Liverpool er morsomme i CL og..
  • ..håper at de vinner?!
  • Får frysninger av YNWA

Noe av det merkeligste jeg har hørt noen gang. Men som sagt, gjør hva du vil.

 

Det er en United-supporter vi liker :p

Lenke til kommentar
For all del, gjør hva du vil. Men en United-supporter som..
  • Synes Gerrard er en fin fyr
  • Synes Liverpool er morsomme i CL og..
  • ..håper at de vinner?!
  • Får frysninger av YNWA

Noe av det merkeligste jeg har hørt noen gang. Men som sagt, gjør hva du vil.

Gerrard er en god fotballspiller. Uenig? Jeg synes alltid det er moro å se Liverpool spille i CL, synes L'Pool spiller underholdende fotball mot de europeiske storlagene. Om de vinner kampen, er det ganske stort å høre YNWA sunget av x antall tusen supportere. At jeg håper de vinner er dine ord, slik billig retorikk biter jeg ikke på.

 

Det finnes faktisk mennesker som klarer å verdsette god fotball fra andre lag enn favorittlaget, og ikke nødvendigvis misliker spillere fordi de har et annet merke på drakten.

Lenke til kommentar
For all del, gjør hva du vil. Men en United-supporter som..
  • Synes Gerrard er en fin fyr
  • Synes Liverpool er morsomme i CL og..
  • ..håper at de vinner?!
  • Får frysninger av YNWA

Noe av det merkeligste jeg har hørt noen gang. Men som sagt, gjør hva du vil.

Gerrard er en god fotballspiller. Uenig? Jeg synes alltid det er moro å se Liverpool spille i CL, synes L'Pool spiller underholdende fotball mot de europeiske storlagene. Om de vinner kampen, er det ganske stort å høre YNWA sunget av x antall tusen supportere. At jeg håper de vinner er dine ord, slik billig retorikk biter jeg ikke på.

 

Det finnes faktisk mennesker som klarer å verdsette god fotball fra andre lag enn favorittlaget, og ikke nødvendigvis misliker spillere fordi de har et annet merke på drakten.

Alle er enige i at Gerrard er en fantastisk fotballspiller. Men en fin fyr? Nei. Er forskjell på å være en god fotballspiller, og en fin fyr. Ronaldo er også en fantastisk fotballspiller, men ikke en fin fyr.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Selv om jeg er United-mann, var det en særdeles god video. Gerrard er en fin fyr. Er det en ting jeg liker ved Liverpool, er det at de alltid er morsomme å følge i CL. Særlig hvis de vinner, You'll never walk alone gir meg frysninger.

Unnskyld meg. Men særlig setning nr. 1 og setning nr... Nei vent. Setning nr. 1 og resten av innlegget henger jo virkelig ikke på greip?

Ikke alle som tenker som 16-åringer vet du.

(you'll get there.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...