Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Dumt at det sjelløse laget skulle vinne pl igjen. Trist avslutning på serien... De eneste som jubler er medgangssupporterne og araberne.

Men uansett hvordan det endte så kan Liverpool være godt fornøyd med sin prestasjon. Så lenge vi har Rafa så går det fremover.

Care to explain?

Medgangsupporter, ja vel. Jeg må bare spørre deg forresten, hvor gammel er du? Uten at jeg skal ta det for gitt så regner jeg med at du vokste opp når Liverpool vant trofeer. Du får kalle oss medgangsupportere hvis du vil, men sannheten er at en god del av oss, antagelig er minst like gode supportere som deg selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Medgangsupporter, ja vel. Jeg må bare spørre deg forresten, hvor gammel er du? Uten at jeg skal ta det for gitt så regner jeg med at du vokste opp når Liverpool vant trofeer.

Alle er ikke sånn ;) Meg f. eks. født i 1991, aldri opplevd et ligagull verken med Start eller Liverpool (:wallbash:)

Lenke til kommentar

Nei, og jeg tror ikke alle her er medgangssupportere heller, men jeg er relativt lei av å få slengt det etter meg, fordi laget mitt har suksess. Når det i tillegg kommer fra Punky som jeg mener er litt opp i årene, og muligens vokste opp med Liverpool når de vant så mener jeg det er dårlig av han. Jeg hadde fortsatt å supporte United om de rykket ned til Championship, men jeg har ikke fått sjansen til å bevise det, og jeg håper heller aldri at jeg får sjansen til å bevise det.

Lenke til kommentar

Jeg tolker medgangsupporter som noen som bare støtter laget sitt i medgang, og dermed kan de aldri være gode supportere for min del. Jeg skal ærlig innrømme at laget jeg heier på har tonnevis av disse, men jeg ser ikke så mange av dem på dette forumet. Jeg har lett for å ta ting seriøst når laget mitt blir kalt sjelløst (og jeg lurer på hvorfor). Dessuten vil jeg fortsatt vite hvor araberene kommer inn i bildet. Vi er ikke City :)

Lenke til kommentar
Hvis vi kommer 1 poeng bak med bedre målforskjell og seire i interne oppgjør vil jeg ikke si at dere er bedre.

Hahahaha. Så du skal basere en teori på en kamp vi IKKE trenger noe fra hvis vi taper den/spiller uavgjort? Du synker lavt med noen av uttallelsene nå wh1te, håper du bare prøver å frustrere Latias/Wisbatov nå.

Synke lavt? Er jo åpenbare fakta det wh1te sier. Han sier ikke at det var ufortjent at Manchester United tok årets premier league , men at Liverpool ikke er noe dårligere lag enn Manchester United. Ser du forskjellen?

Med litt mer motgang for ManU (f.eks at det ble uavgjort i Tottenham-kampen, Wigan-kampen o.l) og litt mer flyt for Liverpool kunne tabellen sett nesten lik ut, men med Liverpool på toppen. Liverpool vant jo tilogmed begge kampene mot Manchester United denne sesongen. Med andre ord ble sesongen avgjort på hvordan disse to lagene presterte mot antatt svakere motstand.

En hver objektiv person bør være i stand til å se dette. (Les: en som ikke "lever" for Manchester United, haha).

Endret av kloffsk
Lenke til kommentar
Men uansett hvordan det endte så kan Liverpool være godt fornøyd med sin prestasjon. Så lenge vi har Rafa så går det fremover.

1 skritt frem!

... og 2 skritt tilbake :)

Javel? Vi har aldri vært så nære som nå med Rafa? Vinner vi den siste kampen tar vi rekorden for flest poeng en 2.plass noen sinne har tatt.

Skjønner ikke hvorfor vi får så tyn for "neste år". Hva skal vi si da? "Nei neste år driter vi på draget igjen"? Vi har jo bevist i år at det ikke er urealistisk at vi kan vinne hele driten. Og med de rette forsterkningene i sommer mener jeg vi har all rett til å tro på neste år! Så, neste år!

Ser dog hvorfor dere ser sånn på det, da det ikke har vært helt der tidligere sesonger, men i år mener jeg det er realistisk hvertfall. ;)

Lenke til kommentar

Om fem år! Fem år! :roll: Det går jo ikke an å tenke sånn. Er man mer enn medgangssupporter, tror man jo det beste om laget sitt hvert år. Det gikk ikke i år heller, da får vi satse på at det går neste år. Sånn er det bare, det er det eneste fornuftige.

Når det gjelder om det er fortjent at United evt vinner serien med ett poeng? Har ikke noe problem med å akseptere det. Skulle gjerne sett oss øverst, men er uansett fornøyd med denne sesongen, selv om det ikke ble noen titler hverken i cup eller liga. Men én ting jeg lurer på: hvis United hadde tapt sine to siste kamper, og ble nr 2 i ligaen, kun slått på målforskjell - ville dere (unitedfans) synes det hadde vært rettferdig at Liverpool ble seriemestere da? Det er jo lett å si ja til det nå, men vær ærlige, husk det er lett å quote deres utsagn og evt bruke det mot dere ved en senere anledning...

Lenke til kommentar
Hvis vi kommer 1 poeng bak med bedre målforskjell og seire i interne oppgjør vil jeg ikke si at dere er bedre.

Hahahaha. Så du skal basere en teori på en kamp vi IKKE trenger noe fra hvis vi taper den/spiller uavgjort? Du synker lavt med noen av uttallelsene nå wh1te, håper du bare prøver å frustrere Latias/Wisbatov nå.

Synke lavt? Er jo åpenbare fakta det wh1te sier. Han sier ikke at det var ufortjent at Manchester United tok årets premier league , men at Liverpool ikke er noe dårligere lag enn Manchester United. Ser du forskjellen?

Med litt mer motgang for ManU (f.eks at det ble uavgjort i Tottenham-kampen, Wigan-kampen o.l) og litt mer flyt for Liverpool kunne tabellen sett nesten lik ut, men med Liverpool på toppen. Liverpool vant jo tilogmed begge kampene mot Manchester United denne sesongen. Med andre ord ble sesongen avgjort på hvordan disse to lagene presterte mot antatt svakere motstand.

En hver objektiv person bør være i stand til å se dette. (Les: en som ikke "lever" for Manchester United, haha).

Det er det teiteste argumentet jeg hører, såklart hadde det vært mer likt... Jeg kan også si at United hadde eid hadde de fått uavgjort eller vunnet de fire kampene de har tapt i år... Men det blir så tynnt og dumt at det er kvalmt!

Lenke til kommentar

Med tanke på at vi har spilt hva? 20 kamper mer enn dere i år føler jeg at det ene poenget vi eventuelt vinner med er mer enn nok for å fortjene gullet. Om dere hadde mot formodning hadde slått oss så ville det jo helt klart vært fortjent. Men forskjellen på lagene er mer enn 1 poeng. Vi er ikke like gode. Har hatt enorme skadeproblemer i et tidsrom med mange kamper, å fortsatt har vi vært ganske utilnærmelige etter jul med unntak av kampene mot Liverpool og Fulham.

Men Liverpool har spilt fantastisk, å har vært mer stabil offensivt enn United i år. Forskjellen er jo at bunn-nivået vårt er høyere enn deres.

Den der om/hvis/kanskje spekuleringen blir litt for teit. Enn om Vidic ikke hadde spist fleinsopp før vi spilte mot dere? Enn hvis det ikke var motvind på Anfield den 1.omgangen?

Lenke til kommentar
Forskjellen er jo at bunn-nivået vårt er høyere enn deres.

Akkurat det er det som skiller oss i år. Dere har en mye bredere stall, noe man ser om man setter opp toppet lag, og sammenlikner benkene :(

EDIT: HVOR ER AVATAREN MIN? :cry:

Endret av 7Bolanos
Lenke til kommentar

Premier League 08/09 sesongen er så godt som over, og jeg personlig vender blikket mot neste år. Framgangen gjennom denne sesongen er sinnsykt merkbar, etter at vi slår personlige rekorder i hytt og pine.

MEN, vi ser mangler i laget. Jeg satser på at Benitez gjør noen sentrale og viktige utskiftninger i troppen over sommeren, og gjør oss klare for PL satsing til tusen.

Jeg håper for det første at ryktene om at vi må selge for å kjøpe er tull, slik at vi kan gjøre troppen større, istedefor mindre. DETTE håper jeg skjer iløpet av sommeren;

1. Ny spiss. Med Torres skadet har vi slitt enormt med spissplassen. Virker som Tevez er mulig, og jeg sier egentlig neitakk med tanke på prisen. Men han er en stor spiller, og det blir ikke noe undergang om han signerer.

2. Høyreback. Vi har faktisk bare en HB, ettersom Degen er kronisk skadet. Carragher har gått ut og dekket posisjonen ettpar ganger, noe som vi har sett ikke er hans posisjon. La oss håpe Rafa bringer inn et stortalent som kan vokse i takt med Insua.

3. Venstreving. Personlig håper jeg både Dossena og Babel ryker ut dørene menst de forsatt er verdt penger. Dossena har ikke innfridd, og Milan står med åpne armer - selg. Babel har potensiale, men er mer frustrerende enn både Luis Garcia og Milan Baros i sine glansdager. Får vi penger, reis. Dermed vil jeg ha inn en venstreving med stor fart, som kan kjempe mot Riera på vingposisjonen.

4. Midstopper. Hyypia forlater oss, og vi trenger en 4. stopper. Jeg mener vi bør kjøpe et OK talent som ikke whiner på noe benktilværelse, ettersom det blir vanskelig å bryte forbi Agger, Skrtel og Carragher.

Det er de posisjonene jeg vil styrke. Den sentrale midtbanen, og hele Barry sagaen mener jeg er noe unødvendig, da vi har grei dekning på sentral midtbane og heller trenger det andre plasser. Men får vi Barry for en grei pris, så kjøp for all del, men ikke på Alonso sin bekostning.

Av salg er det som nevnt Dossena og Babel jeg mener bør gå. Ilag med Pennant og Itandje.

Laget jeg vil se jogge ut på Anfield neste sesong;

Torres

Riera - Gerrard - Kuyt

Alonso - Mascherano

Insua - Agger - Carragher - Arbeloa

Reina

På benken blir det da å finne blandt annet Aurelio, Skrtel, en høyreback, en midtstopper, Lucas, (Barry), en venstreving, Benayoun, en spiss.

Lenke til kommentar
Med tanke på at vi har spilt hva? 20 kamper mer enn dere i år føler jeg at det ene poenget vi eventuelt vinner med er mer enn nok for å fortjene gullet.

LOL. Care to sjekke fakta? Når dere har spilt finalen skiller det 5 kamper.

Jada, dere har noe Jetlag dere kan skylde på, thats it!

Lenke til kommentar
Med tanke på at vi har spilt hva? 20 kamper mer enn dere i år føler jeg at det ene poenget vi eventuelt vinner med er mer enn nok for å fortjene gullet.

LOL. Care to sjekke fakta? Når dere har spilt finalen skiller det 5 kamper.

Jada, dere har noe Jetlag dere kan skylde på, thats it!

5 kamper? Hvor langt kom dere i ligacupen og Fa-cupen igjen? "LOL"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...