Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hvis vi kommer 1 poeng bak med bedre målforskjell og seire i interne oppgjør vil jeg ikke si at dere er bedre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Den som har mest poeng etter 38 runder, er best. That's a fakkt. Endret 17. mai 2009 av Latias Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hvis vi kommer 1 poeng bak med bedre målforskjell og seire i interne oppgjør vil jeg ikke si at dere er bedre. Hahahaha. Så du skal basere en teori på en kamp vi IKKE trenger noe fra hvis vi taper den/spiller uavgjort? Du synker lavt med noen av uttallelsene nå wh1te, håper du bare prøver å frustrere Latias/Wisbatov nå. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Det er forskjell på å tape mot Liverpool og vinne mot Liverpool, men det begynner å bli en stund siden dere erfarte det siste. Hmm, i går? Vi slo dere i alle turneringene vi deltok på i år Men skjønner selvsagt hva du mener og de to tapene svir litt enda. Men uansatt, United vant ligaen - United er det beste laget. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Can't touch this . Jeg vet jeg skriver som en møkkaunge for tiden, men kan ikke noe for det. Gleden over å ha vunnet PL tredje gang på rad, og det at Benitez og Pool - supporterene ikke takler det er for stor. Alle bitre utsagn fra Pool - Supportere er bare så enormt gledelige. Hvor mange ganger har Stevie G vunnet Premier League igjen? He's won it 11 times He's won it 11 times That boy Giggsy He's won it 11 times! Vi har vunnet ligaen, it's a fact! Det er bare å innse at det laget som er best over 38 kamper alt i alt er det beste laget i Premier League. Poenget med en liga er faktisk det at enkeltkamper ikke skal kunne ødelegge alt som i en cup Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Rafael da Silva har vunnet PL flere ganger enn Gerrard. =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Steven Gerrard er den beste spilleren i Premier League. =) Lenke til kommentar
wûst Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Steven Gerrard er den beste spilleren i Premier League. =) Hahaha, wtf Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Som ikke har vunnet selve ligaen han spiller i en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hva er poenget ditt? Han er fortsatt best. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 I posisjonen hans ja. Jeg har ikke noe konkret poeng om noe siden vi faktisk ikke diskuterer noe egentlig. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Vi er fortsatt regjerende mestere over mesterne. Twice. Ja, det er definitivt noe å ta med seg. Det å slå det beste laget i Premier league både hjemme og borte er en enorm prestasjon. Endret 17. mai 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Takk, jeg vet. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Vi er fortsatt regjerende mestere over mesterne. Twice. Det her er klassisk LFC-logikk i tradisjon tro. Dere går tapende ut av alle turneringer og ligaer og bruker alltid de tre samme tingene, år etter år. 1# Steeve Gerrard Gerrard, passes the ball forty yaards. Okey, vi har skjønt det, dere har verdens beste spiller i klubben. Rett foran de andre 10 i førsteelleveren deres. 2# Enkeltkamper. Dette er min yndlingsting med LFC-supportere. De lever på enkeltkamper i ukesvis og feira både RM og Utd-kampene som at det skulle vært seriegull. 3# "Vi tar det neste år gutta" ... Trenger jeg si mer? Jeg håper det er med snev av selvironi den kommer år etter år. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Vi er fortsatt regjerende mestere over mesterne. Twice. 3# "Vi tar det neste år gutta" ... Trenger jeg si mer? Jeg håper det er med snev av selvironi den kommer år etter år. Når man alltid havner på 2. og 3. plasser, så er det klart at man sier "neste år". Men det har aldri vært så jevnt som i år. Så vi har god grunn til å tro på "neste år". Stallen har vel heller aldri i dette millenium vært så god? Men, Man Utd var det beste laget denne sesongen. De startet dårlig men kom sterkt tilbake. Og var forsatt med i 2-3 turneringer mens vi bare hadde PL og CL igjen, senere bare PL så holdt dere unna. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Ikke noe vits å være supporter av et lag om man ikke er optimist og positiv til klubben. Så kjør på med neste år. Det hadde eg og sagt. Men må jo mobbe litt Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Gerrard er verdens beste høgreback,midtstopper,venstreback,sentralmidtbane, venstremidtbane, høgremidt, og spiss. Thats a fact. Godt og få det oppklart da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Men han er best som keeper. (Unitedkidza på dette forumet har ''ødelagt'' flere ord for meg. ) Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Steven Gerrard er den beste spilleren i Premier League. =) Veldig fortjent! Han har spilt fantastisk! Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Dumt at det sjelløse laget skulle vinne pl igjen. Trist avslutning på serien... De eneste som jubler er medgangssupporterne og araberne. Men uansett hvordan det endte så kan Liverpool være godt fornøyd med sin prestasjon. Så lenge vi har Rafa så går det fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå