Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Husk at Reina også er med i konkurransen om gullhansken. Holder han buret rent resten av sesongen og VDS slipper inn et mål i siste serierunde, ligger de likt.

Vi blir for øvrig eid av WB i starten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Det der var rett og slett elendig av Babel. Fikk ikke med meg at Carra klikket, jeg så på Fairytale.

Lenke til kommentar

Ingen vet sikkert enda. Men jeg tror fordi Arbeloa lot W Brom spilleren ta ned ballen helt fritt og Arbeloa var ikke oppi han og pressa han, men stod der så han fikk fyre av skuddet. Så kommer Carra og er som vanlig ildtent og i dette tilfellet overtent.. Og skubber og dytter på Arbeloa, og kjefter som juling.

Lenke til kommentar
Synd Carra presterer og klikke på Arbeloa der. Lite pent å se på.

Edit: Og at Babel presterer og bomme der. Pent av Alonso da

Hvorfor klikket han?

Fordi vi spilte uten høyreback store deler av kampen og til slutt rant det over. Deilig å se sånn vinnerlyst hos Carra, dog det var litt i meste laget.

Lenke til kommentar
Husk at Reina også er med i konkurransen om gullhansken. Holder han buret rent resten av sesongen og VDS slipper inn et mål i siste serierunde, ligger de likt.

Hvorfor skal Reina få den da? Det er VDS som burde få den, siden han har spilt fire kamper mindre.

Lenke til kommentar
Hos Manchester United har Edwin van der Sar stått mellom stengene i 20 av de 22 kampene uten baklengs, mens 18 av 21 er tilfellet for Petr Cech.

Når to runder gjenstår er altså stillingen i kampen om "Golden Glove" slik: van der Sar 20, Reina 19 og Cech 18.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...