Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Om topp 4 lagene får like mange poeng til neste år, så vinner United lett igjen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ja hvis det skjer så har United 7 poengs ledelse på Liverpool med en kamp mer spilt, og en kamp igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Et (tilsynelatende fylleinnlegg) slettet. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Liverpool har vært det beste laget mot de andre "tre store" i år, det er en jævlig god start. Hvis Steven Gerrard fortsetter å prestere som EPLs beste spiller og Torres holder seg skadefri neste sesong er nok gullet i boks neste år. Utrolig kjipt å tenke på at man tapte poeng til Stoke, Middlesbrough og Tottenham f.eks, men sånn er fotball. Når det er så tett konkurranse som det er i EPL må man ha litt flyt for å vinne serien, og denne flyten hadde manu i år. Nå er det bare å krysse fingrene for at Barca vinner i Roma. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 jævli god start på va da?en dårli sesong?BRA ManPikk e piss og vinner d cl pisesr jeg i trunety på noen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Takk for sesongen folkens, var bra å ha noen bak seg sånn at det ble litt spennende ihvertfall, hehe. Neida, dere har vært gode i år, ingenting å si på det. Men klasseforskjellen på selve troppene er fortsatt der, så vi får se hva dere handler til sommeren. Blir gøy til neste år, vi har lite press nå på oss nå mtp. hat-trick av PL gull mens dere er jo så sikre på gullet at dere nesten må prestere på et veeeldig høyt nivå sånn at dere supporterne blir fornøyde. Kloffsk: Vi tapte poeng mot Fulham, Newcastle, Tottenham; sånne ting skjer bare i sesonger. Det er bare å vise etter slike poengtap at man kommer over det bra og fikser ting så snart som mulig osv. En god start vil være å se hvorfor man f.eks spiller 0-0 med Stoke i første kampen mot de og løse det til andrekampen og deretter slå de. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Chelsea vinner neste sesong, om de unngår skader på viktige spillere (som desverre ødela sesongen i år). Når det er sagt, ser jeg på Liverpool som den sterkeste utfordreren. Tror United, i likhet med Fergie, vil danse sakte men sikkert mot graven... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 jævli god start på va da?en dårli sesong?BRA ManPikk e piss og vinner d cl pisesr jeg i trunety på noen Gotta love it Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Chelsea vinner neste sesong, om de unngår skader på viktige spillere (som desverre ødela sesongen i år). Når det er sagt, ser jeg på Liverpool som den sterkeste utfordreren. Tror United, i likhet med Fergie, vil danse sakte men sikkert mot graven... Ja vi blir jo bare dårligere og dårligere. Å spillerene er jo ikke akkurat ung. Oh wait.... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 jævli god start på va da?en dårli sesong?BRA ManPikk e piss og vinner d cl pisesr jeg i trunety på noen Gotta love it Oi, ja der kan du se. Kom ikke som et sjokk da men. Håper alle her i leiren hadde en like fortreffelig natt som jeg hadde! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Tar en liten pause i feiringen for å se kampen Håper på dette laget: ----Reina---- Arbeloa-Carragher-Agger-Insua --Mascherano--Alonso-- Kuyt-Gerrard-Babel ----Torres---- Håper Insua får sjangsen, håper også på at Babel skal få mulighet til å vise seg fram selv om jeg gjerne også vil se en Benayoun. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 The Reds XI in full is: Reina, Carragher, Agger, Arbeloa, Insua, Mascherano, Lucas, Kuyt, Gerrard, Benayoun, Torres. Subs: Cavalieri, Dossena, Alonso, Riera, Babel, Ngog, Skrtel. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Første kampen på lenge vi spiller uten noen betydning. Selvsagt kan vi sikre 2. plassen med seier i dag, men det ser jeg egentlig ikke på som særlig viktig nå. Var det ikke slik at både 2. og 3. plass slipper ekstra kvalifiseringskamper til CL i år? 2. plass er uansett den første taperen, og siden vi ikke lenger kan vinne årets PL, er dagens kamp helt uinteressant for vår del i mine øyne. For Wes Bromwich sin del er den imidlertid svært viktig. Legger vi dette til grunn, så har jeg ikke høye forventninger til kampen i alle fall. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Helt greit lag, og jeg håper vi slipper oss litt løs og får en målrik kamp. Ingenting hadde smakt bedre på nasjonaldagen Gratulerer med dagen røde venner. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Ganske fornøyd med laget, håper på 30 min for Babel Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hvorfor ikke stiller ikke Benitez med et mer reservepreget lag? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hvorfor skal Benitez stille med et mer reservepreget lag? Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Ganske fornøyd med laget, håper på 30 min for Babel 40 hadde vært 100 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 2.plassen gir mer cash i lomma. KLART vi skal vinne denne kampen. Klart vi skal stille toppet lag for å spille god fotball og knulle W Brom. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) 3.5 mål i snitt de siste 6 ligakampene. Haha, det er jo bare sykt Edit: W Brom river oss i filler for faen, Reina er syk i helverte i dag. Endret 17. mai 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå