Suburbian Hero Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg vil ha Torres for faen. Vi har pengene og fire spillere blir solgt, han koster jo ikke 50 millioner pund... Han er ung og han er god, enten han eller Tevez. Vil også ha Simao, det er to spillere. Trenger ikke flere denne sesongen... Hvor mye tjener vi på salgene av Bellamy, Gonzales, Fowler og Zenden? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Fowler og Zenden går gratis. Gonzalez blir spekulert i rundt £5 mill pund. Bellamy er usikkert. Jeg vil ikke ha Torres i klubben. Gi meg Tevez, så er jeg fornøyd. Villa og Eto'o ser jeg ikke på som realistisk. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Misforstå meg rett, jeg vil veldig gjerne ha en av de tre "store", men om det ikke går, så kan Owen være et godt alternativ Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Det hevdes at Hammers skal være villige til å by £8M for 27 år gamle Bellamy, noe som er £2M mer enn Rafael Benitez betalte Blackburn i fjor sommer. Men bare spekulasjoner såklart.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 - Vi ser på en eller to spillere i toppklasse for øyeblikket, sier Benitez på spørsmål om mulige forsterkninger. – Vi snakker om beløp på 15 til 20 millioner euro (£10-14M). Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Det blir vel neppe en Villa eller Torres for den pengesummen? Tevez kan vel fortsatt være aktuelt, så tror vel det er han benitez tenker på hvis han skal ha en av de bedre spissene, siden Tevez nå viser at han takler spillestilen i England. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Fra United tråden: Vil ikke gjøre dette til en Liverpool-tråd, så jeg håper dette blir siste innlegg om denne saken. Evt. kan diskusjonen fortsette i LFC-tråden, siden dette har INGENTING med Man Utd å gjøre whatsoever. 8699441[/snapback] Uansett så mener jeg Houllier gjorde en god jobb. Fra han tok over til han dro hadde han gjort mye, og Liverpool var igjen blitt en gullkandidat (ifølge dere). Bomkjøpene var så som så, men Benitez har også svin på skogen der. Å Houlliers dyktighet kan du nå se på Lyon. Nå er du vel fornøyd hewitt Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Det blir vel neppe en Villa eller Torres for den pengesummen?Tevez kan vel fortsatt være aktuelt, så tror vel det er han benitez tenker på hvis han skal ha en av de bedre spissene, siden Tevez nå viser at han takler spillestilen i England. 8699757[/snapback] Neppe Villa eller Torres nei. Ikke Eto'o heller. Muligens Tevez ja, tipper det er mest sannsynlig at han som kommer av de 3-4 navnene som er mest nevnt. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Det blir vel neppe en Villa eller Torres for den pengesummen?Tevez kan vel fortsatt være aktuelt, så tror vel det er han benitez tenker på hvis han skal ha en av de bedre spissene, siden Tevez nå viser at han takler spillestilen i England. 8699757[/snapback] Neppe Villa eller Torres nei. Ikke Eto'o heller. Muligens Tevez ja, tipper det er mest sannsynlig at han som kommer av de 3-4 navnene som er mest nevnt. 8699832[/snapback] Vi får nok svar på hvem han er int. i iløpet av de nærmeste dagene vil jeg tro. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 - Vi ser på en eller to spillere i toppklasse for øyeblikket, sier Benitez på spørsmål om mulige forsterkninger. – Vi snakker om beløp på 15 til 20 millioner euro (£10-14M). 8699707[/snapback] Skal vel ikke se bort i fra at minst en av de er en ving. Simao? Alves? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 - Vi ser på en eller to spillere i toppklasse for øyeblikket, sier Benitez på spørsmål om mulige forsterkninger. – Vi snakker om beløp på 15 til 20 millioner euro (£10-14M). 8699707[/snapback] Skal vel ikke se bort i fra at minst en av de er en ving. Simao? Alves? 8700065[/snapback] Nja.. Ligger ikke de litt høyere priset enn 10-14M? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Kunne jo fått Alves for 12 mill i fjor, så vet ikke helt jeg. De skal kanskje ha mer i år. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Å Houlliers dyktighet kan du nå se på Lyon. Houllier steps down at Lyon Men jeg skjønner hva du mener. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Paul Le Guen forlot ikke akkurat noe dårlig Lyon da. Men skal ikke ta fra Houllier at han har gjort en god jobb av den grunn. Men mener at Rafa er en bedre manager for Liverpool enn det Houllier var. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Fra Liverpool.no: Ny angriper Under er noen av angriperne LFC er blitt linket til. Hvem ville du hatt? Klaas-Jan Huntelaar: Fin og ung spiller, men tror ikke det. Tror han dessverre for ham havner på ManU... Darren Bent: Forsatt mulig, men jeg vet ikke nok om ham til å bedømme ham... Jermain Defoe: Fullt mulig og han scorer mye, men ikke nok... Michael Owen: Har alltid likt ham, en av legendene jeg vokste opp med. Dessverre tror jeg at han vil være en ny Fowler. Han blir skadet ofte, og har tapt nivå... Samuel Eto'o: Kort og godt: Kommer ikke ennå... David Villa: Tror ikke det, bare drømmer... Carlos Tevez: Fullt mulig, og han etablerer seg mer og mer. Hvorfor ikke? Fernando Torres: For dyr, synd men sant. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Fra Liverpool.no: Ny angriper Under er noen av angriperne LFC er blitt linket til. Hvem ville du hatt? Klaas-Jan Huntelaar: Fin og ung spiller, men tror ikke det. Tror han dessverre for ham havner på ManU... Darren Bent: Forsatt mulig, men jeg vet ikke nok om ham til å bedømme ham... Jermain Defoe: Fullt mulig og han scorer mye, men ikke nok... Michael Owen: Har alltid likt ham, en av legendene jeg vokste opp med. Dessverre tror jeg at han vil være en ny Fowler. Han blir skadet ofte, og har tapt nivå... Samuel Eto'o: Kort og godt: Kommer ikke ennå... David Villa: Tror ikke det, bare drømmer... Carlos Tevez: Fullt mulig, og han etablerer seg mer og mer. Hvorfor ikke? Fernando Torres: For dyr, synd men sant. 8701158[/snapback] Bare Teves som hørtes aktuell ut der spør du meg..... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Tevez og Owen er ganske aktuelle... Og drit i den lange quoten... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Bare Teves som hørtes aktuell ut der spør du meg..... 8701255[/snapback] Så Owen og han unge er totalt urealistisk? Syns du er en smule urimelig nå, Chelsea var jo en mye mindre klubb enn det Liverpool er, og de fikk jo handlet inn endel stjerner.. Endret 25. mai 2007 av Prebo Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Bare Teves som hørtes aktuell ut der spør du meg..... 8701255[/snapback] Så Owen og han unge er totalt urealistisk? Syns du er en smule urimelig nå, Chelsea var jo en mye mindre klubb enn det Liverpool er, og de fikk jo handlet inn endel stjerner.. 8701280[/snapback] Ah HERREGUD! Jeg sa bare at det var Teves som hørtes mest aktuell ut på den listen der... Sa jeg noe om at noen var TOTALT urealistiske?!?! Beklager utbruddet.. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Har ikke Tevez gitt uttrykk for at han vil bort fra England? Han sluttet hvertfall på engelskkurset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå