Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten å lage dårlig stemning, så syns jeg dere har gjort en ganske god sesong. Det er vel en stund siden dere har kommet på 2 plass?

Dere har jo hatt en fantastisk Gerrard som har vært i storform i stort sett, og så har jo dere vunnet mot oss 2 ganger på hjemme - og bortebane.

 

United har jo vunnet serien fortjent, det er det ingen tvil om!

 

:)

Lenke til kommentar

Sist de kom på 2. plass var vel under Houllier, og poengrekorden deres i PL er vel 82 poeng, så den kan fortsatt slåes. Jeg vil egentlig si at Benitez ikke har gjort så stor fremgang. Pool - Supportere snakker om at han har måttet bytte ut nesten hele laget, men sannheten er at han har byttet ut mesteparten av spillermaterialet som vant CL, men vi får se neste år ;):p

Lenke til kommentar
"Velkommen etter, Man Utd!"

hahahahahaha :!:

 

 

på'n nå!

 

Wisba kommer for tiden aldri me noe saklig, sier bare "neste år" og ler litt. Well, say no more. ;)

 

snakkes i naatt, renger med alle er like harde i dag

 

 

Tror du må få deg noen liter til Smågal. Bare å peise på. ;)

Lenke til kommentar
Uten å lage dårlig stemning, så syns jeg dere har gjort en ganske god sesong. Det er vel en stund siden dere har kommet på 2 plass?

Dere har jo hatt en fantastisk Gerrard som har vært i storform i stort sett, og så har jo dere vunnet mot oss 2 ganger på hjemme - og bortebane.

 

United har jo vunnet serien fortjent, det er det ingen tvil om!

 

:)

 

Dette syns jeg var et flott innlegg fra uventet hold, godt noen kan være så åpne og innse litt fakta :)

 

Det beste laget vant ligaen fortjent, det er vi alle enige om, sånn er det bare :)

Lenke til kommentar
Om bare Liverpool spiller like godt som de har gjort på slutten av sesongen i år, så vil vi vinne tittelen neste år, akkurat det er det liten tvil om.

Om bare United spiller like godt som de har gjort på slutten av sesongen i år, så vil vi vinne tittelen neste år også, akkurat det er det liten tvil om.

Lenke til kommentar
Sist de kom på 2. plass var vel under Houllier, og poengrekorden deres i PL er vel 82 poeng, så den kan fortsatt slåes. Jeg vil egentlig si at Benitez ikke har gjort så stor fremgang. Pool - Supportere snakker om at han har måttet bytte ut nesten hele laget, men sannheten er at han har byttet ut mesteparten av spillermaterialet som vant CL, men vi får se neste år ;):p

 

Må slutte å være så snevert synt Wisba, could strike right back at you some day.

Du vet virkelig bedre!

Foresten, jeg fikk evig rett med Anton Villa, føles godt når jeg leser sånne useriøse innlegg fra deg :) Det du kom med etterpå var bedre.

Selve innlegget gidder jeg knapt diskutere. For det er jo bare Benitez som har forbedret stallen fra år til år? jada......

But im off, Sunny afthernoon, beer!

Lenke til kommentar
Sist de kom på 2. plass var vel under Houllier, og poengrekorden deres i PL er vel 82 poeng, så den kan fortsatt slåes. Jeg vil egentlig si at Benitez ikke har gjort så stor fremgang. Pool - Supportere snakker om at han har måttet bytte ut nesten hele laget, men sannheten er at han har byttet ut mesteparten av spillermaterialet som vant CL, men vi får se neste år ;):p

 

Må slutte å være så snevert synt Wisba, could strike right back at you some day.

Du vet virkelig bedre!

Foresten, jeg fikk evig rett med Anton Villa, føles godt når jeg leser sånne useriøse innlegg fra deg :) Det du kom med etterpå var bedre.

Selve innlegget gidder jeg knapt diskutere. For det er jo bare Benitez som har forbedret stallen fra år til år? jada......

But im off, Sunny afthernoon, beer!

 

Det var skrevet i litt gledesrus, etter at faren min (Liverpool - supporter) plaget meg under hele Arsenal. Jeg kan bedre, du har helt rett :).

Lenke til kommentar
Om bare Liverpool spiller like godt som de har gjort på slutten av sesongen i år, så vil vi vinne tittelen neste år, akkurat det er det liten tvil om.

Om bare United spiller like godt som de har gjort på slutten av sesongen i år, så vil vi vinne tittelen neste år også, akkurat det er det liten tvil om.

Lite trolig da Liverpool slo Man Utd på slutten av sesongen. Enkel matematikk utelukker da Man Utd som serievinnere.

Endret av Tufte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...