PSV Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Hvorfor spilles ikke alle kampene i siste runde samtidig? De gjør jo det, alle kampene starter 16.00. (17.00 norsk tid, ja.) Endret 16. mai 2009 av PSV Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Vi skal da vitterlig spille på søndagen? klokka fem? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Vi skal da vitterlig spille på søndagen? klokka fem? I morgen 14.30. Fin dag å spille kamp på da. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Ja? Dette er da ikke siste runde. Er to runder igjen. Avslutter hjemme mot Tottenham neste helg, mens United har vel Hull. Edit: Ahh, skjønte hva du sikkert mente. United spiller vel også 17 neste helg, så er vel kanskje da alle kampene går? Endret 16. mai 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Åja, guttorm svarte en annen fyr. Trodde han lurte på når deres neste kamp var. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Godt du sier det selv, så slipper jeg Komme dere ut i sola nå gutter, utepils ftw Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ut? Det er jo United-Arsenal jo. Ut kan man gjøre etterpå. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Jeg rydder heller på rommet enn å se kampen. Er 100 % sikker på Unitedseier uansett. Jeg kan se bordplaten for første gang i 2009 Ser heller Newcastle - Fulham klokka 1600. Endret 16. mai 2009 av Attityd Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Flott start på kampen. Spenning i det minste. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Tipper 2-1 til United. Arsenal scorer ikke lenge etter pause, så utligner United 10 min senere, så får de en sen scoring på slutten av kampen. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Tipper Nasri-kanon etter 78" min holder liv i gullkampen.. Følg med. ; ) Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Hvordan klarer Lars Tjærnås og si "Arsenal har vært helt på høyde med Man Utd"?! Arsenal har vært mye bedre enn Man Utd i denne kampen! Endret 16. mai 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Glory Glory ruger over høytaler annlegget og Alex prøver desperat å hype opp publikum da han går på banen. Blir en spennende 2. omgang. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ny mann på akademiet. Rafa tar grep Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det så absolutt ut som om denne segura har en bra CV. Viktig å få inn noen ny folk, akademiet har jo vært på stedet hvil de siste par årene. Godt hjulpet av maktkampen Rafa - Parry, dessverre. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Er du forut for din tid Swome, eller bestilte du den litt uti sesongen? Labert i tråden her folkens Rafa bekrefter nermest at Xabi blir, herlig lesning Kjøpte da eg var i Liverpool i mars, men har fulgt han en del på reservene og ventet vel bare til han fikk sjangsen for førstelaget med å kjøpe drakt. Gleder meg til å se mer av han. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Er du forut for din tid Swome, eller bestilte du den litt uti sesongen? Labert i tråden her folkens Rafa bekrefter nermest at Xabi blir, herlig lesning Kjøpte da eg var i Liverpool i mars, men har fulgt han en del på reservene og ventet vel bare til han fikk sjangsen for førstelaget med å kjøpe drakt. Gleder meg til å se mer av han. Jeg håper å bestille Insua bakpå den nye bortdrakten jeg også. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg er bare glad jeg har mye drikke. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hvordan klarer Lars Tjærnås og si "Arsenal har vært helt på høyde med Man Utd"?! Arsenal har vært mye bedre enn Man Utd i denne kampen! Snytt for mål. Arsenals spill besto stort sett av å slå innlegg inn i våre spillere når de ikke klarte å spille seg igjennom. Det er bare elsk å vite at laget ditt er det suverent beste, og det er ikke så vanskelig å se. Det viser seg ganske tydelig når andre supportere er mer opptatt av å snakke om ditt lag enn sitt eget. Nå har vi tangert dere også . "Neste år, neste år, gutta!" Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hvordan klarer Lars Tjærnås og si "Arsenal har vært helt på høyde med Man Utd"?! Arsenal har vært mye bedre enn Man Utd i denne kampen! Snytt for mål. Arsenals spill besto stort sett av å slå innlegg inn i våre spillere når de ikke klarte å spille seg igjennom. Det er bare elsk å vite at laget ditt er det suverent beste, og det er ikke så vanskelig å se. Det viser seg ganske tydelig når andre supportere er mer opptatt av å snakke om ditt lag enn sitt eget. Nå har vi tangert dere også . "Neste år, neste år, gutta!" Det er da helt naturlig å kommentere en kamp som går på TV, hvertfall når den er så viktig for utfallet av ligaen som denne kampen var. Håpløs kommentar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå