Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja? Dette er da ikke siste runde. Er to runder igjen. ;) Avslutter hjemme mot Tottenham neste helg, mens United har vel Hull.

 

Edit: Ahh, skjønte hva du sikkert mente. United spiller vel også 17 neste helg, så er vel kanskje da alle kampene går?

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Er du forut for din tid Swome, eller bestilte du den litt uti sesongen? :)

 

Labert i tråden her folkens

Rafa bekrefter nermest at Xabi blir, herlig lesning :)

Kjøpte da eg var i Liverpool i mars, men har fulgt han en del på reservene og ventet vel bare til han fikk sjangsen for førstelaget med å kjøpe drakt. Gleder meg til å se mer av han. :)

Lenke til kommentar
Er du forut for din tid Swome, eller bestilte du den litt uti sesongen? :)

 

Labert i tråden her folkens

Rafa bekrefter nermest at Xabi blir, herlig lesning :)

Kjøpte da eg var i Liverpool i mars, men har fulgt han en del på reservene og ventet vel bare til han fikk sjangsen for førstelaget med å kjøpe drakt. Gleder meg til å se mer av han. :)

 

Jeg håper å bestille Insua bakpå den nye bortdrakten jeg også. :)

Lenke til kommentar
Hvordan klarer Lars Tjærnås og si "Arsenal har vært helt på høyde med Man Utd"?! Arsenal har vært mye bedre enn Man Utd i denne kampen!

 

Snytt for mål. Arsenals spill besto stort sett av å slå innlegg inn i våre spillere når de ikke klarte å spille seg igjennom. Det er bare elsk å vite at laget ditt er det suverent beste, og det er ikke så vanskelig å se. Det viser seg ganske tydelig når andre supportere er mer opptatt av å snakke om ditt lag enn sitt eget. Nå har vi tangert dere også :). "Neste år, neste år, gutta!"

Lenke til kommentar
Hvordan klarer Lars Tjærnås og si "Arsenal har vært helt på høyde med Man Utd"?! Arsenal har vært mye bedre enn Man Utd i denne kampen!

 

Snytt for mål. Arsenals spill besto stort sett av å slå innlegg inn i våre spillere når de ikke klarte å spille seg igjennom. Det er bare elsk å vite at laget ditt er det suverent beste, og det er ikke så vanskelig å se. Det viser seg ganske tydelig når andre supportere er mer opptatt av å snakke om ditt lag enn sitt eget. Nå har vi tangert dere også :). "Neste år, neste år, gutta!"

 

Det er da helt naturlig å kommentere en kamp som går på TV, hvertfall når den er så viktig for utfallet av ligaen som denne kampen var.

 

Håpløs kommentar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...