MagnusW Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Liverpool Legends - All Stars 3-1: Ian Rush: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube John Aldridge: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Teddy Sheringham: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Kenny Dalglish: Se filmen hos Youtube Herlig at Dalglish får scoore på slutten der mot the Kop. Endret 15. mai 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ser at Forlan linkes til klubben idag, er det en spiller vi kunne ha trengt? gjorde vel ikke all verden i ManU sist han var i england. Nope, men han greide å gjøre en ting: Å senke Liverpool. Men fyren scorte noen fine mål for United: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hvis du har Forlan så er faren for herpes overhengende... Kommer på hvem som er For an. (hahahahaha,eksamenlesning+masse kaffe=Superhumor) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Herlige videoer. Flott avslutning av Sheringham der ja, har det fortsatt i seg karen. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Ser at Forlan linkes til klubben idag, er det en spiller vi kunne ha trengt? gjorde vel ikke all verden i ManU sist han var i england. Nope, men han greide å gjøre en ting: Å senke Liverpool. Men fyren scorte noen fine mål for United: Han har en god skuddfot. Sjekke denne fra forrige helg. Endret 15. mai 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Og jeg er mot "Arena" som navn, høres ut som noe gladiator greier. Dette er en fotball stadion. Samme sa jeg, før vi fikk Sør Arena. Nå er det blitt helt naturlig liksom... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Sheringham var helt klart en herlig spiller, kanon avsluttning der. Første målet var pent også, Rush i fin stil, men, det var litt av en redning på headinga fra Aldridge. Herlig at de lot Dalglish score mot kop en også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Og jeg er mot "Arena" som navn, høres ut som noe gladiator greier. Dette er en fotball stadion. Samme sa jeg, før vi fikk Sør Arena. Nå er det blitt helt naturlig liksom... Bedre enn Sør Stadion da. Eller ville du ha allitterasjon? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Bedre enn Sør Stadion da. Eller ville du ha allitterasjon? Sørlandet Stadion eller Menighedshuset Lenke til kommentar
indahla Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Bedre enn Sør Stadion da. Eller ville du ha allitterasjon? Eller Stadion Sør. Klinger litt som Camp Nou Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Sheringham var helt klart en herlig spiller, kanon avsluttning der. Første målet var pent også, Rush i fin stil, men, det var litt av en redning på headinga fra Aldridge. Herlig at de lot Dalglish score mot kop en også. Herlige mål rett og slett. Stupheadingen og Lobben var jo begge perler. Både Rush og Teddy har det forsatt i seg. EDIT: Stadion: Anfield er Anfield, New Anfield syns jeg høres helt meningsløst ut. Stanly park syns jeg er ganske bra. Aller helst mener jeg det skulle vert Shankly Stadium til minne om han som formet klubben. Et eller annet med Justice kunne også vert bra, men det hadde kansje blitt litt rart. Endret 15. mai 2009 av guttorm Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Var herlige å se de målene ja. Rush og Teddy virker som de aldri vil miste scoringsferdighetene. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Må legge til at Arsenal dro inn over 100 millioner pund på Emirates navnet, det er en sinnsvak sum når det kommer til å skaffe penger til finasieringen kontra å velge et navn som ikke gir mynt i kassen. Men Calsborg Stadion er ikke så bad. Kansje med litt mer rettskriving så blir det ikke så verst Kansje John Aldridge er hodespilleren vi leter etter? Time for comeback Endret 15. mai 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Er ikke så overraskende at Teddy fortsatt har det i seg. Han spilte jo fotball for Colchester i 07 - 08 sesongen. Det er fint å høre Pool - Supportere snakke fint om han Stupheadinger er noe man heller ikke får se så ofte i dagens fotball, men Sheringham sitt var penest Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Alle som stiller i en kamp som denne får Kudos hos Liverpool fansen Wisbatov, syns det er flott de stiller opp jeg. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Spesielt imponerende at Shearer stilte opp, med tanke på situasjonen Newcastle er i nå. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Angående drakten må den skaffet, jeg er fristet til å putte Insua bakpå, tror dere om det? Insua er jo helt. Har han på årets bortedrakt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Er du forut for din tid Swome, eller bestilte du den litt uti sesongen? Labert i tråden her folkens Rafa bekrefter nermest at Xabi blir, herlig lesning Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hvor mange Arsenal supportere er det her idag? Faen så jeg ber til gud om Arsenalseier. Tror United kan få en liten knekk om Arsenal tar en storseier idag..! Hadde vert sinnsykt digg med spenning til siste serierunde altså Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hvorfor spilles ikke alle kampene i siste runde samtidig? Arsenal supportere? Var Wigan supporter her om dagen Vi er alle litt som Gilla atm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå