Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig termo :) Prøver å lære meg flest mulig før jeg besøker Anfield. Skulle egentlig gjort det i år forige sessong, men det kolliderte ikke mindre en 3 ganger :(

Den som venter på noe godt venter ikke forjeves :)

 

En annen stilig versjon på Alberts. Legg merke til junior, skal tidlig krøkes :D

Lenke til kommentar
Herlig termo :) Prøver å lære meg flest mulig før jeg besøker Anfield. Skulle egentlig gjort det i år forige sessong, men det kolliderte ikke mindre en 3 ganger :(

Den som venter på noe godt venter ikke forjeves :)

 

Gled deg, jeg var på Liverpool-PSV i oktober og det er noe av det råeste jeg har vært med på. Håper på å få til en tur i år også. Kan love deg at de sangene du ikke kan, lærer du i løpet av kampen :)

Lenke til kommentar

Litt dårlig kvalitet på denne, men den er kul. :) Hvis du ser den fra YouTubes side, så står teksten i beskrivelsen.

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

 

EDIT: Har desverre ikke TV2Sport :wallbash: Men det skulle vist komme klipp i Sportsmagasinet kl 2230 på TV2. :)

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Carlsberg har støttet laget i mange, mange år. Så at de også går inn som sponsor av nytt stadion er i utgangspunktet veldig positivt. Men, jeg kommer iallefall til å savne navnet Anfield...

 

Arsenal sitt nye station, Emirates, syns jeg har fått et bra navn. Det klinger bra i øret. Og dette viser jo at som regler tar man ikke med "stadium" når man bruker navnet. Med andre ord vil kanskje den nye stadion rett og slett bli kalt "Carlsberg" :p

Endret av indahla
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ikke helt fan av utviklingen angående stadionnavn.

Ser nok reklame på tv3. Men Calsborg Stadion er ikke så bad. Agger kommer til og å gå bananas om det blir det offisielle navne på stadion.

 

Liverpool by har et ganske ''hardt'' rykte,så tror ikke det hjelper å kalle opp stadion etter alkohol akkurat. :p

New Anfield hadde vært best egentlig.

Men må få bygget stadion først og fremst, helst før 2010.

 

Ser at Forlan linkes til klubben idag, er det en spiller vi kunne ha trengt? gjorde vel ikke all verden i ManU sist han var i england.

 

Spørs om han takler nivået, i forhold til den spanske ligan

Vil heller ha herpes enn Forlan.

Not really

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...