Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HAHA wisba, det er bare en lang ond plan sånn at dere troooor at dere endelig har tatt oss, så rykker vi ifra igjenn :D:p Edit: på antall ligaseiere that is.

 

Bitter og bitter, har nå vert innlysende ganske lange at United antagelig tar gullet. Faktsisk innså jeg det lenge før vi slo dere på old Trafford. Det var vell tapet mot boro som var spikeren i kisten for min del. Ikke det at jeg mistet troen på Liverpool og de gjenværende kamper, men snarer at det var ikke lengre opp til oss å avgjøre.

Rednose har vert for lenge i gamet til å feile i slutten imo, ivertfall skal det svært mye til. Dog har ikke marginene vert store.

 

Jeg sier neste år ja, skjelden har vi hengt såpass med, det må selv United supporterene innrømme.

Men nå er det natta :)

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ord som ''bitter''.''flaks'' og ''latterlig'' har blitt ødelagt av United-kidsa på dette forumet.

Litt papergøye-fakte på enkelte av de.^^

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Da er det nok avgjort. 18-18, når united knuser arsenal i helga snakker vi tidenes værste dag. Det skjer riktignok 16.mai så sorgen drikkes nok bort.

 

Men vi har tatt er svært steg i riktig retning nå, fra 4. til 2. Vi avslutter sesongen med en sterk 2.plass, og united får nok et seriegull, og måtte gud forby at de skal ta CL i samme slengen i år også. Men i PLs historie har jeg fått opplyst at det ikke er et lag ikke vært vært innom 2.plassen før de neste år eventuelt tok gullet. Unntaket er Arsenal som gjorde det once, fra 3 -> 1.

 

Så ja, kommende sesong tar vi gullet. ;) Vi har et godt grunnlag å bygge videre på nå, et par klassekjøp i sommer så ee vi helt der oppe vi skal være. Vi spiller for tiden attraktiv fotball som få ppd kan måle seg med.

 

Kampene mot de andre Store neste år blir viktig, vi må ta med poeng fra alle kampene, vi har 12 poeng fra ManUtd og Chelsea i år. Sitter det neste sesong tror jeg vi er der, vi kan ikke tillate oss å drite på draget mot smålag(eller mindre lag da).

 

Vi må ha flere i angrep av høy kvalitet, får vi Torres/Gerrard, eller begge, ute med skade er vi ofte veldig tafatte fremover. Silva kunne gitt oss uforutsigbarhet og flere strenger og spille på. Forstår det slik at det er mange som vil ha en stor og sterk hodeduell spiss, er det virkelig det vi trenger? Jeg er usikker. Men selv om de er store og sterke vil ikke det si det kun er hodedueller de duger til heller da. :p Carew tror jeg ville vært en god spiller da. Men han mener at Villa er like god som Liverpool da, så blir vel værende.

 

 

Kampen til helga kan bli sesongen viktigste, om united går på et poengtap, men tvilsomt, veldig. Men vi må uansett forsvare 2.plassen, chelsea kan aldri i livet få den. 17.mai blir det å lure seg bort fra alle leker, pølsesalg og tog. :) Tross alt viktigere ting på spill.

 

Blir interessant å se reaksjonen til spillerene om vi har til søndag allerede tapt seriegullet til manutd. Man vet aldri, de kan være skuffa eller noe i den dur, uansett tror jeg de forstår det er viktig, og prestisje og komme over chelski. Jaja, no worries here really. :)

 

Håpet lever.. på et vis. Litt i hvertfall.

 

 

Edit: Enig Hewitt ang nyedrakta. Savner den gamle svarte vi hadde.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar
Da er det nok avgjort. 18-18, når united knuser arsenal i helga snakker vi tidenes værste dag.

Da sier jeg som Homer Simpson: "The worst day of your life so far". :D Neste gang United vinner serien (og tar over ledelsen), er det vel en verre dag for Liverpool-supportere. :p

Lenke til kommentar
United med flaks igjen, ikke uforventet. Trodde det skulle gå greit da de fikk på Giggs til å fucke opp hele balltempoet deres, men den gang ei.

Trolling. Ingen med sunn fornuft som så kampen i går kan si at det var flaks at United vant. Det var en totalt fortjent seier i en kamp der vi hadde dommeren mot oss. Vi fikk for eksempel to offside som vi ikke skulle hatt og begge var klare målsjanser dersom det ikke hadde blitt offside. I tillegg skulle vi hatt en straffe og vi skulle hatt et frispark i god posisjon. Selv om vi ble frarøvet disse tingene av dommeren vinner vi likevel.

 

Heh, her stikker jeg innom forumet og skriver noe random drit 01:40, så sitter det jaggu meg et kveg og overvåker tråden. Som også forteller meg at jeg ikke skal være "bitter". Jaggu. Håper du er fornøyd med livet ditt, småen.

Skriver du random tull, så får du svar på tullet ditt. Det er slik det fungerer.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
United med flaks igjen, ikke uforventet. Trodde det skulle gå greit da de fikk på Giggs til å fucke opp hele balltempoet deres, men den gang ei.

Trolling. Ingen med sunn fornuft som så kampen i går kan si at det var flaks at United vant. Det var en totalt fortjent seier i en kamp der vi hadde dommeren mot oss. Vi fikk for eksempel to offside som vi ikke skulle hatt og begge var klare målsjanser dersom det ikke hadde blitt offside. I tillegg skulle vi hatt en straffe og vi skulle hatt et frispark i god posisjon. Selv om vi ble frarøvet disse tingene av dommeren vinner vi likevel.

 

Heh, her stikker jeg innom forumet og skriver noe random drit 01:40, så sitter det jaggu meg et kveg og overvåker tråden. Som også forteller meg at jeg ikke skal være "bitter". Jaggu. Håper du er fornøyd med livet ditt, småen.

Skriver du random tull, så får du svar på tullet ditt. Det er slik det fungerer.

 

Hei Geir M. Flott du fikk ordnet opp her!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...