guttorm Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 så skal jeg la fem liverpool supportere kaste råtne egg på meg We wil hold you too it Var jo ikke mer en forventet, men dere forsetter å vinne "enkle" kamper med svært liten margin, noe som har undret meg lenge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Tippet det samme selv. (fikk poeng på latias tråd) Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Gratulere til Man Utd supportere, der fikk dere serien! Endelig en spennende sesong til slutten for oss Liverpoolsupportere også. Nå venter vi bare på August..! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 så skal jeg la fem liverpool supportere kaste råtne egg på meg We wil hold you too it Var jo ikke mer en forventet, men dere forsetter å vinne "enkle" kamper med svært liten margin, noe som har undret meg lenge. Der har du forskjellen fra et Mesterlag og de andre Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Nå venter vi bare på August..! Hehe, som alltid når sesongen begynner å dra seg til Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Nå venter vi bare på August..! Hehe, som alltid når sesongen begynner å dra seg til Vi får se om det er slik neste år også ; ) Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) [quote Der har du forskjellen fra et Mesterlag og de andre Not really, dere har vert mye bedre en dette tidligere sesonger. Og vi flakset hele første del av sesongen pga vi scoret sent? Håper dere(ikke nødvendigvis du) inser selv hvor teit en del av det som dere har kommet med gjennom sesongen er. Endret 13. mai 2009 av guttorm Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 så skal jeg la fem liverpool supportere kaste råtne egg på meg We wil hold you too it Var jo ikke mer en forventet, men dere forsetter å vinne "enkle" kamper med svært liten margin, noe som har undret meg lenge. Der har du forskjellen fra et Mesterlag og de andre Å? Vi var ikke mesterlag når vi scorte mål etter det 80. minutt og vant med 1 mål over bunnlag tidligere i sesongen. Da var vi flakselag med dommerhjelp. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 ok. Kan ikke ta det du skriver seriøst, men greit. Dine meninger Kan være enig med at det er vært litt mere ustabilt enn tidligere sesonger, men vi har det som skal til, og det er nok for min del. Jeg har ikke sagt at dere flakset i første del av sesongen btw Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Var ikke ment mot deg Blax. Men det er sant det du sier at det er slike kamper som skiller vinner fra taper i ligaen. Men når vi tok slike kamper tidligere i sesongen, så var deres syn på det annerledes. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Får i alle fall håpe på Arsenal-seier, så utsetter vi gullfeiringen dems litt. Og, de må feire den på bortebane. Da blir jeg glad Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Samme hva som skjer, har vi alltids denne, og det er ingen mager trøst And that is a FACT Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 FYfaen, han der må da ha behov for beroligende Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 "Where's my rafa goatee" ^^ Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Veritas, sånt vil vi ikke ha i denne fantastiske tråden vår. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Nja, ville normalt sett postet den i unitedtråden, men siden det er rett etter en av seierene deres valgt jeg å avstå fra det. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 OK, fortsatt bitte lite håp igjen. Arsenal er fortsatt kjempe revansjesugne og vinner over United. United må vente med feiringen, men klarer seg med uavgjort i siste kamp mot Hull. Men forhåpentligvis ligger Hull slik til at de vil berge plassen sin i PL hvis de vinner sin siste kamp, og så spiller de over evne og..., ja vinner... Vi må også vinne våre kamper, men selv om håpet nå henger i en fryktelig tynn tråd nå, så er det altså ikke helt avgjort enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå