Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 En tier Sa en spiller som Agbonlahor(selv om det hadde vært ganske sweet imo) mulig Rafa kan få til en pakke-deal for Barry og Agbonlahor? Noe som er høyst tvilbart igrunn. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hva ville prisantydningen til Agbonlahor ligge på da? £40 Mill. Et av de største engelske talentene som er fornøyd med situsjonen til klubben han er i. Ser ikke for meg at Liverpool klarer å lure til seg han uten å klatre opp på urealistiske summer. I teorien er vell Agbonlahor "urørlig". Håpet litt på at suckessen har gått ham til hode og at Villas "kolaps" får ham på andre tanker Barry: "Hi m8, join me when i trasfeer to Liverpool" Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Sikkert mye. Han er viktig for Villa og han er engelsk. Kommer det en sånn 6 + 5 regel eller hva det var vil jo Villa bli et ordentlig storlag. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Kommer det en sånn 6 + 5 regel eller hva det var vil jo Villa bli et ordentlig storlag. Eller et stort offer, alle vil kjøpe Villa-spillerne da. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg så nettopp den nye bortedrakten. Da jeg så den svarte ved siden av den gule keeperdrakten, krysset jeg fingrene for at det var den gule som var spillerdrakt. Men den gang ei. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Er dette en sånn typisk United/Liverpool vennskaps sang som ikke er helt akseptert av alle? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg skjønner ikke helt hva du mener med "united/Liverpool vennskapssang". Forklare? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ironi. Hate sang som synges blant noen supportere, men ikke av alle. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 For å oppklare det helt, så mente du at noen United- og Liverpool-fans synger den om Chelsea? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 For å oppklare det helt, så mente du at noen United- og Liverpool-fans synger den om Chelsea? Har du hørt sangen? De slenger dritt om Rooney til de grader. Syns det var noe munchen greier også inni der, det er derfor jeg lurer. Har ikke hørt den før jeg så den i dag. Hatsang fra Liverpool til United altså. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 For å oppklare det helt, så mente du at noen United- og Liverpool-fans synger den om Chelsea? Har du hørt sangen? De slenger dritt om Rooney til de grader. Syns det var noe munchen greier også inni der, det er derfor jeg lurer. Har ikke hørt den før jeg så den i dag. Hatsang fra Liverpool til United altså. "Blue" refferere vel da til Rooneys gamleklubb, Everton. Da er jeg litt mer med. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Tror dere vi selger Riera om vi får Silva? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Må bare spør guttorm. Eg klarer ikke engasjere meg noe spesielt i hverken munchen eller hillsborough. Men hvis noen hadde postet en video der folk synger om hillsborough. Hadde du likt det? Som sagt eg tar det svært lite tungt, men bare lurer på hvordan andre veien virker, for har en følelse av at det skal ganske lite til. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Nei. Eller jo kanskje. Det kommer veldig ann på. Jeg tar heller Silva enn Riera selv om han har vært et godt kjøp og selv om jeg håper vi beholder han så er Silva generelt sett en klart bedre fotballspiller. Spørsmålet er bare om han lykkes i England. Jeg håper vi vil få finne det ut, og da spiller han i Liverpool. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg gir faen i Riera om vi får Silva. Men beholder mer enn gjerne Riera. Større sjanse for at Babel drar tenker jeg. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Per dags dato er det nesten bare Torres som scorer med hode. Kuyt scorer jo med hodet titt og ofte =) Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=19769&zone=1 Det varmer godt kjenner jeg. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Må bare spør guttorm. Eg klarer ikke engasjere meg noe spesielt i hverken munchen eller hillsborough. Men hvis noen hadde postet en video der folk synger om hillsborough. Hadde du likt det? Som sagt eg tar det svært lite tungt, men bare lurer på hvordan andre veien virker, for har en følelse av at det skal ganske lite til. Det er postet som i et spørsmål, jeg har ikke ytret at jeg støtter videoen av noe slag. Desuten klarer jeg ikke høre helt hva de sier, så jeg vet ikke engang om det var om Munchen det var snakk om, eller sammenhengen. Tror de fleste her inne mener å hetse munchen/Hillsborough er absolutt lavmål. Edit: Kuyt scorer jo med hodet titt og ofte =) Jau, det hender. Titt og ofte er vell å ta i? Endret 13. mai 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Gerrard er også en godkar til å heade. Men han tar jo cornere og frispark,så blir ikke så mange. Skrtl og Agger finner nok nettmaskene via hodet neste sesong skal jeg tro. Men stemmer nok at Torres netter mest av Liverpool-spillerne denne sesongen, og er en av grunnene jeg ønsker(som nevnt tidligere idag) innkjøp av en sterk(fysisk) spiss i sommer. Kuyt er en typisk ''retur-skorer'' spør du meg. Litt som Scottie Pippen Endret 13. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Personlig synst jeg Carew er en spennende spiller. Det han har vist i AV iår har vert svært lovende, og han passer både 4-4-2 som partner til Torres, samt 4-2-3-1 som alene spiss. Tror Carew kunne hoppet opp på 15-20 tallet med scoringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå