Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

En tier :shrug:

 

Sa en spiller som Agbonlahor(selv om det hadde vært ganske sweet imo) mulig Rafa kan få til en pakke-deal for Barry og Agbonlahor? Noe som er høyst tvilbart igrunn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva ville prisantydningen til Agbonlahor ligge på da?

 

£40 Mill.

 

Et av de største engelske talentene som er fornøyd med situsjonen til klubben han er i. Ser ikke for meg at Liverpool klarer å lure til seg han uten å klatre opp på urealistiske summer.

 

I teorien er vell Agbonlahor "urørlig".

 

Håpet litt på at suckessen har gått ham til hode og at Villas "kolaps" får ham på andre tanker :D

Barry: "Hi m8, join me when i trasfeer to Liverpool" :)

Lenke til kommentar
For å oppklare det helt, så mente du at noen United- og Liverpool-fans synger den om Chelsea? :p

 

Har du hørt sangen? De slenger dritt om Rooney til de grader. Syns det var noe munchen greier også inni der, det er derfor jeg lurer. Har ikke hørt den før jeg så den i dag.

Hatsang fra Liverpool til United altså.

Lenke til kommentar
For å oppklare det helt, så mente du at noen United- og Liverpool-fans synger den om Chelsea? :p

 

Har du hørt sangen? De slenger dritt om Rooney til de grader. Syns det var noe munchen greier også inni der, det er derfor jeg lurer. Har ikke hørt den før jeg så den i dag.

Hatsang fra Liverpool til United altså.

"Blue" refferere vel da til Rooneys gamleklubb, Everton. ;) Da er jeg litt mer med.

Lenke til kommentar

Må bare spør guttorm. Eg klarer ikke engasjere meg noe spesielt i hverken munchen eller hillsborough.

 

Men hvis noen hadde postet en video der folk synger om hillsborough. Hadde du likt det?

 

Som sagt eg tar det svært lite tungt, men bare lurer på hvordan andre veien virker, for har en følelse av at det skal ganske lite til.

Lenke til kommentar

Nei. Eller jo kanskje. Det kommer veldig ann på. Jeg tar heller Silva enn Riera selv om han har vært et godt kjøp og selv om jeg håper vi beholder han så er Silva generelt sett en klart bedre fotballspiller. Spørsmålet er bare om han lykkes i England. Jeg håper vi vil få finne det ut, og da spiller han i Liverpool.

Lenke til kommentar
Må bare spør guttorm. Eg klarer ikke engasjere meg noe spesielt i hverken munchen eller hillsborough.

 

Men hvis noen hadde postet en video der folk synger om hillsborough. Hadde du likt det?

 

Som sagt eg tar det svært lite tungt, men bare lurer på hvordan andre veien virker, for har en følelse av at det skal ganske lite til.

 

Det er postet som i et spørsmål, jeg har ikke ytret at jeg støtter videoen av noe slag.

Desuten klarer jeg ikke høre helt hva de sier, så jeg vet ikke engang om det var om Munchen det var snakk om, eller sammenhengen. Tror de fleste her inne mener å hetse munchen/Hillsborough er absolutt lavmål.

 

Edit:

Kuyt scorer jo med hodet titt og ofte =)

Jau, det hender. Titt og ofte er vell å ta i?

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Gerrard er også en godkar til å heade. Men han tar jo cornere og frispark,så blir ikke så mange. Skrtl og Agger finner nok nettmaskene via hodet neste sesong skal jeg tro.

 

Men stemmer nok at Torres netter mest av Liverpool-spillerne denne sesongen, og er en av grunnene jeg ønsker(som nevnt tidligere idag) innkjøp av en sterk(fysisk) spiss i sommer.

 

Kuyt er en typisk ''retur-skorer'' spør du meg.

Litt som Scottie Pippen :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...