Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare og bøye seg i støvet for Gerrard som drar inn nok en verdsatt pris.

 

"1974 - Ian Callaghan

1976 - Kevin Keegan

1977 - Emlyn Hughes

1979 - Kenny Dalglish

1980 - Terry McDermott

1983 - Kenny Dalglish

1984 - Ian Rush

1988 - John Barnes

1989 - Steve Nicol

1990 - John Barnes

2009 - Steven Gerrard"

 

Sier litt om hvor viktig denne prisen er for Liverpool som klubb. 19 år siden sist. Endelig er vi med i toppen igjen! Herlig.

 

Gratulerer til Captian Fantastic.

Lenke til kommentar
Får ikke ny hjemmetrøye i år vel?

 

Begynn å følg med gutt. Vi har denne hjemmedrakten i en sesong til før vi skifter. F.eks Man Utd får ny hjemmedrakt til neste sesong siden de har hatt denne hjemmedrakten i to sesonger.

 

 

Drakta var forøvrig nydelig. Jeg liker både den og den gråe, men denne sorte virker litt enklere å like. CL-drakten vi har i år er derimot direkte stygg etter min mening. Eneste pene er Liverpoolemblemet of course :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Så man trenger ikke å være smart for å være gammel?

 

Good news.

 

Ellers så liker jeg de ''nye'' draktene. Og gratullerer til Gerrard for sin nye pris.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Når kommer 3. drakta? Den skal vel skiftes ut den også. :hmm:

 

Diego Forlan? Hvis Rafa kjøper han så veit jeg ikke om jeg skal le eller gråte altså. Han har jo bevist til gangs at PL ikke er noe for ham. Da kan vi heller hente tilbake Voronin om det skal være på den måten. Eller bare kjøpe Tevez hvis vi får han for riktig pris.

Vel han senket da dere? Forøvrig kom jo Forlan seg på slutten.

Lenke til kommentar

Hvordan får man maling bort fra sofaen? microfiber stoff elns :p

Ikke helt heldig nei, men terassen ble bra til 17 mai :p

 

Hvilken spiss kunne vi tenkt oss? Kjenner jeg er klar til å ta imot Tevez, men siden jeg ikke tror det skjer så kan vi jo kikke på andre kandidater.

Slik jeg ser det er det ikke så mange fra england som er akutelle, om man skal se det fra hvor mange mål de har scoret i år. Ta feks Crouch, Han solgte vi jo og er nesten med i toppen på lista, samme med Anelka. De andre navnene over koster flesk eller er uaktuelle da det er navn som Lampard, Ronaldo, Robinho osv.

 

Edit: Samtidig vet vi jo at å hente spillere fra andre ligaer kan være et sjanse spill, men også ubetinget sucess.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vil heller ha en fighter enn en teknisk spiss jeg.

(fighter som en fysisk sterk spiller ala alle tre spissene til Aston Villa)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Vil heller ha en fighter enn en teknisk spiss jeg.

 

Hva legger du i fighter? Tenker Kuyt når jeg ser setningen din, altså at vi har det fra før av. Eller sikter du til en Carew/Hesky type? Føler vi trenger en teknisk god som er i stand til å avgjøre på egenhånd. Dog hadde en som er god på hode ikke vert dumt. Per dags dato er det nesten bare Torres som scorer med hode.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Seabiscit?

 

Hehe, ingen flere fra Brasil takk.

 

guttorm: se parantes.

Liverpool har flere tekniske spillere(Yossi,Torres,Babel osv) mener vi trenger mer styrke.

Noen som kan ta over for Sami på dødballer osv. Sterk spiller.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Hva ville prisantydningen til Agbonlahor ligge på da?

 

£40 Mill.

 

Et av de største engelske talentene som er fornøyd med situsjonen til klubben han er i. Ser ikke for meg at Liverpool klarer å lure til seg han uten å klatre opp på urealistiske summer.

 

I teorien er vell Agbonlahor "urørlig".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...