Terjeboy Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Seriøst folk, hverken Villa eller Torres kommer til Liverpool. Dere kan håpe på Tevez, men tro det eller ei, Liverpool er ikke klubben de største stjernene vil til. 8694364[/snapback] For å si det sånn.. Tror Torres heller drar til L'pool enn Man. U Men jeg håper og tror på Tevez 8694376[/snapback] Ehh, nei det vil jeg ikke tro.. Man Utd er større enn Liverpool per dags dato.. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Ehh, nei det vil jeg ikke tro.. Man Utd er større enn Liverpool per dags dato.. 8694403[/snapback] Spansk manager og mange spanske spillere? Har ikke sakt L'pool er større enn Man.U, men tror Torres hadde valgt L'pool pga at han hadde glidd lettere inn der. Men når det er sakt så tror jeg ikke han kommer t il noen av klubbene. Han blir nok værende i Spania Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Torres spiller tross alt med "You Never Walk Alone" inni kapteinsbindet Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Morsomt å tenke på hvordan spanske toppspillere ville gjort det i engelsk serie. Med tanke på at engelsk fotball er fysisk og tøff, mens spansk fotball går mye mer på teknikk og pasninger. Jeg vet at engelsk fotball har teknikk og spansk fotball har mye fysisk kroppskontakt, men dere skjønner poenget. Engelske spillere ville nok sørget for at Ronaldinho ble liggende nede etter takling, rett og slett fordi de ville skjønt at han er god, og dermed må han ikke få leke seg i engelsk forsvar. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Morsomt å tenke på hvordan spanske toppspillere ville gjort det i engelsk serie. Med tanke på at engelsk fotball er fysisk og tøff, mens spansk fotball går mye mer på teknikk og pasninger. Jeg vet at engelsk fotball har teknikk og spansk fotball har mye fysisk kroppskontakt, men dere skjønner poenget. Engelske spillere ville nok sørget for at Ronaldinho ble liggende nede etter takling, rett og slett fordi de ville skjønt at han er god, og dermed må han ikke få leke seg i engelsk forsvar. 8695381[/snapback] Hvordan forklarer du C. Ronaldos dominanse til tider i år. Endret 25. mai 2007 av Ant1 Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Ehh, nei det vil jeg ikke tro.. Man Utd er større enn Liverpool per dags dato.. 8694403[/snapback] For en dum uttalese. Hvorfor skulle ikke Torres eller Villa komme til Liverpool når de selv vil det. Om Liverpool ikke har vunnet serien på lenge har ingenting å si. De sier de vil til klubben, da skal man ikke komme å si at United er større enn Liverpool. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 For en dum uttalese. Hvorfor skulle ikke Torres eller Villa komme til Liverpool når de selv vil det. Om Liverpool ikke har vunnet serien på lenge har ingenting å si. De sier de vil til klubben, da skal man ikke komme å si at United er større enn Liverpool. 8696762[/snapback] Har de sagt at de vil til Liverpool? Da unnskylder jeg meg for en dum uttalelse Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Har de sagt at de vil til Liverpool? Da unnskylder jeg meg for en dum uttalelse 8696792[/snapback] Ikke så vidt jeg vet. Da hadde nok en av dem vært nokså klar for oss. Prøv å unngå å sitere i det uendelige. Jeg fjernet en del. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 For en dum uttalese. Hvorfor skulle ikke Torres eller Villa komme til Liverpool når de selv vil det. Om Liverpool ikke har vunnet serien på lenge har ingenting å si. De sier de vil til klubben, da skal man ikke komme å si at United er større enn Liverpool. 8696762[/snapback] Har de sagt at de vil til Liverpool? Da unnskylder jeg meg for en dum uttalelse 8696792[/snapback] Samuel Eto'o har sagt han likar engelsk spillestil og han har lyst å spille med Gerrard. Så det er i jallefall en som vil til Liverpool... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Eto'o har sagt i et intervju gjengitt av SkySports at han har ingen intensjoner til å forlate Barcelona. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Eto'o har sagt i et intervju gjengitt av SkySports at han har ingen intensjoner til å forlate Barcelona. 8697600[/snapback] Men har sagt han har lyst ein gong å spille i engelsk fotball. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Et ha endelig ha klart å legge bort skuffelsen fra Athen. Til å se hva vi kunne gjort bedre. Jeg mener det nytter ikke å skylde dommeren, jeg er spesielt skuffet over Zenden sine uttaleser. Vi scoret ikke på sjangsene våre, derfor vinner vi ikke. Milan har Inzaghi som er en spiss i som er skapt for å score mål. Da er det bare å se på det positive med 06\07 og glede oss til alle disse overgangsryktene kommer. YNWA Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Men har sagt han har lyst ein gong å spille i engelsk fotball. Samuel har også sagt at han ville elsket å trene under Arséne Wenger, men jeg tror likevel at han blir i Barcelona. Click Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Eto'o kommer ikke. Jeg tror faktisk vi har større sjanse på Torres og Villa enn Eto'o og jeg tror ikke noen av dem kommer heller. I hvertfall ikke sistnevnte. Håper på Tevez og i følge Mascha så er Liverpool et (av mange) aktuelle alternativ. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) For å være ærlig tror jeg vi må sikte litt lavere(!) når det gjelder spisskjøp. De tre mest nevnte ser jeg alle som nærmest umulige transfertargets, med et lite unntak av Tevez. Alt kan skje, men jeg har en magefølelse av at ingen av de nevnte går inn portene på Anfield...så kanskje vi må sikte bitte litt lavere? Michael Owen anyone? EDIT: leste nå på .no at Gillett nevner Owen spesifikt, kan det være mer enn et lite hint? Jeg er isåfall meget positiv til Owen, hvis vi ikke lykkes med noen av "The big fish". Endret 25. mai 2007 av Benitez Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Ikke hat meg nå, men jeg blir skuffet om Owen blir den eneste toppspissen som kommer i sommer.. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Tror nok ikke du skal forvente altfor mye Prebo... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 For en dum uttalese. Hvorfor skulle ikke Torres eller Villa komme til Liverpool når de selv vil det. Om Liverpool ikke har vunnet serien på lenge har ingenting å si. De sier de vil til klubben, da skal man ikke komme å si at United er større enn Liverpool. 8696762[/snapback] Har de sagt at de vil til Liverpool? Da unnskylder jeg meg for en dum uttalelse 8696792[/snapback] Mediene har nå hvertfall skrevet at Villa er veldig interessert i Liverpool, da han er god kompis med Reina og diverse. Hvor sant det er og om han har lyst til å komme kan vel diskutere. Jeg ønsker han hvertfall velkommen! Det jeg liker i år er at Rafa sier han skal gjøre unna kjøpene så fort som mulig, det er bra, da slipper vi og sitte på pinebenken hele sommeren. Og jo tidligere spillere kommer i sommer, jo mer kommer de seg inn i laget før moroa starter igjen i august. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Å betale penger for Owen ville vært en liten katastrofe. En god spiller, for all del, men han er rusten nå og er ikke i nærheten av å kunne garantere mange mål per sesong slik det er i dag. I tillegg er han så skadeutsatt at han måtte spilt med beskyttelser. Og når han valgte å forlate oss til fordel for Real Madrid, så synes jeg heller ikke vi skal ta ham tilbake. Ikke misforstå meg her, jeg har aldri hatt noe imot Owen, han er fortsatt en av mine helter siden jeg i stor grad vokste opp med hans dominans, men han gjorde et valg og det var å forlate Liverpool. Synes ikke vi skal ta ham tilbake nå som han har falt gjennom og spiller i en middelmådig klubb. Dessuten mener jeg som sagt at han heller ikke er god nok. Vi bør sikte oss inn på Villa eller Tevez, synes jeg. Det er to spillere jeg tror det kan være en sannsynlighet for at vi kan kjøpe om vi blar opp nok skinnende gullmynter. Men jeg verken forventer eller håper på noe - tar det som det kommer. Er helt komplett umulig å vite hva som skjer. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Tror nok ikke du skal forvente altfor mye Prebo... 8699175[/snapback] Så med ny kapital bør jeg ikke forvente at vi får inn en toppspiller på plassen vi sliter mest? For det om du ikke liker L'pool betyr ikke at en eller annen spiss i toppklassen ikke gjør det.. Jeg forventer ikke at Villa, Eto'o eller Torres kommer. Men ser mulighetene og håper på at Tevez kommer.. Endret 25. mai 2007 av Prebo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå