Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer til Gerrard, ganske stor pris det. Syntes det er merkelig at det var Giggs og Rooney som lå rett under han, det er vel folk som bare setter pris på det offensive i fotball; det som er problemet. At Vidic ikke er blant topp 3 for de en gang viser det, og det er synd for forsvarsspillere generelt at når Vidic har en sesong som han har hatt så blir han fortsatt ikke blant de beste for journalister/jury osv. Sånn er det bare. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

NYDELIG bortedrakt! Savnet den forrige svarte vi hadde. Strøkent, veldig fornøyd!

 

Edit: Mange gode nyheter i dag. Gratulerer til Gerrard! Og vi har budt £15M for Silva? Får han aldri for det, Valencia er nok klare over at de kan få mye mer for han tenker jeg. :( Synes det er litt svakt at vi ikke kan slenge på £5M til egentlig.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Ja den nye bortedrakta ser bra ut selv om jeg liker den vi har i dag jeg da men... var ikke dårlig den ;)

 

Ang . Silva så synes jeg det er en ok pris, vil ikke vi skal betale mer for han. Føler at han er sånn som en slår skikkelig ann i PL eller en skikkelig flopp.

 

Men håper for all del det første :D

 

Blir ett spennende transfer sommer tror jeg, virker sånn.

 

Bare vi ikke selger unna for mye kvalitet(Alonso,Riera osv)

 

Har mistet store deler av trua på Babel, han klarer ikke å imponere meg lenger.

Lenke til kommentar
Ja, den var herlig. Av en eller annen grunn foretrekker jeg når logoen er midt på. Det er nærmere hjertet.

 

Enn hvis logoen er på venstre side mener du?

 

Ganske god oppgradering i forhold til den dere har nå ja.

 

Skulle tro han har belegg for det, ettersom hjertet ligger rimelig i midten av kroppen, men vender mot venstre.

 

homeimage.jpg

Lenke til kommentar

Drakten er forsåvidt ingen nyhet da, vi postet sketcher av den for 6 mnd siden, selv om de var teoretiske. Liker draktene alltid bedre i virkeligheten enn på bilden, men likete ikke fargen på Carlsberg/skulderstripene. Hvit eller mer markert farge ftw.

Ser ut som en spy farge nå, crapzor. Går for Candy drakta ^^:p

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Skjer med Anatomi pratet?

 

Den gråe bortedrakten var ikke så halvverst når en først fikk sett den sikkelig. Jeg har den grønne Europadrakten i tillegg til hjemme drakten, dennne er ikke spesielt sprek uten om den svarte kragen. Selve fargen kunne jo vert plukket ut av hvem som helst. Altså ikke direkte lekker.

 

Edit:

Savnet den forrige svarte vi hadde.

Det var en drakt med stor D.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Den grå bortedrakten er en av de beste vi har hatt, imho. Jeg har selvsagt Pennant på min. Så har jeg Babel på hjemmedrakten.

Lenke til kommentar

Når kommer 3. drakta? Den skal vel skiftes ut den også. :hmm:

 

Diego Forlan? Hvis Rafa kjøper han så veit jeg ikke om jeg skal le eller gråte altså. Han har jo bevist til gangs at PL ikke er noe for ham. Da kan vi heller hente tilbake Voronin om det skal være på den måten. Eller bare kjøpe Tevez hvis vi får han for riktig pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...