guttorm Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) United har sin dose med rimelige toppkjøp også! For all del. Nå kjenner ikke jeg til deres Akademi, men ser ut som oppfostringen av egnespillere også har vert en mye bedre bidragsyter enn hos oss. Håper nå imidlertid dette er ferd med å snu, spørs hva Rafa har i den nye kontrakten. Uasett neppe noen hemlighet at ting ikke har vert optimale med Parry i spissen, det vi trenger mest er høyreback og spiss med litt klasse. Syns det er vansklig å skille her. Uten Torres kan vi fort slite fremover, altså Alternativ spiss er viktig. Carra/Skrtel you name it på høyreback er jeg lei av, eneste som klarte seg rimelig bra var Masche, men det var i en rimelig "lett" kamp. Vi trenger alternativ høyreback. Gerrard/Masche/Alonso ute er også en trist situasjon, jeg har kansje savnet den alternative midbanespilleren mest dette året, men hva som er viktigest er vansklig å si. Kommer ikke helt over hvor god Pennat var i den ene kampen jeg så ham denne sesongen. Har ikke fulgt ham i Pompey, vet ikke helt hvordan det er nå. Spiller han slik han gjorde syns jeg det er litt trist at han nå ryker ut gratis. Endret 12. mai 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ubegrunnet påstand. Vet du at Liverpool har brukt mer penger netto på transfer enn United? Really? "United’s gross spending since June 2004, when the Spaniard arrived at Anfield, totals £221.95 million compared with £212.6 million by Liverpool. Ferguson’s net spending over that period is £147.90 million compared with Benítez’s £111.39 million." http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/foo...icle5946946.ece Og så har det med at liverpool har så mye kriminalitet da, nei, vent. "GREATER Manchester has more recorded crime per person than anywhere else in the country, the M.E.N. can reveal." http://www.manchestereveningnews.co.uk/new...in_eight_chance Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ubegrunnet påstand. Vet du at Liverpool har brukt mer penger netto på transfer enn United? Really? "United’s gross spending since June 2004, when the Spaniard arrived at Anfield, totals £221.95 million compared with £212.6 million by Liverpool. Ferguson’s net spending over that period is £147.90 million compared with Benítez’s £111.39 million." http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/foo...icle5946946.ece Ah, kildene jeg så sier noe annet, men kan godt være at de er noe eldre. Men, uansett så er det ikke skremmende mye mer vi har brukt ifølge din kilde. Jeg vil tippe at trofeene vi tok bare ifjor dekker inn forskjellen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hva skjer med at når en Unitedsupporter sier at Gerrard er en hykler og filmer, så drar de fram påstander om legningen til Ronaldo? Hva er galt med homser? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Ligger ann til budrunde på Dossena, ikke værst det akkurat. Endret 12. mai 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 De kan så til de grader spille fotball. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hva med å beholde Alonso og kjøpe Barry i tillegg? Jepp, hvorfor ikke? United har jo Carrick, Fletcher, Anderson, Scholes, Giggs og Hargreaves. Hvorfor kan ikke dere ha Alonso og Barry samtidig? Anderson og Hargreaves har vel nesten ikke spilt denne sesongen grunnet skader, disse kostet vel til sammen rundt 45 millioner pund oghar griselönninger. Dette har ikke Liverpool sjans til å matche, men å snakke til Scum fans er jo som å snakke for döve örer. Nei det stemmer folkens, Liverpool har ikke skader så de trenger ikke reserver? Anderson griselønn? Hargreaves griselønn? Kilder? Ingen av dem er av de topp betalte i troppen. Forøvrig har Giggs, Neville og Scholes gått ned i lønn hos United. Jeg vet ikke hvordan stein du popper opp fra i tid og utide. Men kom med fakta, ikke bare egne banale slutninger. Liverpool har store økonomiske muskler sammenlignet med resten av PL, at de ikke klarer å vinne PL går ikke utelukkende på penger. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Anderson griselønn? Hargreaves griselønn? Kilder? Ingen av dem er av de topp betalte i troppen. Just for the record,(ikke en del av diskusjonen) De kan ha god lønn selv om de ikke har topp lønn i troppen. Tom Hel, filming og falle lett av og til er ikke det samme imo. Though er begge delene rimelig kjedelige greier. Endret 12. mai 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Rydding av innlegg der folk går på person er fjernet fra tråden. I tillegg så er innlegg som tuller med folks legning også fjernet fra tråden - JEG ER IKKE SPESIELLT IMPONERT OVER HOLDNINGENE ELLER FORSØKENE PÅ HUMOR RUNDT DETTE. Så mer kødd kan medføre snarlig ferie på kortere eller lengre tid. Hva skjedde med å vise respekt for andre mennesker? Send meg pm om det skulle være noe. Lets move on. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hvordan kan folk sitte å si at Man United IKKE har mer ressurser en Liverpool? Dette er jo klare fakta. Benitez har klaget på lite penger to siste årene og det er ikke så rart når Man United og Chelsea henter fra hylle A og B hele veien mens Benitez har hentet 1 toppspiller (Torres) siden han tok over og resten er fra B og C hylla. Benitez har byttet ut en 30 manns tropp på 4 år og vil starte neste sesong med 2-3 spillere fra troppen han vant CL med. På samme tid har Ferguson 12-13 spillere i dagens tropp som også var i troppen året LFC vant CL. Dette sier jo bare at Benitez har hatt store utskiftinger som er natulig for en ny manager å gjöre. Dette förer til at mye av ressursene LFC har brukt har gått bort på feilkjöp og lignende. Dette gir også höyere omsetning og samtidig vil spillere som går fra Liverpool ha mindre verdi en spillere som går fra Man United fordi Man United er inne i en gull-alder og alle klubber vil gjerne ha en spiller med erfaringer fra et slikt lag. Der Benitez har måtte solgt billig for å lete seg frem til riktige spillere har Ferguson derimot hatt en stamme i laget i mange år nå og har bare trengt å hente inn 2-3 gode spillere hvert år, mens Benitez har hentet 3-4 så mange hver sesong. Dette betyr mer utgifter i lönninger til flere jevngode spillere som kanskje slår til istedet for höye lönninger til noen få utvalgte spillere. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ja laget Benitez tok over var jo bare i toppen av PL, han vant CL med den. Kan ikke være god nok. Jeg ser poenget ditt, men å påstå at det skal så mange bomkjøp til for å bygge en tropp? Sir Alex har bygd opp 4 lag i sin tid. Ikke på langt nær like mange bomkjøp. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Alt faller ikke på Benitez her Hyrlen, såvidt jeg kjenner til så må en Mister Rick Parry ta sin del av ansvaret, han er nå på vei ut(takk og lov). Finner det litt Ironsik at Benitez nå utaler at dette laget har riktig vinner mentalitet, mens troppen han overtok ikke hadde det. Siden det var den troppen så vant CL Men jeg forstår egentlig godt hva han mener, og det ser vi spesielt i Ligaen. Downing igjenn, wtf? Endret 12. mai 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 I morgen spiller United sin utsatte kamp mot Wigan. Wigan har kun æren å spille for i denne kampen, og burde sånn sett være en enkel oppgave for United. Men vi kan jo håpe på undervurdering fra United sin side, og at Wigan vil prestere ekstra bra når de kan spille kamp uten noen form for press. Så kan vi håpe at Arsenals revansjelyst er enorm, slik at United nå går på to strake tap. Lite sannsynlig selvsagt, men hvis det skulle skje, er plutselig alt opp til oss selv. Klarer vi å takle et sånt press? Våre kamper er mot West Bromwich og Tottenham. Ser for meg at vi i en slik situasjon kommer til å slite noe enormt mot WB, men får til slutt det etterlengtede målet og vinner 1-0. Så avgjøres alt i siste runde. Vinner vi der, er vi etter all sannsynlighet seriemestere. Problemet er bare at Tottenham har en spiller som heter Robbie Keane, og som jeg absolutt ser for meg kan komme til å ødelegge alt for oss… OK, jeg tror i virkeligheten ikke at dette scenarioet komme til å utspille seg, sannsynligheten er dessverre stor for at United er seriemester allerede på lørdag. Men det er fortsatt en ørliten sjanse for at det kan gå vår vei – selv med poeng til United i morgen. Kall meg gjerne dum, men gir i alle fall ikke opp håpet før tidligst kl 15:38 lørdag (da kampen mellom United-Arsenal er ferdigspilt). Nå skal jeg legge meg å drømme om et lite mirakel. Godnatt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg tror nok du må se langt etter Wigan seier i morgen. Steve Bruce har gang på gang prøvd å motivere spillerene til å gjøre sitt beste, men Wigan har tatt ferie nå. Jeg tror på ingen måte at de vil kunne måle seg med oss. Jeg tror Arsenal har sjansen til å frarøve oss poeng, men alt i alt så ser jeg det som nærmest umulig for Liverpool å ta gullet nå. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ja laget Benitez tok over var jo bare i toppen av PL, han vant CL med den. Kan ikke være god nok. Jeg ser poenget ditt, men å påstå at det skal så mange bomkjøp til for å bygge en tropp? Sir Alex har bygd opp 4 lag i sin tid. Ikke på langt nær like mange bomkjøp. Han har kanskje bygd opp fire lag, men ikke startet fra "bunn" hver gang. Han har gjort noen få endringer hvert. Dermed vil jeg si det er riktigere å si han har utviklet laget i alle disse årene, ikke bygget fire lag.. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Ny bortedrakt Endret 13. mai 2009 av SkagenK Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Takk...endelig får dere en bortedrakt som ikke ser ut som noe en sirkusklovn kunne gått i...jeg missliker den grå bortedrakta deres, men den der var bare lekker! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Den der var lekker! MYE bedre enn den dere hadde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå