Smågal Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=19...mp;parentzone=0 Errmmmmm.. Ser ut til at Alonso blir solgt om budet kommer på £27m. Vel hva skal man si. Real madrid punger sikkert lett ut dette beløpet. Gode penger er det. Men Alonso har vært glitrende i år og jeg stiller meg negativt til hele greia. Alonso MÅ bli! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Vist Babel og Dossena ryker ut er vensteving det vi trenger. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=19...mp;parentzone=0 Errmmmmm.. Ser ut til at Alonso blir solgt om budet kommer på £27m. Vel hva skal man si. Real madrid punger sikkert lett ut dette beløpet. Gode penger er det. Men Alonso har vært glitrende i år og jeg stiller meg negativt til hele greia. Alonso MÅ bli! 27M for Alonso?! Det er overpris det. Det er omtrent 100M over det han er verd. Selg. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Skal vi selge Alonso for £27 M bør vi ha en deal med Barry for £10M. Det eneste positive jeg ser ut av Alonso er på vei bort er at Agger virkerlig er med i A-lagsplanene til Rafa igjen. Får vi Barry + venstreving for Alonso så er jeg heller med på å ofre Alonso for laget. Synd å se min favorittspiller gå. Håper enda han blir. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Maestro Xabi da. Håper ikke han går uansett Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Selge Alonso? Neeei! Favoritten jo. Jeg blir meget, meget trist om han selges. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hvem ville vi hatt isted for Alonso? Fritt valg her? Barry er ingen erstatter, det sier seg selv, men kom med forslag. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hva med å beholde Alonso og kjøpe Barry i tillegg? Skjønner ikke at dette en gang er et tema for Liverpool. Selge Alonso er helt uhørt. Kommer til å angre lenge på det i så fall. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hva med å beholde Alonso og kjøpe Barry i tillegg? Uten tvil løsningen vi alle er interesert i, men jeg sier om vi kunne velge fritt blandt alle spillere. Hvem ville vi da hatt istedet? 27M for Alonso?! Det er overpris det. Det er omtrent 100M over det han er verd. Selg. Mener du det seriøst? 17 m£ hadde jo vert et knall kjøp etter sesongen han har hatt, vi ser det hver eneste kamp han er ute at kreativiteten fremover reduseres betrakterlig. Ville hatt oppimot 30 ja, det er helt på sin plass. Er vansklig å sette pris(som i kost) på Alonso, samme som med Kuyt. Det er nesten helt umulig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hva med å beholde Alonso og kjøpe Barry i tillegg? Jepp, hvorfor ikke? United har jo Carrick, Fletcher, Anderson, Scholes, Giggs og Hargreaves. Hvorfor kan ikke dere ha Alonso og Barry samtidig? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hva med å beholde Alonso og kjøpe Barry i tillegg? Jepp, hvorfor ikke? United har jo Carrick, Fletcher, Anderson, Scholes, Giggs og Hargreaves. Hvorfor kan ikke dere ha Alonso og Barry samtidig? Fordi vi ikke spyr ut penger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Teoretisk sett kunne vi fint hatt både Barry og Alonso. Bare se hvor mye Lucas har spilt denne sesongen. Problemet er at vi er lutfattige og Rafa prøver alltid å kjøpe "lurt" av prinsipp, virker det som. Og jeg tror ikke det er særlig lurt i hans hode å ha både Alonso og Barry. Ikke glem at Barry kan spille langs hele venstrekanten. Endret 12. mai 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hva med å beholde Alonso og kjøpe Barry i tillegg? Jepp, hvorfor ikke? United har jo Carrick, Fletcher, Anderson, Scholes, Giggs og Hargreaves. Hvorfor kan ikke dere ha Alonso og Barry samtidig? Fordi vi ikke spyr ut penger. Hvorfor du drar inn penger skjønner jeg ikke helt når det er opplagt at Latias mener at når vi klarer å gi 6 midtbanespillere nok spilletid, burde dere klare å gi "kun" 3 midtbanespillere nok spilletid til at de er fornøyde. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Hva med å beholde Alonso og kjøpe Barry i tillegg? Jepp, hvorfor ikke? United har jo Carrick, Fletcher, Anderson, Scholes, Giggs og Hargreaves. Hvorfor kan ikke dere ha Alonso og Barry samtidig? Fordi vi ikke spyr ut penger. Hvorfor du drar inn penger skjønner jeg ikke helt når det er opplagt at Latias mener at når vi klarer å gi 6 midtbanespillere nok spilletid, burde dere klare å gi "kun" 3 midtbanespillere nok spilletid til at de er fornøyde. Fordi jeg antok diskusjonen handlet om penger, ikke spilletid. Endret 12. mai 2009 av Winydancer Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hva med å beholde Alonso og kjøpe Barry i tillegg? Jepp, hvorfor ikke? United har jo Carrick, Fletcher, Anderson, Scholes, Giggs og Hargreaves. Hvorfor kan ikke dere ha Alonso og Barry samtidig? Anderson og Hargreaves har vel nesten ikke spilt denne sesongen grunnet skader, disse kostet vel til sammen rundt 45 millioner pund oghar griselönninger. Dette har ikke Liverpool sjans til å matche, men å snakke til Scum fans er jo som å snakke for döve örer. MAN UNITED OG CHELSEA BRUKER MER PENGER EN ALLE ANDRE KLUBBER PÅ LÖNNINGER! En annen ting, venstreving trenger vi ikke folkens, Riera samt El Zhar samt Barry i krisetilfelle er mer en bra nok dekning om Babel skal ryke. Dessuten har dere tydligvis drukket rödsprit om dere tror Dossena er et alternativ på venstrevingen. Dette er bare kriselösning og tar man vekk de to målene så er han INGENTING!. Skjerpings. Salg av Babel og Dossena, Degen samt Alonso vil kunne gi oss penger nok til å hente inn alt det vi trenger for å vinne ligaen. Selger vi disse kan vi hente inn: M.Johnson Barry Hangeland Spiss Dette gjör at vi totalt sett får en mye sterkere tropp en de som er der idag: Degen Alonso Hyppia Jeg vil ihvertfall gjöre disse byttene og håper flere av spillerne jeg nevner kommer til klubben vår. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Nei, mister vi Barry for å få Alonso vet jeg ikke helt hva jeg skal si. Som jeg har sagt flere ganger tidligere (og mener fortsatt) at vi kan ha alle 4 i troppen. Dette vil kanskje høres litt søkt ut, men det kan fort avgjøre om vi får trofeer eller en trofeeløs sesong til neste år. Om vi velger å selge Alonso, som alle vet har vært brilliant i år. Håper vi beholder han og kjøper Barry. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det er jo ikke snakk om å spy ut penger heller da. Om ikke eierne klarer å gi oss de slantene Barry kommer til å koste er det ikke noe håp uansett. Og vi burde i tillegg få litt inntekter fra Dossena/Babel evt. andre salg. Nei, synes det hele er idiotisk. Vinner ikke ligaen ved å selge en av våre beste spillere og kjøpe en annen som ikke er helt der oppe. Vi har derimot sjangs på ligaen om vi forsterker stallen med ytterligere en spiller. Hadde det vært helt opp til meg hadde vi ikke solgt noen spillere i det hele tatt, men fortsatt styrket flere ledd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Hangeland? Hangeland? Kanskje den dummeste spilleren vi kan kjøpe. For det første er han dårligere enn Carra, Agger og Skrtel. For det andre har han nettopp gått opp i lønn og er en helt i Fulham. For det tredje har vi unge stoppere på reservelaget som bør prioriteres i årene fremover. Carra er 31 år. Han har minst 3-4 år igjen på topp. Endret 12. mai 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hvorfor du drar inn penger skjønner jeg ikke helt når det er opplagt at Latias mener at når vi klarer å gi 6 midtbanespillere nok spilletid, burde dere klare å gi "kun" 3 midtbanespillere nok spilletid til at de er fornøyde. 3? Gerrard, Xabi, Masch, Barry + Rafas favoritt Lucas er fem det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hvorfor du drar inn penger skjønner jeg ikke helt når det er opplagt at Latias mener at når vi klarer å gi 6 midtbanespillere nok spilletid, burde dere klare å gi "kun" 3 midtbanespillere nok spilletid til at de er fornøyde. 3? Gerrard, Xabi, Masch, Barry + Rafas favoritt Lucas er fem det. Dere spiller ikke i en 4-4-2 formasjon. I United blir kun 2 av 6 brukt samtidig, mens i Liverpool kan man bruke 3 av de 4 samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå