Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ahh, var på medlemskortet mitt :) Tusen takk

 

No problem.

 

Ser etter medlemsnummeret mitt selv, skal sjekke om det kanskje er på bladet.. Mistet kortet da jeg ble skamranet i Barca.

 

Jeg sier ja takk :)

 

 

Jeg sier neitakk med store bokstaver.

 

En begrenset løpsmaskin som klager konstant, nekter å sitte på benken?

Vi spiller 4-2-3-1 og vi har Fernando Torres. Jeg håper ikke jeg ser Tevez til £25 Mill i Liverpool.

Lenke til kommentar

Har vært litt delt i synet mitt på Tevez, men tror jeg ender på å si ja takk. Ser egentlig ikke det store problemet i å ha en stor og bred stall med forskjellige spilletyper. Samme med at vi burde kjøpe Barry egentlig, vi trenger ingen av dem egentlig, men de vil være med på å utvide og gjøre stallen bredere med KVALITET, noe som er jævlig viktig.

 

Og Tevez, Barry og alle som kommer vil få et godt antall kamper. Synes det er litt dumt å snakke om at Tevez kommer til å sitte på benken hele sesongen om vi kjøper han, for det kommer han absolutt ikke til å gjøre. Ikke Barry heller, selv om jeg i det tilfellet er for et utlån av Lucas.

 

GO City! United er nødt til å tape i dag om håpet fortsatt skal leve tror jeg.

 

edit: Tevez er dog ikke verdt £25M, det er jeg enig i.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Og selv om United skulle tape i dag, så er ikke det nok. Så lenge det er teoretisk mulig beholder jeg selvsagt trua, men sannsynlighet for at vi ender foran United etter 38 kamper blir mindre og mindre, er ikke så mange kamper igjen å gjøre det på nå. Med tap i dag ser det jo litt lysere ut, men tror neppe det skjer. Selv uavgjort er ikke bra nok for oss.

Lenke til kommentar
Tevez hadde passet perfekt sammen med Torres, Gerrard og gjengen. Det er jeg rimelig sikker på.

Men, jeg vil ikke ha han til uansett pris. £25M er rellativt uaktuelt. Men, jeg kunne gjerne sett han i Liverpool. At vi hadde fått den nestbeste spissen til United(imo) så hadde jeg blitt sjeleglad.

 

Care to explain?

Lenke til kommentar
Jeg sier neitakk med store bokstaver.

 

En begrenset løpsmaskin som klager konstant, nekter å sitte på benken?

Vi spiller 4-2-3-1 og vi har Fernando Torres. Jeg håper ikke jeg ser Tevez til £25 Mill i Liverpool.

Hvorfor så opptatt av at vi må stille med denne formasjonen? Best mulig formasjon kommer jo helt an på hvilke spillere vi har. Med Tevez så har vi langt flere muligheter.

Lenke til kommentar
Hvorfor så opptatt av at vi må stille med denne formasjonen? Best mulig formasjon kommer jo helt an på hvilke spillere vi har. Med Tevez så har vi langt flere muligheter.

 

Fordi Gerrard, Mascherano, Torres, Alonso og Kuyt kommer til sin fulle rett i denne formasjonen.

 

Derfor.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...