Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var ikke filming i det hele tatt.

Han var bare uheldig i mine øyne, dreit seg ut med den finta.

 

Reaksjonen hans etterpå gir han vel et gult kort? Han filmer ikke i situasjonen, men etterpå roper han på straffe. Mulig han tror noen tar han, men gult kort er helt greit i den situasjonen mener eg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tror Zola må kaste isvann på enkelte av spillerne sine,slik at West Ham står igjen med 10(eller 9!) spillere.

Men siden Alonso ikke spiller så kanskje West Ham-spillerne er trygge?

Lenke til kommentar
Satt å tenkte på fremtiden til Babel i Liverpool og akkurat da scoret han. Som flere sier er det viktig for ham, trenger all den selvtilliten han kan få.

 

 

YNWA!

 

Babel er nok på vei ut, enten vi liker det eller ikke.

 

Grei kamp, kan være enig i at vi er heldige enkelte ganger, men hammers hadde nada å komme med. Syns Masche var veldig god i dag.

 

Måtte gå før kampen var slutt, første gang denne sesongen. Stemningen redusert og aventene. Tydelig mange mener ligagullet er avgjort. Syns vi gjør en ok kamp, men skulle ønske presset på motspiller var noe høyere.

 

YNWA!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Tror Zola må kaste isvann på enkelte av spillerne sine,slik at West Ham står igjen med 10(eller 9!) spillere.

 

Kaste litt på Bønna og samtidig da ;)

Javell? Du sier så mye rart for tiden. :dontgetit:

Vil ikke påstå at noen Liverpool-spillere lå i faresonen for rødt. (Masche telles ikke,siden han ligger ifaresonen før kampen starter. :p)

 

Ikke en god kamp av Liverpool idag.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Tror Zola må kaste isvann på enkelte av spillerne sine,slik at West Ham står igjen med 10(eller 9!) spillere.

 

Kaste litt på Bønna og samtidig da ;)

Javell? Du sier så mye rart for tiden. :dontgetit:

Vil ikke påstå at noen Liverpool-spillere lå i faresonen for rødt. (Masche telles ikke,siden han ligger ifaresonen før kampen starter. :p)

 

Ikke en god kamp av Liverpool idag.

 

Synes dere gjorde det bra jeg. å kontrolere West Ham borte er bra

Lenke til kommentar
West Ham spiller rett og slett elendig. Det er nesten ikke gøy å se på.

 

Barnematen i forhold til Blackburn kampen, det var skremmende.

 

Og så får vi være så naive som mulig og tro at Man Utd avgir poeng mot City i morgen. :p

Det er faktisk mulig å håpe på det uten å bruke ordet naiv :)

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Tror Zola må kaste isvann på enkelte av spillerne sine,slik at West Ham står igjen med 10(eller 9!) spillere.

 

Kaste litt på Bønna og samtidig da ;)

Javell? Du sier så mye rart for tiden. :dontgetit:

 

 

Var bare en takling. Only one. Og eg tror han sa unnskyld etterpå så da er det vel greit. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Synes dere gjorde det bra jeg. å kontrolere West Ham borte er bra

Spillerne gikk som nevnt på cruise controll. Var tiltider uengasjert. Men bra resulatat. Og Liverpool hadde bra kontroll defansivt,men offansivt synes jeg noe manglet. Liverpool spirit savnet jeg.

Torres-Gerrard målet var meget digg. Men ellers var det mye halvhjerta fra offansive siden(The Jew og Kuyt står jo på som bare F da)

 

 

Jotun: what's the deal with the overuse of the icon ;)?

Men for all del, ville likt å se Yossi får vann sprutet over kroppen i slow-motion. (hehe)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...