Maynard James Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Vell, Neill tok Torres, mens tomkins tok ballen. Greit i mine øyne Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Wow sjokk at vi sliter på defansive dødballer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Wow sjokk at vi sliter på defansive dødballer. Å? Har dere ikke slete litt med de i det siste da? ooooh yeah, i did. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Wow sjokk at vi sliter på defansive dødballer. Å? Har dere ikke slete litt med de i det siste da? ooooh yeah, i did. Å neida, dette er nok første gangen ja, mhm. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Må si at jeg skjønte ingenting da det ikke ble frispark når Masche taklet bakfra. Soleklart og synd på West Ham der. Straffen var grei da. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Må si at jeg skjønte ingenting da det ikke ble frispark når Masche taklet bakfra. Soleklart og synd på West Ham der. Straffen var grei da. Agree. Straffen var klar, men frisparket var på grensen til gult. Boa må også begynne og oppføre seg Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Må si at jeg skjønte ingenting da det ikke ble frispark når Masche taklet bakfra. Soleklart og synd på West Ham der. Straffen var grei da. Straffen var i ren frustrasjon av Boa Morte som ikke fikk klareste frisparket i 08/09 PL sesongen. Selvom det var dumt av Boa Morte, er det fortsatt forståelig på en måte. Helt sykt frustrerende for de tenker jeg, at man ikke får frispark på sånt. Viljen til å gi alt i kampen går ned så utrolig liksom. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Den der til West Ham var i hvert fall ikke straffe. Der var vi heldige at han snublet i seg selv. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 FY FAAAN! FOR EN DIVE. BRA DOMMER! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hahahahaha, tidenes latterdive Horibelt fra Carra. Sånt skal du aldri gjøre. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hahaha hva driver Carra med da, og han som tryna. Vel, flott. Tenkte vi dret på draget der jaaau Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Neida, dere leder fortjent - jeg bare lufter litt frustrasjon over alt dritet vi får når en dommeravgjørelse går vår vei. Endret 9. mai 2009 av Alastor Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Hehe, ser den. Endret 9. mai 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Må si at jeg skjønte ingenting da det ikke ble frispark når Masche taklet bakfra. Soleklart og synd på West Ham der. Straffen var grei da. Straffen var i ren frustrasjon av Boa Morte som ikke fikk klareste frisparket i 08/09 PL sesongen. Selvom det var dumt av Boa Morte, er det fortsatt forståelig på en måte. Helt sykt frustrerende for de tenker jeg, at man ikke får frispark på sånt. Viljen til å gi alt i kampen går ned så utrolig liksom. Ja, men det var likevel straffe. Det ser du? Men jeg skjønner poenget ditt likevel, helt klart. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Straffen kom etter en situasjon der spillet skulle vært stoppet. Er nok det det reageres på. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Som nevnt, ønsker man å poste meninger som er potensiellt provoserende, kan man gjøre det i eget lags tråd. Ikke i andre lags tråder hvor det uten unntak føles invaderende og skaper krangling. 12 innlegg er slettet, og litt redigering er gjennomført. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja Jefecito, det er en straffe. Men situasjonen skulle aldri blitt sånn. Sjansen til Di Machele var bare latterlig av han. Snublet i egne bein, damn fool. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Vil nominere West hams sjanse som årets bom fra DI Machele. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Var ikke filming i det hele tatt. Han var bare uheldig i mine øyne, dreit seg ut med den finta. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Og er det ikke bare typisk at det er mot akkurat Liverpool i en viktig kamp også. Som Anelka på Anfield i fjor tror jeg det var. EDIT: Og Kitson i 0-0 bortekampen mot Stoke. Endret 9. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå