Jefe Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Noen som har et klipp av Queresma? Har ikke sett noe som helst av han... 8689977[/snapback] En til: Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Må bare si at tapet igår var veldig trist. Og jeg håper at Pennant blir. Fordi han imponerte i går. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Har bare sett det første klippet av Quaresma og inntrykket jeg får av det er at han er en glimrende ballkunstner med godt tempo, samt meget god innleggskvalitet og en hel masse assists! Men hvis han er så god som filmen gir uttrykk for, burda han ikke bli jaktet på av flere storklubber? Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Må bare si at tapet igår var veldig trist. Og jeg håper at Pennant blir. Fordi han imponerte i går. 8690204[/snapback] Helt enig. Jeg håper at Pennant blir. Jeg tror det også. Som du sa så imponerte han igår. Han har vist i enkelte kamper i år at han har potensiale. Lenke til kommentar
Carra Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Synes ikke vi skal snakke om å hente høyrevinger i verdensklasse. Jeg tror Rafa vil satse på å samkjøre midtbaneduoen fra gårsdagen Mashcerano-Alonso. I og med at alle de heteste objektene på markedet for oss er spisser så betyr det at høyrevingen må bli bekledd av Steven Gerrard. Kan ikke tenke meg at Rafa tenker å kjøre Stevie G som noe annet enn sentral midtbane, høyreving eller tilbaketrukket spiss. Jeg ser ingen andre alternativer. Så jeg synes vi skal se bortifra Quaresma osv. Pennant er jo da backup. Midtbanen vil da se slik ut: Gerrard-Mascherano-Alonso-Venstreving. Kewell blir jo bare bedre og bedre så han er jo et bra alternativ på venstreving. Men jeg håper Rafa bruker sine kontakter i Spania og snakker til seg Vicente fra Valencia. Veldig bra spiller. Gerrard har jo en tendens til å trekke innover, da synes jeg Alves er et naturlig mål for oss. Han kommer hele tiden på løp og har fantastiske offensive kvaliteter. At det skorter litt mer på det defensive får være. Mascherano kan eventuelt dekke. Gleder meg noe sykt til vi får vite hvilke spiss vi henter. For en må komme. Vi trenger en såkalt garantist for 20 mål. Tevez, Eto'o og Villa er fantastiske alternativer. Tviler på at vi får Eto'o og Villa vil bli jævli dyr. Jeg satser på Tevez. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Må bare si at tapet igår var veldig trist. Og jeg håper at Pennant blir. Fordi han imponerte i går. 8690204[/snapback] Helt enig. Jeg håper at Pennant blir. Jeg tror det også. Som du sa så imponerte han igår. Han har vist i enkelte kamper i år at han har potensiale. 8690362[/snapback] Veldig sikker på at Rafa ser det potensialet i han også. For vi vet hva han kan http://youtube.com/watch?v=0ybtju2RXEE Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Slikt det ser ut nå, kan det bli vanskelig nok å få Tevez også! Chelsea, Real, Barca ++ sikler alle etter ham like mye som oss... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Gerrard på høyrevingen blir bare feil, rett og slett. Som jeg nettopp skrev i forumet på .no så har vi et stort luksusproblem på den sentrale midtbanen. Kanskje på tide å prøve med noen nye formasjoner? F.eks 4-3-3 eller 4-3-1-2? F.eks: ------------ Reina -------------- Finnan - Carra - Agger - Riise --Gerrard - Alonso - Masche-- -----Eto'o - Tevez - Villa------ Eller: -------------- Reina --------------- - Finnan - Carra - Agger - Riise - Lucas/Sissoko - Alonso - Masche ------------ Gerrard -------------- --------- Tevez - Villa ------------ Ja, jeg bare satte de tre favorittene mine til å komme til klubben som et eksempel. Endret 24. mai 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Helt enig.. 4-3-3 kunne godt funket, og da tror jeg automatisk vi blir litt bedre offensivt Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 4-3-3 kunne blitt veldig bra! Vi er jo i verdensklasse og vel så det når det gjelder det defensive, og med Masch på midten, som kan være med bakover bør ikke det være noe problem. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Rafa vil ha rød revolusjon Mye bra i den artikkelen... Så langt har både Jerzy Dudek og Robbie Fowler blitt fortalt at de ikke får fornyet sine kontrakter som går ut denne sommeren, og det samme har også nå Boudewijn Zenden fått beskjed om. I tillegg bekrefter Benítez at Mark Gonzalez kun er små detaljer unna en overgang til Real Betis som skal være verdt £5M. Oi, oi oi... Zenden blir endelig borte! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Ja, og han vil handle raskt, så han blir ferdig med det i god tid. Syns jeg er positivt, iom at vi slipper styret som ble da vi skulle handle, ehm, Alves(?) Hastesigneringer helt på slutten av vinduet av spillere som bare blir kjøpt for å ha kjøpt noe har jeg ikke sansen for.. Endret 24. mai 2007 av Prebo Lenke til kommentar
Carra Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Gerrard på høyrevingen blir bare feil, rett og slett. Som jeg nettopp skrev i forumet på .no så har vi et stort luksusproblem på den sentrale midtbanen. Kanskje på tide å prøve med noen nye formasjoner? F.eks 4-3-3 eller 4-3-1-2? F.eks: ------------ Reina -------------- Finnan - Carra - Agger - Riise --Gerrard - Alonso - Masche-- -----Eto'o - Tevez - Villa------ Eller: -------------- Reina --------------- - Finnan - Carra - Agger - Riise - Lucas/Sissoko - Alonso - Masche ------------ Gerrard -------------- --------- Tevez - Villa ------------ Ja, jeg bare satte de tre favorittene mine til å komme til klubben som et eksempel. 8692228[/snapback] Er veldig enig i at Gerrard ikke er en høyreving. Men om en formasjonsendring er i tankene til Rafa er jeg mer i tvil om. 4-3-3 har jeg liten tro på. Det blir nok en form for 4-4-2. I en 4-3-3 tviler jeg på at vi vil få det beste ut av det laget vi sitter med nå og det trengs en del utskiftninger for å få skikkelige gode spillertyper til en slik formasjon. Har mye mer tro på en utradisjonell 4-4-2 som den 4-3-1-2 formasjonen du viser til. I en slik formasjon er det viktig med backer som kan overlappe på sidene så da er en bedre offensiv høyreback ganske viktig. Vi snakker jo alle om Alves. Men hvis vi skal tenke litt økonomisk så er vel ikke det den beste løsningen. Sevilla overpriser han jo noe voldsomt. Vi får se hvor mye amerikanerne kommer med. Tror Lucas, Alonso og Mascherano kunne fungert fint, med Gerrard i en fremskutt rolle. En mulighet er også å sette inn Sissoko bak Mascherano og Alonso for å få de mer med i det offensive spillet. Så Kuyt sammen med en eventuell ny goalgetter på topp. Lurer på hvem Rafa skal kjøpe som Kuyt sin makker. Eto'o har uttalt at han ikke vil til England, Tevez har interesse fra mange kanter og jeg tror ikke vi er høyest på hans ønskeliste. Jeg er ikke helt positiv til Torres, vil heller ha Millito eller Villa. Selv om Villa nok blir veldig dyr. Men er sikker på at vi får inn en bra makker til Kuyt. Endret 24. mai 2007 av Carra Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Tevez får fordeler hvis han kommer hit. Mascherano er allerede her, og vi har mange sør-amerikanske og spanske spillere. Rafa er også spansk. Rafa har et bra opplegg med å finne talenter, Alonso er et godt eksempel på dette. Eto'o tror jeg ikke kommer i likhet med de fleste, siden en ny kontrakt drøftes med Alonso, og da er det mindre sjanse for at vi får Eto'o. Derimot, så tviler jeg på Villa. Han kan bli en ny Morientes og da taper vi bare penger. Torres er en god og ung spiller som jeg synes ville passet best inn på laget, borsett fra Tevez som er noenlunde vant til engelsk fotball. Millito vet jeg ikke mye om... For meg er det best med Torres eller Tevez. Det er opp til Rafa, og han vil uansett gjøre et godt kjøp... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Om Ville kan floppe i PL, så kan vel like gjerne Torres gjør det og? Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Tror både Villa og Torres vil passe seg inn bedre enn Schevchenko hvertfall.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Om Ville kan floppe i PL, så kan vel like gjerne Torres gjør det og? 8694331[/snapback] Det er det jeg er redd for... Det er derfor jeg vil ha Tevez, men Torres er ung og han kan nok lære fort... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Seriøst folk, hverken Villa eller Torres kommer til Liverpool. Dere kan håpe på Tevez, men tro det eller ei, Liverpool er ikke klubben de største stjernene vil til. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Seriøst folk, hverken Villa eller Torres kommer til Liverpool. Dere kan håpe på Tevez, men tro det eller ei, Liverpool er ikke klubben de største stjernene vil til. 8694364[/snapback] For å si det sånn.. Tror Torres heller drar til L'pool enn Man. U Men jeg håper og tror på Tevez Endret 24. mai 2007 av Prebo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå