guttorm Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hva gjorde russeren da? utenom å score 4 mot oss? Var lite liv her ja, merket det når jeg stod opp. Gleder meg til kamp nå, blir bra Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Han hadde til samman fem mål og to assists på dei fire PL-kampane han spelte i april. Ganske grei innsats eigentleg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Haha ja, det er det. Gleder meg til Liverpool-kampen nå. Litt do-or-die situasjon for Scouserne i dag. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) The Reds XI in full is: Reina, Arbeloa, Aurelio, Skrtel, Carragher, Lucas, Mascherano, Gerrard, Kuyt, Benayoun, Torres. Subs: Cavalieri, Dossena, Hyypia, Babel, Insua, Ngog, Degen. Reina Arbeloa-Skrtel-Carra-Aurelio Lucas-Masche Kuyt-Gerrard-Benayoun Torres Skal være mulig å ta West Ham med dette laget. Håper Bønna fortsetter formen sin Endret 9. mai 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Digg, Lucas. Hammers blir ikke lette, koman Zola! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Skjer med at Riera og Agger ikke engang er på benken? Sigh. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Gleder meg vilt til kamp nå Come on you reeeds! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 JAja, huff. Trenger vel ikke påpeke viktigheten av denne kampen, eller hvor vanskelig WH er borte. De har vel ikke tapt(eller sluppet inn mål) hjemme siden desember.(?) Noe i den dur.. 0-3. Torres,Torres, og.. Torres. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 De har ikke sluppet inn mer en to mål siden desember. På tide at det skjer igjen snart Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Skal selv se Liverpool i dag faktisk. Lykke til. Selv håper jeg på god underholdning. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg tror vi kommer til å slite med å score mål, slik som mot Fulham. Vi kommer til å styre kampen, men ikke klare å sitte sjansene. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Glimrende pasning og nydelig løp Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Btw. Ser en pålitelig kar på KF sier at Agger blei pappa i dag, og er derfor ikke med. Gratulerer til Agger! Edit: Står visst på .no også nå ja. Endret 9. mai 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Fantastisk!! We want moore goals!!! Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Tidlige mål lover ikke alltid bra. Ofte har laget som har scoret først, tapt. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) EDIT: # 19 # Det meldes om at West Ham-målvakt Green må bytte drakt. Grunn: Gulfargen er lik dommer Wileys! Endret 10. mai 2009 av Alastor Streams ikke tillatt å spørre om. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) HERREGUD at det blir frispark der. Bra dere ikke scorte. Endret 9. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Feil dømt ja. Ikke like lett å se for dommeren som for oss da, var vel en i ræva på torres og en fremfor som takla. Tror dommeren sitt syn var blokka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå