Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Vi skal vist nok være interesert i å betale 20-25 mill euro for Ezeqiel Lavezzi. Håper dette er bullshit, ikke pokker om han er vært like mye som Torres. Har ikke hørt stort om han Lavezzi selv, er han noe god? Har du ikke hørt om Lavezzi! Spiller for Napoli, meget god tilrettelegger ihvertfall... har ikke sett han score noen mål enda, kun på FM isåfall Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hvor mye har han i tilrettelegging da Sameboe? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Har du ikke hørt om Lavezzi! Spiller for Napoli, meget god tilrettelegger ihvertfall... har ikke sett han score noen mål enda, kun på FM isåfall Har ikke stor interesse for andre klubber en Liverpool. Så følger ikke stort med på andre for å være ærlig. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ser ikke så dårlig ut det der. Men nå skal vi vel ikke dømme han etter et par mål på en youtube video heller. Skal han imponere meg får han vise det på banen i -pool trøya. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) El Loco har sagt tusenvis av ganger at han ønsker å bli i Napoli. Supporterne, Mafian og ikke minst De Laurentiis (Presidenten) har elsket den vimsete gutten fra dag en. Lavezzi har sagt han ønsker å repay'e den innsatsen Napoli la igjen for å få han. Selv om jeg tror han forblir i Napoli, så har han blitt linket til massevis av storklubber og mot-kommentarer har uteblitt, så det er en viss usikkerhet rundt Lavezzi. Angående spilleren Lavezzi, så er han en bakromsspiller, enkelt og greit. Han er grisekjapp og sterk til å holde på ballen, en liten Rodrigo Palacio mao, dog innhar han ikke en snev av spillerforståelse og blir ofte litt borte i enkelte kamper. Tror han overhode ikke hadde passet inn i det Engelske spillersystemet. Endret 8. mai 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Yes, da blir det Lucas på midten! Syns det blir rart å ikke la Bønna spille etter at han har vert så godt. Samtidig er Kuyt i storslag om dagen, jeg ser helst begge 2 på banen. Lurer derfor på om Rafa kjører: Arbeloa-Carra-Agger-Aurelio Bønna-Gerrard-Masche-Riera Kuyt-Torres Jeg håper det, men ikke usansynelig at det blir Lucas inn for Alonso i standar formasjon. Husk at vi trenger det vi har for å trokle oss gjennom forsvaret til Hammers i morgen, derfor ønsker jeg 2 spisser. Kuyt/Bønna på ene siden, Gerrard og Torres på andre. Tror det blir kanon. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Hehe, guttorm gir seg aldri med 4-4-2. Personlig tipper jeg at Lucas kommer inn på midten. Vil ikke være et sjokk akkurat. Edit: Men så kan jo Rafa slå til med en 3-5-2 også da. Endret 8. mai 2009 av Smågal Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hehe, guttorm gir seg aldri med 4-4-2. Qft Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Liverpool løper utpå banen med dette laget imorgen; Reina Arbeloa Carragher Skrtel Aurelio Mascherano Lucas Kuyt Gerrard Benayoun Torres Eneste usikre er om Aurelio og Insua. Det andre er skrevet i stein. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Håper virkelig Riera starter. Reina Arby - Carragher - Agger - Insua Mascherano Kuyt - Bønna - Riera Gerrard - Torres Skulle jeg fått bestemme laget til i morgen, ville det blitt noe slik. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det andre er skrevet i stein. Alt er jo skrevet i stein når Benitez er ved roret Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Nå kommer Danielzu til å klikke. Eventuelt begynne med "diving". Diving har han da holdt på med i mange år allerede Eh,hvorfor? Klikke og Danielzu går vel sjelden hånd i hånd,unge mann.(Er overbevist om at du var en av gamlingene i filmen Cocoon) Er lovende ingen forkjemper for Drogba,eller diving. Muligens på tide og ta medisinen din, Jotun. ANYWAY: Gleder meg til senkampen på lørdag,men west ham kan fort bli et sånn kamp der det ebber ut i uavgjort. Spiller City imorgen også? Endret 8. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Man Utd - City, 14.30 på søndag. Din late faen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nå kommer Danielzu til å klikke. Eventuelt begynne med "diving". Diving har han da holdt på med i mange år allerede Eh,hvorfor? Klikke og Danielzu går vel sjelden hånd i hånd,unge mann.(Er overbevist om at du var en av gamlingene i filmen Cocoon) Er lovende ingen forkjemper for Drogba,eller diving. Muligens på tide og ta medisinen din, Jotun. Klikke fordi det er snakk om Chelsea i Liverpool tråden vel. Følge med gutt. Eller er det lov å snakke om hva som helst i denne tråden, bare i United tråden det maset kommer hver gang? Haha. Ser veldig godt at du misforstod den Daniel. Det var en uheldig sammenslåing av to innlegg, der det med Diving var et svar til Jefe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) haha, ser den(selv om det er stor forskell og diskutere andre lag,og drive kamp-tråd for andre lag) Men har vel ytterst få innlegg som kan telles som ''klikking''. Cool as they come,vett. Men nok om meg. Endret 8. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Matchvinner med selvmål på overtid by Darby, den er litt lei Gleder meg til kamp i morgen, har ikke sett kamp i det gode selskap siden 4-4 kampen mot Chelsea, too loong. Lurer på hvordan jeg skal holde ut i sommer.... :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Wow, her var det lite action gitt. Flere enn meg som har tatt en all nighter igår? Måndens spiller ble som jeg forutså Arshavin. Ikke The Jew altså . Men fortjent at russer'n vant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå