Winydancer Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ganske synd egentlig, han er jo sinnsykt sterk, rask og en god avslutter, men med en gang han kommer innenfor straffefeltet blir han som gelè. Komisk å se på ene sjansen mot Barca, han får ballen, vender, så løpe/knuffefight med Pique, som han vinner, han klarer faktisk å komme seg en halvmeter foran, så plutselig dettern innenfor 16 metern. Katastrofe. Drogba er en kvinne i en mannskropp. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg synes at det er fornærmende mot kvinnene og kalle han det. Seriøst han er så patetisk at jeg kan ikke få sagt det nok. Tror likevel jeg stopper med Drogba-pratet nå. Hehe, Jotun, that's the point Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Om Drogba hadde holdt seg på bena så kunne han vært en sinnsykt god fotballspiller, og scooret veldig mange flere mål enn det han har gjort. Jeg klarer virkelig ikke å frostå hva som skjer inne i hodet hans! Hvorfor kaste seg når man har en god målsjanse?!? Dere irriterer dere nok like mye over det som meg, så jeg trenger ikke utdype det noe mer. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ganske synd egentlig, han er jo sinnsykt sterk, rask og en god avslutter, men med en gang han kommer innenfor straffefeltet blir han som gelè. Komisk å se på ene sjansen mot Barca, han får ballen, vender, så løpe/knuffefight med Pique, som han vinner, han klarer faktisk å komme seg en halvmeter foran, så plutselig dettern innenfor 16 metern. Katastrofe. Drogba er en kvinne i en mannskropp. Haha. :!: Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Heheh, det er morsomt og filme(neida,men..). Jr.laget jeg spiller på klarte ikke å kvalifisere oss til 1.div denne sesongen, så vi må ta til takke med 2.div. Her kommer vi klart til å vinne overlegent og det blir kjedelig i lengda med 14/15-0 seiere osv. hele tiden. Såe, et par av oss har planer om å ha det så gøy som mulig, såee, forrige kamp drev vi og filma og leka oss med alt mulig, haha, jævlig artig. Tror jeg var herldig som slapp unna det røde. Prøvde å filme meg til noen straffer, funka aldri, er nok dårlig på det, mer trening så sitter det Anyways..... litt OnT; Drogba outta here! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Noen som så hvordan Drogba klarte å protestere å kaste ut hendene før han var i bakken, i situasjoner der han falt? Han kastet jo ut hendene å ropte på dommer før han traff bakken, som han visste han skulle falle. Patetisk. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Vi kjøper Drogba, så kan vi utnytte diving skillsa hans, så vinner vi PL, merk mine ord Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Vi har Gerrard og Torres da. Mer alvorlig ubalanse enn de to demonstrerer til tide takler jeg ikke. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Men sånn serr. Håper vi kjøper en BRA spiss i sommer. Ikke noe sånnt som N'gog å Voronin, sånne semi-pro spillere som ingen igrunn har hørt om, som ikkje klarer noe som helst. Vil ha en spiss som er godt etablert, som alle vet har skillsa inne. Som Eto'o, Higuain eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Skal vi gå fra en enslig spiss da? Eller byttepå mellom Torres og denne spissen? Tror det holder med en superspiss som Torres, eventuelt en spiller på vingen som kan gå fram på spiss om det trengs, som Babel. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Enig at vi kanskje trenger en kant som også kan spille spiss, men du ser jo når Torres er skada, så har vi ikke så alt for mange valg der fremme Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Men "superspissane" vil ikkje slite benk, og pdd kjem alle andre spissar i skyggen av Torres. Då må det være ein som tåler og bli benka(mykje), og spele for det meste kun når Torres skal kvile eller er skada.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Vi skal vist nok være interesert i å betale 20-25 mill euro for Ezeqiel Lavezzi. Håper dette er bullshit, ikke pokker om han er vært like mye som Torres. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Vi skal vist nok være interesert i å betale 20-25 mill euro for Ezeqiel Lavezzi. Håper dette er bullshit, ikke pokker om han er vært like mye som Torres. Torres var jo et røverkjøp da Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Så er Torres i en HELT annen klasse enn Lavezzi også da Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Drogba er en kvinne i en mannskropp. God oppsumert. Jeg hevdet at han var en skam og tap for fotballen før han ble tatt av banen. Fikk det ivertfal kraftig bekreftet. Vi har Gerrard og Torres da. Mer alvorlig ubalanse enn de to demonstrerer til tide takler jeg ikke. Kan ikke si jeg har sett mye ubalanse fra Torres. Han har blitt sparket sinnsvakt mye i år, forhold til tidligere. De jager ham nå, slik som C.R, er livredd han kommer til å få en alvorlig skade som følge av det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Torres faller og tar seg like under kneet uansett hvor han blir sparket. Det er provoserende for å si det mildt. Spansk eller ikke, hold deg på beina. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg har slutta å være redd når Torres ligger.. Vet at han som regel reiser seg og løper like mye 10 sekunder etter. Ser at Alonso ikke blir klar, men Masche og Torres er fit. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Yes, da blir det Lucas på midten! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Vi skal vist nok være interesert i å betale 20-25 mill euro for Ezeqiel Lavezzi. Håper dette er bullshit, ikke pokker om han er vært like mye som Torres. Har ikke hørt stort om han Lavezzi selv, er han noe god? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå