Swome Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg skal på første Anfield-tur i begynnelsen av neste sessong, så jeg lurer på hvordan det er smartest å skaffe billetter? Tenker at jeg kommer til å bestille alt på reisen selv (sammen med min far), siden jeg har sett at mange av turoperatørene ikke akuratt tilbyr de beste hotellene. Uansett, det er ikke poenget. Hvordan skal jeg kjøpe billetter? Gjennom supporterklubben? Jeg og 3 kamerater var på vår første tur og så kampen mot real madrid. Da kjøpte vi via thomas cook. Tror det ble £312 hver for kampbillett og 2 netter på hotell. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Jeg skal på første Anfield-tur i begynnelsen av neste sessong, så jeg lurer på hvordan det er smartest å skaffe billetter? Tenker at jeg kommer til å bestille alt på reisen selv (sammen med min far), siden jeg har sett at mange av turoperatørene ikke akuratt tilbyr de beste hotellene. Uansett, det er ikke poenget. Hvordan skal jeg kjøpe billetter? Gjennom supporterklubben? Tia Travels med Tage i spissen er en fantastisk billig og bra løsning vist du ikke har noe imot å bo med 10-15 andre supportere. Jeg var over ifjor, og angrer ikke. Fantastisk bra folk der, og god stemning. Kommer til å benytte meg igjen da jeg skal over neste sesong. Ser du på prisene han tilbyr + overnatting er han nok det billigste du finner, han tilbyr også hotelløsninger. Anbefales på beste. Om du får KOP billetter er værre, vi var 3 stk som reiste over, og av oss fikk jeg 1 KOP billett mot Arsenal i CL returen, menst de 2 andre fikk på den andre kortsiden. I PL kampen mot Blackburn helgen etter så fikk derimot alle 3 KOP billetter. Endret 7. mai 2009 av Winydancer Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Åneiånei, Barca har vippet oss av tronen . Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Fy faen denne er så klasse Denne slår vell det meste. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hehehehe, fine kommentarer fra karen som prata der. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Sinnsyk nice den der, Alastor. Må si jeg savner gode gamle Rafa, lite ansikthår osv. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Sinnsyk nice den der, Alastor.Må si jeg savner gode gamle Rafa, lite ansikthår osv. Han ser da bedre ut med smultring! Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Sinnsyk nice den der, Alastor.Må si jeg savner gode gamle Rafa, lite ansikthår osv. Han ser da bedre ut med smultring! Helt enig. Mye bedre for spillerne å ha en smultring å komme hjem til om de ikke får PL trofeet i år Til videon: Legg merke til handa hans når skriften går bort også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Rafa må jo kompensere for hårtapet. Elementært. Smultringen er klassisk der. Pappa kompenserte med bart når han var yngre. Har planer om å gjøre det samme når den dag kommer. Forhåpentligvis aldri. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Tar du en god gammeldags Adolfbart, så vil få tenke over et eventuelt hårtap. Aaanyway, leste at det var et slags "møte" før Liverpool kampen i Oslo, vil det være dagen før eller samme kveld før kampen? Er det noen puber/barer hvor Liverpool fans pleier å samles i Oslo, eventuelt bare før denne kampen? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Tror vi gruser WH. Det er nok flammer som er brenner i blikket til Gerrard, når han entrer banen på Lørdag. Men selvsagt en vanskelig kamp, men vi bør, og skal, og vil slå WH. Gerrard brukte Newcastle-kampen til å finne igjen kampform og skuddfot. Til slutt endte ballen på undersiden av tverrliggeren, men dessverre ut. Nå er foten imidlertid fininnstilt og West Ham må regne med å plukke mange baller ut av nettet på lørdag. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 West Ham har blitt et godt lag under Zola, og jeg tror ikke det blir en lett kamp for dere. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=19684&zone=1 Maybe old, men gidder ikke lese tidligere innlegg i denne tråden. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 En skam for Chelsea slik de oppfører seg: http://www.dagbladet.no/2009/05/08/sport/f...celona/6117276/ "I 2005 bestemte den svenske toppdommeren Anders Frisk seg for å legge opp etter en kamp mellom nettopp Chelsea og Barcelona. Frisk viste blant annet ut Didier Drogba - og ble rammet av besk kritikk og beskyldninger fra Chelsea-leiren. I kjølvannet av kampen mottok han flere drapstrusler. En angrende Drogba ba senere om unnskyldning — og uttalte at «alle gjør feil og dommerne er mennesker». Like forsonende var han ikke etter kampen på onsdag. Unnskyldningen han kom med i går kveld var for språket han brukte foran rullende tv-kameraer - han nevnte ikke Tom Henning Øvrebø med ett ord." Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Drogba er en idiot rett igjennom. Håper ryktene om at han forsvinner er sanne. Så langt bort fra England som mulig. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ganske synd egentlig, han er jo sinnsykt sterk, rask og en god avslutter, men med en gang han kommer innenfor straffefeltet blir han som gelè. Komisk å se på ene sjansen mot Barca, han får ballen, vender, så løpe/knuffefight med Pique, som han vinner, han klarer faktisk å komme seg en halvmeter foran, så plutselig dettern innenfor 16 metern. Katastrofe. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Tror ikke det er en sjel i verden som kan være uenig i at han er en idiot. Kan sende han til midtøsten får å spille cricket. Eventuelt begynne med "diving". Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nå kommer Danielzu til å klikke. Eventuelt begynne med "diving". Diving har han da holdt på med i mange år allerede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå