Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han er vel mer hatet iår. Ifjor blendet han jo alle me alle prisene han fikk. Men etter mye omdiskutert filming, og flørting med Real så er vel stova litt annerledes.

filming, det er da rekord lite filming fra den kanten i år, samt at han ikke har flørtet med Real på snart et år oO

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Broren min, som selvsagt er massiv Liverpool-fan, konfirmerte seg i helgen. Det var kanskje tidenes sermoni i kirken. For det første, spilte fyren på orgelet YNWA når alle konfirmantene gikk ut av kirken. På sermonien etter, var det en prest i 30-årene som hadde preken. Han la ut om fristelser o.l. som de kom til å møte og bygget opp til et stort høydepunkt. Og hva var høydepunktet av prekenen? Han dro frem en Liverpool-trøye og la ut om hvor heftig laget var.

 

Tidenes preken.

Lenke til kommentar
Broren min, som selvsagt er massiv Liverpool-fan, konfirmerte seg i helgen. Det var kanskje tidenes sermoni i kirken. For det første, spilte fyren på orgelet YNWA når alle konfirmantene gikk ut av kirken. På sermonien etter, var det en prest i 30-årene som hadde preken. Han la ut om fristelser o.l. som de kom til å møte og bygget opp til et stort høydepunkt. Og hva var høydepunktet av prekenen? Han dro frem en Liverpool-trøye og la ut om hvor heftig laget var.

 

Tidenes preken.

Herlig. Kanskje det er det som skal til for å få flere til å gå i kirken. :p

Lenke til kommentar
Broren min, som selvsagt er massiv Liverpool-fan, konfirmerte seg i helgen. Det var kanskje tidenes sermoni i kirken. For det første, spilte fyren på orgelet YNWA når alle konfirmantene gikk ut av kirken. På sermonien etter, var det en prest i 30-årene som hadde preken. Han la ut om fristelser o.l. som de kom til å møte og bygget opp til et stort høydepunkt. Og hva var høydepunktet av prekenen? Han dro frem en Liverpool-trøye og la ut om hvor heftig laget var.

 

Tidenes preken.

Haha :p I en konfirmasjon av alle ting :p

Lenke til kommentar

Hadde det vært et bryllup så kunne eg forstått det, men kaffor Liverpool temaet? Var da vel ikke bare liverpool supportere blandt komfirmantene?

 

Stilig, for all del, men dog litt merkelig.

 

Edit: Eg tok forøvrig det religiøse poenget med å spille YNWA etter en komf.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

"You'll Never Walk Alone" is a show tune from the 1945 Rodgers and Hammerstein musical, Carousel.

 

In the musical, in the second act, Nettie Fowler, the cousin of the female protagonist Julie Jordan, sings "You'll Never Walk Alone" to comfort and encourage Julie when her husband, Billy Bigelow, the male lead, has killed himself after a failed robbery. It is reprised in the final scene to encourage a graduation class of which Louise (their daughter) is a member. Billy attends this ceremony during his return to earth and inspires them with his words of encouragement to assure them of his love.

 

 

Direkte fra kilden til alt som er ubestridelig som fakta :)

 

Ikke akkurat en hymne - Lovsang.

Lenke til kommentar

Jeg skal på første Anfield-tur i begynnelsen av neste sessong, så jeg lurer på hvordan det er smartest å skaffe billetter? Tenker at jeg kommer til å bestille alt på reisen selv (sammen med min far), siden jeg har sett at mange av turoperatørene ikke akuratt tilbyr de beste hotellene. :p Uansett, det er ikke poenget. Hvordan skal jeg kjøpe billetter? Gjennom supporterklubben?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...