GLN Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Han er vel mer hatet iår. Ifjor blendet han jo alle me alle prisene han fikk. Men etter mye omdiskutert filming, og flørting med Real så er vel stova litt annerledes. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Han er vel mer hatet iår. Ifjor blendet han jo alle me alle prisene han fikk. Men etter mye omdiskutert filming, og flørting med Real så er vel stova litt annerledes. filming, det er da rekord lite filming fra den kanten i år, samt at han ikke har flørtet med Real på snart et år oO Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Har nå vært en del lette fall. Nei, men sist sommer ødela mye for populæriteten hans. Ihvertfall min mening. Mange har jo tilgitt han. Men poenget er at jeg tror det er flere spillere som står over han på lista til fansen. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Da blir det kanskje 2 preseasonkamper på meg i sommer. Mot Lyn i august, og så skal jeg kanskje se kampen mot Singapore. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Broren min, som selvsagt er massiv Liverpool-fan, konfirmerte seg i helgen. Det var kanskje tidenes sermoni i kirken. For det første, spilte fyren på orgelet YNWA når alle konfirmantene gikk ut av kirken. På sermonien etter, var det en prest i 30-årene som hadde preken. Han la ut om fristelser o.l. som de kom til å møte og bygget opp til et stort høydepunkt. Og hva var høydepunktet av prekenen? Han dro frem en Liverpool-trøye og la ut om hvor heftig laget var. Tidenes preken. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Broren min, som selvsagt er massiv Liverpool-fan, konfirmerte seg i helgen. Det var kanskje tidenes sermoni i kirken. For det første, spilte fyren på orgelet YNWA når alle konfirmantene gikk ut av kirken. På sermonien etter, var det en prest i 30-årene som hadde preken. Han la ut om fristelser o.l. som de kom til å møte og bygget opp til et stort høydepunkt. Og hva var høydepunktet av prekenen? Han dro frem en Liverpool-trøye og la ut om hvor heftig laget var. Tidenes preken. Herlig. Kanskje det er det som skal til for å få flere til å gå i kirken. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Broren min, som selvsagt er massiv Liverpool-fan, konfirmerte seg i helgen. Det var kanskje tidenes sermoni i kirken. For det første, spilte fyren på orgelet YNWA når alle konfirmantene gikk ut av kirken. På sermonien etter, var det en prest i 30-årene som hadde preken. Han la ut om fristelser o.l. som de kom til å møte og bygget opp til et stort høydepunkt. Og hva var høydepunktet av prekenen? Han dro frem en Liverpool-trøye og la ut om hvor heftig laget var. Tidenes preken. Haha I en konfirmasjon av alle ting Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Hadde det vært et bryllup så kunne eg forstått det, men kaffor Liverpool temaet? Var da vel ikke bare liverpool supportere blandt komfirmantene? Stilig, for all del, men dog litt merkelig. Edit: Eg tok forøvrig det religiøse poenget med å spille YNWA etter en komf. Endret 7. mai 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) YNWA er jo en gammel hymne. Visstnok. Endret 7. mai 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 "You'll Never Walk Alone" is a show tune from the 1945 Rodgers and Hammerstein musical, Carousel. In the musical, in the second act, Nettie Fowler, the cousin of the female protagonist Julie Jordan, sings "You'll Never Walk Alone" to comfort and encourage Julie when her husband, Billy Bigelow, the male lead, has killed himself after a failed robbery. It is reprised in the final scene to encourage a graduation class of which Louise (their daughter) is a member. Billy attends this ceremony during his return to earth and inspires them with his words of encouragement to assure them of his love. Direkte fra kilden til alt som er ubestridelig som fakta Ikke akkurat en hymne - Lovsang. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg skal på første Anfield-tur i begynnelsen av neste sessong, så jeg lurer på hvordan det er smartest å skaffe billetter? Tenker at jeg kommer til å bestille alt på reisen selv (sammen med min far), siden jeg har sett at mange av turoperatørene ikke akuratt tilbyr de beste hotellene. Uansett, det er ikke poenget. Hvordan skal jeg kjøpe billetter? Gjennom supporterklubben? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Er nok billigere å gå rundt supporterklubben. Jeg kjøpte billetter fra en aktør på nettet i fjor til £90 / billett og hadde overnetting til £15 (på svært digg hostel) per natt. Ble lett billigere enn disse pakketurene fra Sabra o.l. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvilke aktører er til å stole på? Jeg vil ikke kjøpe på svaremarkedet tror jeg. Er kjipt å ende opp uten billett. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Tror vi om lørdagen da? Westham kan jo bli en liten nøtt, det er jojo lag til de grader og formkurven har vell pekt oppover en stund. Skjer med Insua for tiden? Endret 7. mai 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Tror West Ham blir veldig vanskelig, tipper vi får 1 poeng jeg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Tipper dere taper borte mot West Ham, Zola er ganske sulten på Europacup spill! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Mer sulten enn vi er på ligagull? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Mer sulten enn vi er på ligagull? Tviler ikke Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ronaldo kommer aldri til å få fanses beste spiller pris. Tror jeg. Fordi han er hatet av så mange på fotballøya. Haha, det er en ganske dum ting å si når han faktisk vant den ifjor som Sameboe sa. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Tror vi gruser WH. Det er nok flammer som er brenner i blikket til Gerrard, når han entrer banen på Lørdag. Men selvsagt en vanskelig kamp, men vi bør, og skal, og vil slå WH. Endret 7. mai 2009 av Winydancer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå