Jotun Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Enig, Jotun. Enig. Sarkasmen lenge leve. Er vel stort sett det du har å fare med. Med mindre eg tar helt feil og du faktisk er enig.... DET spørs. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Enig, Jotun. Enig. Sarkasmen lenge leve. Er vel stort sett det du har å fare med. Med mindre eg tar helt feil og du faktisk er enig.... DET spørs. Hehe, nei jeg er faktisk enig i noen av poengene dine. Men hele Ronaldo sagaen gidder jeg ikke å gå ut på, da du har riktig når du sier at jeg egentlig ikke har noe grunnlag om å uttale meg om han. Jeg burde se mer enn 15 kamper per sesong for å lage meg en vesentlig mening. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Liverpool til Norge igjen! De røde vet å sette pris på oss her oppe i det kalde nord. håper jeg får tatt turen inn Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Liverpool til Norge igjen! De røde vet å sette pris på oss her oppe i det kalde nord. håper jeg får tatt turen inn Leste det akkurat selv Nå er sjansen her igjen, og denne gangen vil jeg virkelig ta den. Må bare finne bilettpris og annen info når de kommer hit. Så digg! Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Ronaldo har scoret fire mål mer enn Steven Gerrard på 150 minutter ja, og Gerrard har to assist mer på sine 150 minutter mindre. Ronaldo har ikke stått noe tilbake for Gerrard til tross for at han hatt en "dårligere" sesong enn fjorårets, og hvordan er det et relevant argument i denne saken? Det at Ronaldo var milevis foran alle spillere i fjor, betyr for all del ikke at han har vært dårligere enn en hvis spiller i år. Jeg ser du bruker argumentet med at han hadde hatt flere med Torres foran seg, men synsing egner seg sjeldent i en debatt som dette. Regner med det er noen andre du referer til når du sier det jeg har markert i quoten din? Siden jeg aldri har brukt det som et argument. Er fullstendig enig i det du sier. Det om Gerrard er synsing ja, men jeg bruker det ikke som argument, bare noe til ettertanke. Vi vet alle at Gerrard er genial på gjennombruddspasninger til raske spisser. Vi så det med Owen, og vi har sett det gang på gang med Torres. Edit: Du skal selvfølgelig få lov til å mene at Ronaldo har vært bedre enn Gerrard, men når til og med mange United-fans mener Gerrard har vært bedre sier det litt. Endret 6. mai 2009 av BareMarius Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Tror nok de fleste bare er blendet av fjoråret. Ronaldo har vært eminent i år også, å han blir bare bedre. Men Gerrard har absolutt vært god, men godt hjulpet av en fantastisk Torres og Alonso. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Er vell snarere Alonso som har hjulpet Gerrard mest, med tanke på hvor mye Torres var ute tidligere i sesongen. Alonso har vert briliant i år Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeeey! Liverpool til Oslo nok en gang, herlig Blir kanskje å se reservelaget på Vestlandet (kombinert med konsert i Danmark) i juli og førstelaget i Oslo i august Må bare holde av noe penger til Liverpooltur senere på året Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Siden jeg har sommerjobb for første gang i livet, får jeg ikke med meg Oslo-kampen i år. Det er litt kjipt, for det var gøy i fjor. Fikk se et par lovende reservelagsspillere, i tillegg til et par søte forumbrukere. Heldigvis er den røde lillebroren min bortskjemt, så han sørger for et par gratisturer til Anfield per sesong for oss to. Starter i høst. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Enig, Jotun. Enig. Sarkasmen lenge leve. Er vel stort sett det du har å fare med. Hehe, nei jeg er faktisk enig i noen av poengene dine. Men hele Ronaldo sagaen gidder jeg ikke å gå ut på, da du har riktig når du sier at jeg egentlig ikke har noe grunnlag om å uttale meg om han. Jeg burde se mer enn 15 kamper per sesong for å lage meg en vesentlig mening. Eg beklager veldig dancer. Misforstod deg. Lenke til kommentar
clfever Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Noen her som vet hvordan man får tak i billett til Liverpool-Lyn kampen? Endret 6. mai 2009 av YNWA8 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Noen her som vet hvordan man får tak i billett til Liverpool-Lyn kampen? http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=19671&zone=1 Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) 27. Mai.. Får vi tidenes CL finale? I think so. EDIT; Bortsett fra 25.05.05 selfølgelig. Endret 6. mai 2009 av Winydancer Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Ble nesten skremt et halv sekund der. Og nei, tenker ikke bare de morderøya til Drogba... Endret 6. mai 2009 av Tufte Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ronaldo har scoret fire mål mer enn Steven Gerrard på 150 minutter ja, og Gerrard har to assist mer på sine 150 minutter mindre. Ronaldo har ikke stått noe tilbake for Gerrard til tross for at han hatt en "dårligere" sesong enn fjorårets, og hvordan er det et relevant argument i denne saken? Det at Ronaldo var milevis foran alle spillere i fjor, betyr for all del ikke at han har vært dårligere enn en hvis spiller i år. Jeg ser du bruker argumentet med at han hadde hatt flere med Torres foran seg, men synsing egner seg sjeldent i en debatt som dette. Regner med det er noen andre du referer til når du sier det jeg har markert i quoten din? Siden jeg aldri har brukt det som et argument. Er fullstendig enig i det du sier. Det om Gerrard er synsing ja, men jeg bruker det ikke som argument, bare noe til ettertanke. Vi vet alle at Gerrard er genial på gjennombruddspasninger til raske spisser. Vi så det med Owen, og vi har sett det gang på gang med Torres. Edit: Du skal selvfølgelig få lov til å mene at Ronaldo har vært bedre enn Gerrard, men når til og med mange United-fans mener Gerrard har vært bedre sier det litt. Ja det du har markert var ment til andre. Nå har jeg vel ikke akkurat sett at "mange" United - fans har ment at Gerrard har vært bedre heller. Jeg har faktisk sett det motsatte i United - tråden. Det blir etter min mening dumt å ta det til ettertanke at Gerrard hadde hatt flere assist hvis Torres hadde spilt, for Ronaldo hadde også hatt flere assist hvis spissene hadde klart å avslutte, man jobber med det man har. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Drit nå i være så jævlig bitter da Wisbatov. Gerrard fikk prisen fortjent. Er også rimelig usikker på om Ronaldo er den som havnet på 2.plass. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg er ikke bitter på at Gerrard har fått fansens spiller, da han helt klart er fansens favoritt. Bitterhet var når dere var uenige med spillerne når Giggs fikk spillerenes spiller, og påsto at "juryen" var skandaløs. Juryen faktisk . Jeg synes Ronaldo har vært bedre enn Gerrard i år, og kommer til å være uenig hvis han blir kåret av en jury til den beste spilleren denne sesongen, men at han var fansens spiller er det bare å forvente. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Edit: Wisbatov klarnet opp i sakene Endret 6. mai 2009 av Jotun Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ronaldo kommer aldri til å få fanses beste spiller pris. Tror jeg. Fordi han er hatet av så mange på fotballøya. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ronaldo kommer aldri til å få fanses beste spiller pris. Tror jeg. Fordi han er hatet av så mange på fotballøya. Han fikk da den ifjor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå