Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Tipper danielzu er invitert i selskap :)

Gz bønna :)

Vi skal spise Kanish og Kosher-meals.

Mazel Tov-baby!

Gratulerer til Gerrard for hans pris.

Lenke til kommentar
Det er ikke en pris for årets beste. Det er en pris for årets spiller. Giggs vant fordi han har gjort en knallsesong i en alder av 35. Jeg tror ingen av de som stemte på Giggs faktisk mener at han har vært best, de mener bare at han har vært årets spiller.

Jeg tror det stemte han ut av sympati for at han aldri har fått prisen før, og fordi han har prestert enormt bra i PL i så mange sesonger på rad.

Helt greit at Giggs fikk prisen, enda han ikke har vert blandt de 5 beste iår etter min mening.

Lenke til kommentar
Det er ikke en pris for årets beste. Det er en pris for årets spiller. Giggs vant fordi han har gjort en knallsesong i en alder av 35. Jeg tror ingen av de som stemte på Giggs faktisk mener at han har vært best, de mener bare at han har vært årets spiller.

Må gjerne forsvare at Giggs fikk den prisen, men for meg er det meget merkelig at en slik pris skal gjøres om til en sympatipris fremfor en prestasjonspris. "Player of the Year" burde da være den man mener har vært best, ikke den man "synes mest synd på". I så fall er det mange som burde hatt prisen. At en aldrende spiller skal få prisen fordi han har spilt en helt grei sesong og startet så mye som 13 ligakamper - nettopp fordi han er gammel, er absurd. Han burde fått en hederspris av et slag for det han har gjort for Man Utd opp gjennom årene, for det fortjener han, men at han får PFA Player of the Year-prisen i år blir så feil som det kan bli spør du meg.

Lenke til kommentar

Jesus Hewitt. Ja det var det han sa, det var fordi han var gammel. Derfor fikk han den. Han fikk den fordi spillerene følte han fortjente den. Å da fortjente han den. Det går ikke bare på prestasjon, få det inn i hodet.

Lenke til kommentar

.. tydligvis.

At enkelte fortsatt maser om den er latterlig. Gerrard har vært hestehoder bak Vidic uansett, så prisen hadde gått til Utd either way. Og for forhåpentligvis siste gang: Prisen er delt ut av spillerene. IKKE:

a) en jury

eller

b) spillere som har kåra årets beste spiller

Dette er en pris av spillerene som har kåret årets spiller. Om de velger å fokusere på at en spiller som Giggs har servert tjeneste i Utd i tosifra antall sessonger og levert varene hver gang, så får det være opp til dem. Ikke alt kan måles i målpoeng per kamp Torres spiller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Om enkelte vil mase om det så kan man jo bare la vær å kommentere det.

(som jeg gjør) De fleste vet jo hva saken går ut på.

Lenke til kommentar
Gerrard er jo uten tvil årets spiller i PL.

Nei, det er han ikke. Han er bak både Vidic og Ronaldo der.

Bak Ronaldo? :hmm:

Haha, lurte på det samme.

Ronaldo hører kanskje hjemme på en topp 10, ikke blant de beste i år.

Toppscorer anyone? Skal vi sammenligne assists?

Lenke til kommentar

Gerrard, har spilt ca 150 minutter mindre, og har to flere assist. (Hadde garantert hatt mange fler hvis han hadde hatt Torres forann seg i flere kamper)

Ronaldo har scoret 17 mål mot Gerrard sine 13.

Så vil jeg tørre å påstå at Gerrard har vært bedre enn Ronaldo hvis vi ser bort ifra mål/assists på banen, ved taklinger, gode pasninger, osv.

Lenke til kommentar
Og jeg vil også mene at tall og statistikker ikke viser hele bildet av en spillers innsats og ferdigheter på banen. Gerrard er en mye mer komplett spiller enn Ronaldo, noe han har vist veldig tydelig i år.

+1

Ronaldo har vert en skygge av seg selv i omtrent hele sesongen, enda han har scoret et flott antall mål.

Gerrard derimot har hatt sin muligens beste PL sesong noensinne. Jeg mener Gerrard har vert et hav bedre enn Ronaldo iår. I konkurransen med Vidic er det hele litt snudd, da Vidic er midtstopper, ved siden av Evra, Ferdinand og VDS. Vidic har vert stor, men har hatt mye hjelp. Gerrard har for det meste stått bak Liverpool sine angrep iår, og har styrt laget på en helt utrolig måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...