Smågal Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Tenker meg han går gratis. Kontrakten hans løper vel ut straks også. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Går gratis ja. Kommer til å savna Sami. Det han ikke har i fart synes jeg han tar fint igjen i rutinen, så hadde gjerne sett han på Anfield ut karrieren og gjerne enda lenger som trener også. Håper virkelig han får spille mer før han drar! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Får nok en minneverdig hyllest i siste kamp. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Synd å miste Hyppia, men det lå litt i kortene når Agger signerte ny kontrakt. Tror vi Benitez henter inn en ny luft-sterk midtstopper som erstatter for Sami? Hadde jo värt digg om Hangeland hadde kommet til klubben. Synes han er altfor god for å spille utenfor de 6 beste klubbene i Premier League. Nedturen blir jo at han blir et klart 3.valg i Liverpool, ihvertfall i den förste sesongen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 3., ikke 4.? Er ikke Agger, Carra og Skrtel foran en evt. Hangeland? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hangeland kommer nok ikke til Liverpool med det første. Tror egentlig ikke Liverpool trenger å kjøpe en ny midtstopper, høyre back derimot. Carra har forhåpentligvis spilt sin siste kamp på siden. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Burde hente inn en ny ja. Har jo sett hvor farlig det er om det kommer langtidsskader på en av de vi har nå. 3 spillere på 2 plasser blir litt i minste laget, spesielt på den plassen. Vi har vel heller ingen på reservelaget som kan gå inn der, de er vel litt for unge og urutinerte til det. Hobbs er jo borte nå så. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det lå nok ikke i planene til Rafa at Hyypiä skulle avslå kontraktsforslaget vårt og takke ja til en overgang til Tyskland, så det blir spennende å se hva han gjør med det. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 3., ikke 4.? Er ikke Agger, Carra og Skrtel foran en evt. Hangeland? Kan vel ses på flere måter: i år har stort sett Carra + Skrtel vært 1. valg, Agger 2. valg og Hyypiä 3. valg... Hyypiä blir dypt savnet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Har denne blitt postet? http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2617644.ece Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Er ikke helt sikker på han der Negredo jeg. Tror han flopper. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Synes han virker spennende jeg. Virker som en bevegelig spiss som er på rett sted til rett tid av det jeg har lest og sett. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg synes også Negredo virker interessant, og jeg tror vi ville ha stilt ganske sterkt med eventuelt han, N'Gog og Kuyt som spissalternativer bak Torres. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Er nok god backup bak Torres ja. Har jo scoret flere mål enn torres noen gang gjorde i la liga? 19 mål i år, for Almeria vell og merke, og det er vell et bunnlag? Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Man vet aldri, kanskje er han en sånn "på rett plass til rett tid spiss", ja. Det er vel det som hadde vært perfekt i noen kamper. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg liker det jeg ser. Spesielt frisparket ved 2:28... Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ja, mye positivt der. Men husk, dette er La Liga og ikke PL. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Men helsiken mann. Skal klare seg bra han der om dere henter han. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Men helsiken mann. Skal klare seg bra han der om dere henter han. hehe, kommer ann på... Han har jo god fysikk da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå