Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil ha Tevez inn på laget! Rafa har midlene, han bør også kjøpe en ving. Hvordan ville Simao passet inn på laget?

8687688[/snapback]

Simao var faktisk nær ved komme til oss i 2005. Jeg tror han vil passe inn i laget. Han tror jeg er en ving vi har savnet.

Lenke til kommentar
Her skal jeg vurdere de spissene som er linket til klubben:

Carlos Tevez- West Ham:

Den spillere jeg vil ha mest av de som er linket. Han har blitt kjent med englesk fotball. Jeg tror også han er inspirert av Mascherano. Jeg frykter konkurranse fra Inter og Real Madrid her.

Samuel Eto- Barcelona:

Dette er den spilleren jeg tviler mest på. God er han, for all del. Jeg bare har så liten tro på at han forlater Barcelona. Uansett hvordan det går i gullkampen i Spania.

Fernando Torres- Altetico Madrid:

En spiller som i toppform er blant verdens beste. Jeg tror han er en av få spanske spisser som passer inn i engelsk fotball.

David Villa- Valencia:

En spiller med gode tekniske ferdigheter, men jeg tror han vil bli en Morientes kopi og ikke passe inn i engelsk fotball.

8686586[/snapback]

Veldig gira på å få Carlos Tevez til klubben. Han har bevist at han passer inn i engelsk liga det siste året og i mange år før det at han er en spiss i verdensklasse. Er litt mer usikker på om han er en perfekt makker til Kuyt. Men hadde vært fantastisk å få han til klubben. Han har teknikk, avslutningsferdigheter og fysikken er helt i orden. Årets spiller i West Ham. Kan som du sier bli vanskelig å få tak i. Har en mistanke om Real Madrid er veldig interessert.

Eto'o har jo uttalt at han ikke vil til England. Har veldig liten tro på at han går til oss. Torres er ikke en spiller jeg er en veldig stor fan av. Han har et veldig stort talent, men det er flust med spisser jeg heller vil ha til klubben. David Villa er en av flere spillere jeg tror ville blitt store hits i rødt. Tror han passer inn i laget. Litt mer usikker på om han takler ligaen. Men uansett en fantastisk spiller som kunne gjord det jævli bra. Andre spisser som jeg kunne tenkt meg og som er realistiske er Benedict McCarthy og Diego Millito. McCarthy scora 18 mål for Blackburn i år, han har potensiale til å score 20 for oss. Millito har vært god i La Liga og er en spennende type, tror han ville slått ann i LFC.

Lenke til kommentar

Til tross for tapet igår. Så har vi mange ting i denne sesongen vi kan være fornøyd med.

Vi har slått Arsenal 4-1

Vi har slått Chelsea to ganger denne sesongen. I CL og serien.

Vi har slått Barcelona på Nou Camp som det eneste laget i 06\07 og den eneste laget i England.

Vi slo Chelsea i CS uten vært beste lag fra start.

Lenke til kommentar

Zenden forsvinner! Hurra, hurra! Han prøvde hvertfall, og gjorde jo tross alt noe godt for klubben innimellom. Takk for det!

Gonzo forsvinner for £5M. Han har talent, men Rafa vil tydeligvis ikke satse på han. Greit nok, da jeg ikke tror vi får se hva Speedy virkelig er god for før om et par år. Takk for alt, gjort en god jobb!

Da er det vel duket for en ny venstreving, da det er ganske skrapa på den sida nå, med stort sett bare Kewell og etterhvert også forhåpentligvis Garcia.

Rafa antyder vel også at noen av spissene skal ut til fordel for et litt større navn. :hmm:

- Vi havner 21 poeng bak Manchester United og 15 poeng bak Chelsea i år. Vi har angripere som koster åtte-ni millioner pund, de andre lagene ligger i en prisklasse over og vel så det. Det er bare ett og gjøre. Vi må opp på samme nivå for å konkurrere. Og vi vil jobbe hardt for å få tak i transfermålene våre så raskt som mulig, sier Benitez.

Denne sommeren blir bra! Jeg gleder meg!

Lenke til kommentar

Det har vi jo sagt de 5-6 siste åra, at neste år skal vi kjempe i toppen.:p

Men blir moro å se hvem som går ut og hvem som kommer inn.

Zenden og Gonzales er jo alt ute, håper vi beholder Pennant, han har blitt flink.

Lenke til kommentar
Det har vi jo sagt de 5-6 siste åra, at neste år skal vi kjempe i toppen.:p

Men blir moro å se hvem som går ut og hvem som kommer inn.

Zenden og Gonzales er jo alt ute, håper vi beholder Pennant, han har blitt flink.

8688685[/snapback]

Jeg har ikke sakt det.. Men nå er situasjonen uansett annerledes enn den har vært de siste 5-6 årene..

Lenke til kommentar

Selv om kanskje ikke akkurat du har sagt det har utsagnet vært en gjenganger i noen år nå. Jeg har hatt trua på å være i toppen hvert eneste år selv:p

Men du har rett, det er litt annerledes nå. Blir en spennende sommer, ser frem til pre-season med noen nye (forhåpentligvis toppspillere).

Men mener fortsatt at mye kunne vært gjort bedre med den stallen vi har i dag hvis laget hadde vært flinkere til å trykke etter med midtbanen, synes det har vært en mangel i hele denne sesongen.

Endret av wipy
Lenke til kommentar

Greit at Zenden og Gonzalez er ute. Zenden er ikke god nok lenger, og Gonzalez har slett ikke funnet seg til rette i England. Han burde gjerne fått litt mer tid på seg til å etablere seg og tilvenne seg England, men samtidig er jeg virkelig ikke sikker på om England er helt det Gonzalez passer til. Så jo hvordan han spilte i Spania før han fikk arbeidstillatelse, kontra spillet i England. Så det er greit nok å selge ham for ca. £4M mer enn vi betalte for ham, intet bomkjøp, hvert fall.

Og ja, en liten stallrenskning trenger vi. Ikke nødvendigvis så mange spillere ut, for vi har en bra stall, men det vi trenger er et par virkelige klassespillere, spesielt i angrep, som hever hele laget og som kan avgjøre kamper selv. Det er det vi mangler nå. Og siden både Gonzalez og Zenden er ute, så er det vel påsigende at vi vil hente minst én venstreving til. Og vi trenger en høyreving á la Alves og Simao. Fikser vi disse punktene, tror jeg neste år vil bli en bra sesong, men i og med at både Chelsea og Man Utd ligger et godt stykke foran oss enda hva stall angår, så tror jeg ikke vi skal påberope oss ligatittelen enda. Men at vi skal kjempe i toppen, dét er sikkert. ;)

Lenke til kommentar
Greit at Zenden og Gonzalez er ute. Zenden er ikke god nok lenger, og Gonzalez har slett ikke funnet seg til rette i England. Han burde gjerne fått litt mer tid på seg til å etablere seg og tilvenne seg England, men samtidig er jeg virkelig ikke sikker på om England er helt det Gonzalez passer til. Så jo hvordan han spilte i Spania før han fikk arbeidstillatelse, kontra spillet i England. Så det er greit nok å selge ham for ca. £4M mer enn vi betalte for ham, intet bomkjøp, hvert fall.

Og ja, en liten stallrenskning trenger vi. Ikke nødvendigvis så mange spillere ut, for vi har en bra stall, men det vi trenger er et par virkelige klassespillere, spesielt i angrep, som hever hele laget og som kan avgjøre kamper selv. Det er det vi mangler nå. Og siden både Gonzalez og Zenden er ute, så er det vel påsigende at vi vil hente minst én venstreving til. Og vi trenger en høyreving á la Alves og Simao. Fikser vi disse punktene, tror jeg neste år vil bli en bra sesong, men i og med at både Chelsea og Man Utd ligger et godt stykke foran oss enda hva stall angår, så tror jeg ikke vi skal påberope oss ligatittelen enda. Men at vi skal kjempe i toppen, dét er sikkert. ;)

8688785[/snapback]

Enig toppspiss og venstreving er hva vi trenger. Alves og Simao er ikke dårlige venstrevingalternativer. Tror Tevez kan bite godt fra seg i Liverpool også. Vi trenger spisser som er i stand til å score 20 mål på en sesong.

Lenke til kommentar

Alves er både høyreback og -ving, men han er betraktelig bedre som høyreving, iallfall i min mening. Han har utrolige offensive kvaliteter, men ikke så gode defensive. Dessuten er han utrolig offensiv, så han vil alltid søke fremover i banen, og som høyreback, som han spiller en del i Sevilla, etterlater han seg store rom da. Finnan på backen og Alves på vingen hadde vært drømmen.

Lenke til kommentar

Jeg har veldig sansen for Quaresma, kjempetalent. Kan bli vår egen lille Ronaldo. Da slår vi også to fluer i en smekk siden han kan spille på både høyre og venstre sånn som Garcia.

Edit: Alves er mitt andrevalg. Utrolig god spiller, godt cover for Finnan på backen, men først og fremst ving.

Det som er nå, er at det er vanskelig og sette både Pennant og Kewell ut av laget siden de er så gode som de er nå (hvis de holder seg skadefrie da), så med kjøpet av en Quaresma/Alves/Simao så må det roteres på vingplassen. Men det er jo litt av greia til Rafa, så tror ikke det blir noe problem.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Jeg har veldig sansen for Quaresma, kjempetalent. Kan bli vår egen lille Ronaldo. Da slår vi også to fluer i en smekk siden han kan spille på både høyre og venstre sånn som Garcia.

Edit: Alves er mitt andrevalg. Utrolig god spiller, godt cover for Finnan på backen, men først og fremst ving.

Det som er nå, er at det er vanskelig og sette både Pennant og Kewell ut av laget siden de er så gode som de er nå (hvis de holder seg skadefrie da), så med kjøpet av en Quaresma/Alves/Simao så må det roteres på vingplassen. Men det er jo litt av greia til Rafa, så tror ikke det blir noe problem.

8689820[/snapback]

Quaresma er en spiller jeg liker. Bare at jeg tviler på at vi får han. Jeg tror han ender opp i en spansk klubb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...