Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lucas blir.

Han er et stort talent, enda han ikke har prestert så fantastisk i sin første sesong. Han vil nok vokse inni PL med tiden.

Ser at Negredo blir linket til oss. Skysports som melder dette, ganske troverdig kilde! Han har uttalt at han vil komme også. Salget skal vist skje ved at RM kjøper han tilbake, og selger han videre til Liverpool.

Agger sier han er lettet over å få signert ny kontrakt, så ryktene om at den ikke er underskrevet er nok tull!

Begynner og se lovende ut før neste sesong med de nye kontraktene på viktige spillere.

Lenke til kommentar

Alvaro Negredo er en spiller jeg liker. Han er relativt god på hodet og har bra avslutningsteknikk. Han er ganske stor og sterk (rett under 190 cm tror jeg), så tror ikke han vil ha noe problemer med den litt mer fysiske spillestilen i England. Den største svakheten hans er nok at han ikke er spesielt rask.

EDIT: Termo, takk for nytt bakgrunnsbilde :p

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Hyypia! Dette kom som et sjokk.. En av de aller største forlater klubben. Et av mine absolutt største forbilder.

Kommer nok tilbake, det håper jeg virkelig.

Lykke til videre tøffen :love:

Den Finske Skogvokter ;)

Legend.

Sami-Hyypia_1133963.jpg

Legger til noen filmer

Må jo bare elske denne karen.

http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N...090504-1454.htm

031207-hyypia-bolton-headline.jpg

Hehe, qouter en fra KF:

Jeg kommer til å savne Sami. Regner med han får en skikkelig hyllest i siste seriekamp mot Tottenham, en kamp jeg også håper han får spille i. Mest sannsynlig tar United seriegullet, og kanskje har vi sikret 2. plassen til siste serierunde. Da håper jeg i alle fall Sami starter mot Spurs. Eller enda bedre; United taper mot City og Arsenal, vi vinner våre 2 neste kamper, og begge lagene er dermed like langt før siste serierunde avstår, men Liverpool har en god målforskjell å gå på. Vi stanger i 90 minutter mot Spurs, og i 93 minutt vinner vi en corner og setter Sami innpå. Resten av scenarioet klarer alle her å tenke seg til selv. For en opplevelse det hadde vært!

Det hadde vært noe det.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Går han gratis eller får vi noen slanter for Sami?

Har vært out of the loop denne helgen pga pc-svikt og examenslesning.

Ser Agger(sansynligvis) blir. :D

Men Sami drar, kommer til å savne den finne manne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...