Smågal Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ser klubber er ute etter Lucas for £6M, ikke meg imot. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ser klubber er ute etter Lucas for £6M, ikke meg imot. syns lucas har spillt bedre og bedre , ikke faan at vi gir bort han for £6M Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Lucas blir. Han er et stort talent, enda han ikke har prestert så fantastisk i sin første sesong. Han vil nok vokse inni PL med tiden. Ser at Negredo blir linket til oss. Skysports som melder dette, ganske troverdig kilde! Han har uttalt at han vil komme også. Salget skal vist skje ved at RM kjøper han tilbake, og selger han videre til Liverpool. Agger sier han er lettet over å få signert ny kontrakt, så ryktene om at den ikke er underskrevet er nok tull! Begynner og se lovende ut før neste sesong med de nye kontraktene på viktige spillere. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hvem ser vi egentlig for oss at Benitez selger? Går det ikke rykter om at Babel også blir værende? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Noen som etterlyste dette bildet for noen dager siden. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Alvaro Negredo er en spiller jeg liker. Han er relativt god på hodet og har bra avslutningsteknikk. Han er ganske stor og sterk (rett under 190 cm tror jeg), så tror ikke han vil ha noe problemer med den litt mer fysiske spillestilen i England. Den største svakheten hans er nok at han ikke er spesielt rask. EDIT: Termo, takk for nytt bakgrunnsbilde Endret 4. mai 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Selv håper jeg vi selger Lucas, han passer så mye bedre til den italienske eller den spanske ligaen. Er tydelig at han ikke klarer det høye tempoet i PL, selv om han har fått to sesonger på seg. Virker jo som om vi kan få solgt han med profit også. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) En god spiss trenger ikke nødvendivis være så rask, så det må ikke være en svakhet. Edit: Lucas er nok med i fremtidsplanene til Benitez. Endret 4. mai 2009 av guttorm Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 En god spiss trenger ikke nødvendivis være så rask, så det må ikke være en svakhet. Edit: Lucas er nok med i fremtidsplanene til Benitez. Det er klart. Men å være treg er jo en svakhet i forhold til å være rask. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hyypia til Bayer Leverkusen Synd. Han er en god spiller. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Dette var vemodig to say the least. Takk for alt Sami! Stor legende i klubben, savner deg allerede... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hyypia til Bayer Leverkusen Kunne iallefall gått til Wolves der han sikkert hadde fått spilletid. Huff, blir trist at Sami forlater oss, kunne tenkt å hatt han i trenerstaben eller noe. Jaja. Håper han får et fint opphold i tyskland. Hyypia Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Vemodig med Sami, helt klart, hadde håpet han kunne avslutte karrieren sin hos oss, men den gang ei. Uansett en fantastisk spiller, både på og utenfor banen. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Må si nyheten om Hyypia sjokkerte meg. Synd å se kjempen forlate Anfield, satser på han kommer tilbake som trener om noen år! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Hyypia! Dette kom som et sjokk.. En av de aller største forlater klubben. Et av mine absolutt største forbilder. Kommer nok tilbake, det håper jeg virkelig. Lykke til videre tøffen Den Finske Skogvokter Legend. Legger til noen filmer Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Må jo bare elske denne karen. http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N...090504-1454.htm Hehe, qouter en fra KF: Jeg kommer til å savne Sami. Regner med han får en skikkelig hyllest i siste seriekamp mot Tottenham, en kamp jeg også håper han får spille i. Mest sannsynlig tar United seriegullet, og kanskje har vi sikret 2. plassen til siste serierunde. Da håper jeg i alle fall Sami starter mot Spurs. Eller enda bedre; United taper mot City og Arsenal, vi vinner våre 2 neste kamper, og begge lagene er dermed like langt før siste serierunde avstår, men Liverpool har en god målforskjell å gå på. Vi stanger i 90 minutter mot Spurs, og i 93 minutt vinner vi en corner og setter Sami innpå. Resten av scenarioet klarer alle her å tenke seg til selv. For en opplevelse det hadde vært! Det hadde vært noe det. Endret 4. mai 2009 av Smågal Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 ohhhhhh sami sami!!!! sami sami sami sami hyypia!!! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Fine filmer Smågal. Kommer virkelig til å savne det gode gamle Sami-smilet som kommer hver gang han har taklet noen for hardt og fått frispark imot Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Går han gratis eller får vi noen slanter for Sami? Har vært out of the loop denne helgen pga pc-svikt og examenslesning. Ser Agger(sansynligvis) blir. Men Sami drar, kommer til å savne den finne manne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå