Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes Pool kan kjøpe Tevez av utd, så spille 4-3-3 :p

Synes Tevez kan stikke så langt vekk fra Liverpool og Anfield som mulig.

Etter min (Les: min) meinig er han en enormt begrenset fotballspiller som OVERHODE ikke passer inni Liverpool sin 4-2-3-1 formasjon (Som forøvrig jeg håper Benitez ikke har planer om å forandre).

Lenke til kommentar

Synes Tevez kan stikke så langt vekk fra Liverpool og Anfield som mulig.

Etter min (Les: min) meinig er han en enormt begrenset fotballspiller som OVERHODE ikke passer inni Liverpool sin 4-2-3-1 formasjon (Som forøvrig jeg håper Benitez ikke har planer om å forandre).

Tviler på at det kommer til å skje, men det er en litt morsom tanke :wee:

Lenke til kommentar

red: eller 3(Carragher,Agger,Dossena) -1(Alonso)-3(Mascherano,Gerrard,Reira)-2(Kuyt,tevez)-1(torres)

Nei, det hadde vært et utrolig svikt fra Tevez sin side, og jeg håper han har vett til å ikke gå den veien. Det er for øvrig ingen lag i England som kan spille med 3 i forsvar, og den formasjonen, sånn du har satt den opp, er den dårligste jeg har sett på lenge. Spiller Riera kant i den formasjonen? Regner med svaret er nei, for da skjønner jeg ikke hva Mascherano gjør der.

Lenke til kommentar

red: eller 3(Carragher,Agger,Dossena) -1(Alonso)-3(Mascherano,Gerrard,Reira)-2(Kuyt,tevez)-1(torres)

Nei, det hadde vært et utrolig svikt fra Tevez sin side, og jeg håper han har vett til å ikke gå den veien. Det er for øvrig ingen lag i England som kan spille med 3 i forsvar, og den formasjonen, sånn du har satt den opp, er den dårligste jeg har sett på lenge. Spiller Riera kant i den formasjonen? Regner med svaret er nei, for da skjønner jeg ikke hva Mascherano gjør der.

Skjønte lite av den siste setninga.

Men uansett, jeg sitter bare og leker med tanken. Tviler på at Rafa sitter å leser det som skrives her uansett, så.. ser ikke helt poenget med å gå i strupen på meg :)

Endret av edge
Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvordan formasjonen din funker med andre ord. Jeg så for meg noe sånt som:

1

2 3 4

5

6 7 8

9 10

11

og lurte derfor på hvorfor Riera, som er en ren kant, spilte sentralt, og hvis han spilte på kant, så lurte jeg på hvorfor Mascherano spilte på den andre kanten, når han er et defensivt rivjern.

Lenke til kommentar

Konge med ny kontrakt til Agger, skal bli deilig å slippe spekulasjoner framover nå, dårlig nytt om Torres, men det er bare opp til resten av laget å vise at vi kan vinne uten han, som vi har vist vi kan uten Gerrard.

Walk On!

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Det er meget viktig å støtte klubben, ja det er tøft uten Torres, men vi er Liverpool og har mer en Torres å svare med.

Nå er utdrikkningslaget ferdig, håper jeg våkner tidsnok til kamp i morgen og folket samles :) Han som ble drukket ut er seffern helrød, han smittet meg, men nå er jeg muligens større supporter en han :p

Goggen på topp hadde slett ikke vert dumt, men jeg føler virkelig at El-Zhar sin fart er noe som kan sette en hver ut, skulle ønske den gutten hadde "roen" på avslutningene, da kunne vi solgt Babel med god samvittighet.

Torres ute er ekstremt trist, slått opp på trening elns? :(

Bønna/Goggen på topp? 4-4-2 mot slottet er på sin plass, tar gjerne Aurelio på venstre ving, Insua på back.

Jeg vurderte å benke Arby sist kamp, han har virkelig skuffet etter å ha vert så solid. Altså, kansje han er sliten, om Masche starter der igjenn er det godkjent fra mi side.

Nå skal vi kruse inn og kose oss, håper rafa slipper til noen talenter. Nei jeg har ikke gitt opp, men vi bør også bruke det vi har, når det er holdt i det.

Ha en fin søndag, går for seier, håper El-Zhar og Goggen scorer :) Kuyt alene på topp is a no go Benitez, ive told you before.

Ps: Gz Agger :)

Jada, drukket i dag også :p

Edit: Kant, ving back osv :)

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Ser gjerne at min gamle helt Owen kommer tilbake, også gratis da. Er jo et virkelig røver"kjøp". Selv om skadene hans har ødelagt mye for han er det jo ingen tvil om at han fremdeles er en glimrende avslutter. Og med Rafa som er så keen på engenske spillere og hvis det skulle komme noen utlendingskvoter i nær fremtid bør jo en egenutviklet spiller være viktig å få inn igjen.

Lenke til kommentar
Ser gjerne at min gamle helt Owen kommer tilbake, også gratis da. Er jo et virkelig røver"kjøp". Selv om skadene hans har ødelagt mye for han er det jo ingen tvil om at han fremdeles er en glimrende avslutter. Og med Rafa som er så keen på engenske spillere og hvis det skulle komme noen utlendingskvoter i nær fremtid bør jo en egenutviklet spiller være viktig å få inn igjen.

Håper da det var ironisk, eller? Sjekk ut laget og sei det ein gang til. Om me tar laget i dag som eksempel:

Reina, Arbeloa, Aurelio, Carragher, Agger, Mascherano, Alonso, Kuyt, Benayoun, Gerrard, Riera.

Subs: Cavalieri, Skrtel, Ngog, Dossena, Babel, Lucas, El Zhar.

wow, 2 stk. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...