Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du tar den siste delen av youtube linken (delen som kommer etter =) og bruker youtubelink - greia.

Uansett, for å holde meg on topic: Hvordan er skadesituasjonen når det gjelder Gerrard? Forventes han å kunne spille mot Newcastle?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Du skriver for bra til å være drita guttorm. :p

Eller kan hende du gjør som meg når jeg skriver innlegg etter storfylla(ikke nå da,nå er jeg bare sjarmerende full) at du skriver meeeget sakte, En bokstav etter den andre

Så vidt jeg vet så spiller Gerrard ja Wisba.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Daniel har rett,

Selvfølgelig. Denne setningen er alltid korrerkt. Always.

Ser at Rafa forsikrer fansen med at Masche og Agger blir, venter til å sprette champanebrusen(fremdeles litt urven fra igår) til blyet er på papiret jeg.

Rafa har da sikkret seg kontrakt med: Gerrard,Kuyt,Agger,Masche og Yossi. Som igrunn er digg.

O'Neil har også bestemt seg for å la Barry bestemme selv hvor han vil spille neste år,det betyr ikke at han kommer til Liverpool,men sjansen er stor for at han gjør det(mener nå jeg da)

Edit: Rafa preiker om at Alonso skriver ny kontrakt.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Aner vi en god periode framover og i sommer eller? De fleste spillerne ser ut til å bli. Alonso og Agger spesielt. Helt åpent om Barry kommer eller ikke. Jeg tror han gjør det! Jeg tror det kommer til å bli en bra sommer. Drømmen er fortsatt Silva, Barry og en HB inn, og Dossena, Babel ut og Lucas på lån.

Jeg ønsker egentlig ikke at Babel skal gå, men tror han gjør det. Vi ser jo det samme akkurat som med Keane nå. Babel blir utelatt fra troppen og Rafa velger heller å ha Aurelio OG Dossena på benken. El Zhar var vel på benken sist også (?)

Edit: Hva med Barry, Johnson, Owen og Silva inn? :D Tre nye engelskmenn og én helvetes god spanjol. Trenger flere engelskmenn, uten tvil. Det er også med på å forsterke troen på at Barry kommer.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ser ikke vitsen med å kjøpe spiller kun pga hvilket land de ble født i.

Tviler litt på om Rafa henter tre engelske spillere,to hadde vært kjekt,om spillerne har vært god nok.

(Noe Barry er)

Lenke til kommentar

Silva kan da spille både på venstre og høyrekant i tillegg til i posisjonen Gerrard har nå han da. Men han er vel mer venstrekant enn høyre, men når han er såpass anvendelig som han er tror jeg de hadde fått nok kamper alle sammen. Spesielt om Babel forsvinner.

Men nå er det vel sagt at ikke Silva kommer uansett, så det blir vel med drømmen.

Edit: Liverpool er faktisk et engelsk lag da Daniel. Og jeg ser i høyeste grad et poeng om det mot formodning skulle bli innført noen idiotiske kvoteregler. Jeg synes at om man har to spillere som er like gode på blokka, en fra Spania og en fra England burde man gå for den engelske. Men så er det det med prisforskjell etc da.

Blir også spennende å se hva som skjer med Pennant i sommer. Blir han solgt?

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nok spanjoler ja, men vil heller ta den spilleren som er best for laget istede for å ta den spilleren som er englesk. Iverfall i sommer.

Om den kvoteringsregelen blir innført(som er OM) så regner jeg med at Liverpool har minimums 4 engelske spillere. (Gerrard,Carra,mulig Barry, så har vi jo ''småbarna Spearing osv) Så tror ikke det blir et problem down the line.

Pennant må nok krype på sine knær og love forbedring angående oppførsel og egne valg om han fremdeles skal ha på seg Liverpoolskjorta. Og da mener jeg angående trening og slikt.

(noe jeg tror han ikke gjør(eller vil) ergo blir han solgt.

Lenke til kommentar
Nok spanjoler ja, men vil heller ta den spilleren som er best for laget istede for å ta den spilleren som er englesk. Iverfall i sommer.

Om den kvoteringsregelen blir innført(som er OM) så regner jeg med at Liverpool har minimums 4 engelske spillere. (Gerrard,Carra,mulig Barry, så har vi jo ''småbarna Spearing osv) Så tror ikke det blir et problem down the line.

Pennant må nok krype på sine knær og love forbedring angående oppførsel og egne valg om han fremdeles skal ha på seg Liverpoolskjorta. Og da mener jeg angående trening og slikt.

(noe jeg tror han ikke gjør(eller vil) ergo blir han solgt.

solgt? han er jo bosman spiller, han går gratis til hvem han vil han...

Lenke til kommentar

Så klart vi går for de som er best for laget, det er jo ingen tvil om. Men om vi skal ha stallfyll/forsterkning enkelte plasser mener jeg vi burde gå for engelskmenn om vi har sjansen til det, og ikke har noen bedre alternativer fra andre land. Jeg er helt klar for flere engelskmenn i klubben om det ikke går på bekostningen av kvalitet så klart.

Sånn som jeg sa da. Vi trenger en ny HB. Hvorfor ikke gå for Glen Johnson i stedet for en middels god spiller fra et annet land? Vi trenger muligens en backup spiss til. Hvorfor ikke gå for Owen i stedet for en middels spiller fra et annet land? Owen holder fortsatt ganske høyt nivå, eneste problemet er at han er skada en del. Heller hente Owen enn å hente tilbake Voronin spør du meg.

Edit: Skriver unødvendig tungvint i dag. Er lettere redusert. :p

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
[solgt? han er jo bosman spiller, han går gratis til hvem han vil han...

Man sier solgt uannsett. Figure of speach and all that.

Så klart vi går for de som er best for laget, det er jo ingen tvil om. Men om vi skal ha stallfyll/forsterkning enkelte plasser mener jeg vi burde gå for engelskmenn om vi har sjansen til det, og ikke har noen bedre alternativer fra andre land. Jeg er helt klar for flere engelskmenn i klubben om det ikke går på bekostningen av kvalitet så klart.

Det sier jo seg selv.

Lenke til kommentar
Du skriver for bra til å være drita guttorm. :p

Tror det tar sin tid ja, eller husker ikke helt :p

Rettskrivingen pleier ikke være så verst i fylla, merkelig nok.

Gleder meg til kamp søndag, men skal i utdrikkningslag hele dagen/natten lørdag, så det kan bli tøft å få den med seg.

Håper vi beholder både Agger og Alonso ja, da får vi mer bredde om vi får inn en midtbanespiller til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...