Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal dere vinne Premier League så må det enda en klassespiller inn hos dere.

Vi har vært veldig nærme et seriegull i år - mye nærmere enn på veldig lenge. Og selv om det meste tyder på at dere drar i land et nytt seriegull nå, er vi fortsatt ikke helt ute av kampen om gullet, så selvsagt kan vi vinne PL med det laget vi har i dag.

Newcastle er plankekjøring uansett liksom.

Håper ikke dette er den utbredte oppfatningen blant folk her inne, da er det mange som kommer til å bli veldig skuffet. Newcastle kjemper med nebb og klør for å beholde plassen i PL, og kommer garantert til å bite godt fra seg på Anfield. Sannsynligvis kommer de til å legge seg bakpå, og satse på at de evt kan få noen kontringer. Og vi vil slite med å trenge igjennom deres kompakte forsvarsmur. Kanskje vinner vi 1-0, men tror neppe det blir noen storseier som enkelte mer enn antyder...

Lenke til kommentar

Huff, får ikke sett denne kampen p.g.a. konfirmasjon...

Forferdelig kjedelig, men tror nok at det ende med seier her.

Vet at Newcastle er desperate etter 3 poeng. Men vi må nesten også se til å få 3 poeng i denne kampen skal vi fortsette å holde følge.

Lenke til kommentar

Hehe, points øyner muligheten til å denge en fra this is anfield tråden :p;)

Hmm, United har boro i helgen, de rundtspilte jo oss. Ferguson "må" bytte ut en del spillere. Håper Boro slår til igjenn, hjemmekamp?

Newcastle, tror ikke det blir en walk in the park superparanoid. Men om vi finner den gode flyten, og innsatsen heves betydelig fra sist kamp kan det fort bli det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Var vel 7Bolanos og Raste som i går var tøffe i kjeften og skulle avtale møtested og tid for å "sloss". Skulle gjerne likt å se det. Alltid kult når jenter sloss.

:)

You-tube!

Foresten,siden jeg sa You-Tube. Hvor ble det av dansen Points?

Den som skulle tas,og spilles inn på you-tube. I'm waiting.

Lenke til kommentar

Var vel 7Bolanos og Raste som i går var tøffe i kjeften og skulle avtale møtested og tid for å "sloss". Skulle gjerne likt å se det. Alltid kult når jenter sloss.

:)

You-tube!

Foresten,siden jeg sa You-Tube. Hvor ble det av dansen Points?

Den som skulle tas,og spilles inn på you-tube. I'm waiting.

Tenker du på denne (1:06) jeg og Game skulle fremføre på Scotsman:

Eller tenker du på veddemålet mellom meg / tc47 vs. Game / Night om at Berbatov kom til å putte 4 i én og samme kamp denne sesongen? Da skulle vi fremføre YNWA som duett og legge ut på youtube.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...