Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De skal ha at de kjempet godt, ja, men de spilte absolutt ikke best.

Uansett, dette er vond fortid, og vi lever i dag, som betyr at AC MILAN er EUROPAS BESTE FOTBALLAG! (Ja, foran liverpool, haehea)

8686544[/snapback]

I såfall er Liverpool det neste beste fotballlaget i Europa etter Milan, men forran alle de andre. :)

Lenke til kommentar

Her skal jeg vurdere de spissene som er linket til klubben:

Carlos Tevez- West Ham:

Den spillere jeg vil ha mest av de som er linket. Han har blitt kjent med englesk fotball. Jeg tror også han er inspirert av Mascherano. Jeg frykter konkurranse fra Inter og Real Madrid her.

Samuel Eto- Barcelona:

Dette er den spilleren jeg tviler mest på. God er han, for all del. Jeg bare har så liten tro på at han forlater Barcelona. Uansett hvordan det går i gullkampen i Spania.

Fernando Torres- Altetico Madrid:

En spiller som i toppform er blant verdens beste. Jeg tror han er en av få spanske spisser som passer inn i engelsk fotball.

David Villa- Valencia:

En spiller med gode tekniske ferdigheter, men jeg tror han vil bli en Morientes kopi og ikke passe inn i engelsk fotball.

Lenke til kommentar

Har egentlig mer troen på Villa enn Torres. Villa lekte seg jo med Chelsea. Men i det siste har jeg begynt å tenke mer på Tevez og tror han vil passe best. Han er veldig ung, har spilt i england og er sannsynligvis den billigeste..

Lenke til kommentar
Selv tror jeg faktisk at den "store" signeringen uteblir. Tror på "rafakjøp", dvs relativt ukjente spillere fra alle verden hjørner.

Men tiden vil vise.

8686687[/snapback]

Da blir jeg skuffet. Ser heller at vi får inn et par toppspiller hver seong enn ti middelmådige spillere som ender opp som stallfyll og blir solgt sesongen etter. Har blitt altfor mange slike i den senere tid.

Lenke til kommentar

Hehe, morsom glipp av Liverpoolfc.tv. Er nok en som har tabbet seg litt ut der, ja. :D Alle slike offisielle sider har jo på forhånd laget lignende sider/tekster som det Liverpoolfc.tv hadde laget i forbindelse med Athen, for å kunne publisere det straks en eventuell seier er i boks. Men her har nok noen vært litt uheldige og publisert det litt for tidlig. :p

Lenke til kommentar
Er mer hypp på å få Tevez enn de tre andre..

8686652[/snapback]

Ditto, han har vist at han takler PL, i motsetning til mange av de andre. Med Morientes friskt i minne så er det viktig... I tillegg reddet vel fyren så å si egenhendig West Ham fra nedrykk
Lenke til kommentar

Dykk kan gjerne diskutere kampen her, men innlegg kun meint å provosere og irritere andre kan dykk la være å poste. Dette er som sagt ein Liverpool-tråd, å lage dårleg stemning her inne fører ikkje til noko godt.

Eg kunne sikkert sletta litt blant innlegga som kom frå 22:30 og utover i gårkveld, men det får heller ligge.

Lenke til kommentar
Å tape mot et klassisk usportslig italiensk lag som i tillegg har dommeren på sin side er noe av det værre en kan oppleve.

8685657[/snapback]

Ikke ta helt av nå da. I dag tapte vi på grunn av ineffektivitet, noe som har vært et problem gjennom hele sesongen. Jeg er skuffet, men kommer nok fort over dette, vi eide tross alt kampen. Se det positive i det.

Dommeren hadde en del rare avgjørelser og unødvendige avblåsninger, men ikke derfor vi tapte kampen.

8685686[/snapback]

Selvfølgelig gir jeg ikke det ene og alene skylden for at vi tapte. Vi hadde mulighet til både å utlikne og redusere flere ganger før det skjedde, men var ekstra sint i kampens hete. En annen ting er at jeg synes dommere som dømmer på den måten ødelegger mye av flyten i kampen, noe vi f.eks ikke så i FA Cup finalen. Men uansett vi går med reist hode ut av dette og ser fram mot en ny sesong. Der vi skal kjempe på toppen av tabellen og om et nytt CL trofè.

Youl'll never walk alone :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...