ErlendRU Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ja Barry kan kjøpe seg ut for £4m Men det skjer ikke Bra du fyrer løs med masse gode argumenter også! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Samboe spesial. Nothing new. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ja Barry kan kjøpe seg ut for £4m Men det skjer ikke Bra du fyrer løs med masse gode argumenter også! - Han er en Villa gutt, og ønsker seg ikke så mye til Liverpool som det dere tror! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Tror neppe Barry kjøper seg ut av kontrakten sin. Det virker ikke som ønsket om å gå til Liverpool er så ufattelig høyt som dere tror. Han ønsker nok mest sannsynlig at klubben skal få det de fortjener for han. Det er forresten morsomt når jeg leser argumenter som: *Laget vi har nå er godt nok til å vinne Premier League neste sesong, med mindre skader på Gerrard og Torres. Glemmer du da muligens at andre lag har slitt mer med skader enn dere? United har til tider hatt 12 stykker ute samtidig, og med mindre skader på spillere neste sesong så er vi nok to hakk bedre. Skal dere vinne Premier League så må det enda en klassespiller inn hos dere. * Fire midtbanespillere blir for mye. Hallo? Tåler dere ikke litt konkurranse på plassene? Se på United: Scholes, Fletcher, Carrick, Anderson og Hargreaves (som har vært skadet denne sesongen, men vi hadde de samme fem i fjor). Alle får spilt nok i løpet av en sesong, og det er neppe krise hvis dere har fire midtbanespillere. Lucas må nok da belage seg på og sitte mer på benken, men det virker det som dere vil uansett. Når man i tillegg kan bytte inn midtbanespillere (:O) i løpet av en kamp så vil nok de fleste være glade nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Ja Barry kan kjøpe seg ut for £4m Men det skjer ikke Bra du fyrer løs med masse gode argumenter også! - Han er en Villa gutt, og ønsker seg ikke så mye til Liverpool som det dere tror! Har du lest dagboken hans? men vil nødig spekulere om Barry vil kjøpe seg ut av kontrakten eller ikke,samt om han har et ønske om å bli Poolman. Wisla: Vil si at Liverpool sine skader har vært mer viktige enn United sine(ikke arsenal da). Noe som tilsier at Liverpools stall ikke er bred nok,så der er jeg enig. Endret 29. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Faen jeg digger N'Gog. Scorte nettopp et nydelig mål mot Newcastle reservene. Han har virkelig blitt mye bedre gjennom denne sesongen. Gleder meg til å se han i preseason og neste sesong. Leder forøvrig 2-0 (San Jose og N'Gog) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 I min bok er Nemeth foretrukket. Jeg ser ikke helt potensialet hos N'Gog og jeg skal ikke skryte på meg å ha sett altfor mye av Nemeth heller (et par reservelagskamper, en del artikler og Ullevaal i fjor), men han har vært her en stund og vist at han har noe å fare med. N'Gog minner (uheldigvis) for mye om Crouch. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg er totalt uenig med deg. Har sett han spille alt han har spilt for Liverpool denne sesongen (det inkluderer preseason). I debuten så scorte han et nydelig mål mot Rangers, før han fulgte opp med nettkjenning mot VIF. Han har scort mot PSV, Sunderland og Blackburn + en god del preaseason scoringer. Det er ganske bra til å komme som 19 åring i sin førstesesong i et annet land. David har i motsetning til Nemeth ganske god fart. Jeg ser han springer i fra alle ute på banen for øyeblikket. Han viser også mer tegn til teknikk enn hva jeg har sett av Nemeth (har sett han spille 25-30 matcher totalt eller noe). På scoringen til N'Gog nettopp så måtte han ta i mot en 50 meterspasning med en mann i ryggen, før han kunne skære inn mot mål og avslutte i lengste. Det de stiller forholdsvis likt på etter min mening er avslutninger. Der de begge er veldig gode. Uten tvil er N'Gog per dags dato en klart bedre fotballspiller enn Nemeth og det er en grunn til at han er i førstelagstroppen og ikke Nemeth. Kan tilføye at jeg synes ikke N'Gog ligner på Crouch, han virker mye raskere og mer eksplosiv enn hva Crouch er. Synes han ligner mer på Torres faktisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det er godt å høre. Du har mer informasjon om de to spillerne enn det jeg har per dags dato. Med tanke på hvordan Rafa er, så er det ikke gitt at N'Gog faktisk er bedre enn sine konkurrenter på reservelaget, men det er greit å vite at manageren vår ikke er helt på tur når det gjelder unge spillere. Favoritten min på reservelaget er uansett Bruna. Og han har jeg sett enda mindre av. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Vel, jeg er enig med Rafa at det er en grunn til at N'Gog, El Zhar, Insua og tildels Spearing får faste innhopp på førstelaget. Da de skiller seg ut fra resten. Nemeth, Bruna og Pacheco er ikke helt ferdig med å "bli klar" for førstelaget ennå og vil trenge tid. Spesielt de to sistnevnte mangler mye på fysikken, men har teknikk som det griner etter. Bruna har forresten vært glimrende i førsteomgang og hadde et skudd (på frispark 25m) nesten oppe ved lengste kryss, bare den gikk i stolpen desverre. N'gog hadde et langskudd i stolperoten og et mål som "kanskje" ble feilaktig avblåst for offside. Kommentatorene mente at han var for rask for linjedommern. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 El Zhar kan godt bli solgt for min del. Om få måneder er han 23 år. Late bloomer eller ikke, han er for dårlig. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Meget mulig. Han er i hvertfall den beste vingen vi har på reservelaget i skrivende stund, selv om han kan rote litt innimellom. F.eks veldig glad i å drible, selv om det er mulighet for å slå en pasning som kan skape farligheter. Edit: PACHECOOOO 4-0 frispark klin i krysset fra 23 meter Endret 29. april 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Kult om vi hadde stilt med dette laget mot N'castle da; Reina Darby-Hyypia-Agger-Insua El Zhar-Alonso-Pacheco-Gerrard Nemeth-N'gog Newcastle er plankekjøring uansett liksom. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Da hadde vi tapt ganske jævlig. Pacheco sentralt liksom Forøvrig 5-1 nå, Pacheco med sin andre. Ser at Gerrard blir klar til søndag. Heeerlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Barn og deres meninger altså. Morsom lesning da. Pachenco og N'gog netter for reservelaget ser jeg,men ser ingen grunn å ta lett på lørdagens kamp. La nå Liverpool vinne resten av kampene med A-laget, ser ingen grunn til å ta risker. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Nja. Dere burde spille med et sterkere lag enn som så. For det første kan jo målforskjellen i PL bli avgjørende, og for det andre gikk jo united på en smell i FA-cupen... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 hæhæ, vel, flytte han litt lengre opp da. bak spissene. Tapt nei, taper ikke med Hyypia Menmen, vi starter aldri med mer en 1unggut uansett. Pacheco starta vel ikke kampen, og har putta 2 allerede? Gotta love him Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Reservelaget spilte en god kamp ja. La oss håpe på samme sifre på søndag! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Gleder meg. Den var bra shoppet da...men om det skjer tviler jeg på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå