Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Da gratulerer jeg Windydancer med tapt diskusjon, ordene blind, rødhåret og dverg gjorde susen. Bedre lykke neste gang.

Dere har vel tapt alle sammen. En diskusjon uten vinnere. Kan dere ikke heller kalle inn en som er supporter for ett annet lag og la han uttale seg på ett litt mer nøytralt grunnlag. Så kan dere være så uenige som dere vil, men alle har jo en ganske subjektiv oppfattning om sitt eget lag.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Scholes er selvfølgelig en fantastisk spiller med en fantastisk fotballkariere, men det er bare det at Alonso er i en klasse for seg selv. Pasningene hans er noe ingen andre kan kopiere.

Jeg er faktisk enig i at han faktisk har vært bedre enn Gerrard store deler av denne sesongen og det sier vel litt om hvor god Alonso er blitt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er det ikke normalt å si top 10 i verden?

Top 5 blir vel litt FOR hard konkuranse.

(dette er ikke min måte å si at Alonso er i noen av disse listene,siden jeg ikke driver med lister)

Lenke til kommentar

Det er vel ikke noe mer vanlig med top 10 enn 5, og det at Tropicana skrev at Alonso er i en egen klasse for seg selv er noe av det drøyeste jeg har lest. Da har du virkelig ikke sett andre lag enn Liverpool, og du sitter med brillene godt på.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Litt for naivt å si at Alonso har pasninger som ingen andre kan kopiere...

Han har så absolutt pasninger av høy, HØY kvalitet, men som nevnt ovenfor meg, så er det flere som har pasninger "som ingen andre kan kopiere"; Xavi, Pirlo, Becks og Riquelme er noen. Han du nevner i signaturen din, Wisbatov, var også en herlig tilrettelegger sammens med bl.a Pep (Guardiola), van Hanegem, Matthews, Didi og ZZ.

Men i PL står derimot Alonso høyt over de som slår høykvalitetspasninger oftere enn noen andre, sammens med Scholes. Uten tvil. Fabregas og Nasri er faktisk også høyt oppe på listen, mtp alderen dems.

EDIT: Så ikke moderator-posten ovenfor. Beklager. *setter en strek*

Ja, hent R. Albiol, selg Agger.

Endret av Shoo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...