Veritas_ Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Da gratulerer jeg Windydancer med tapt diskusjon, ordene blind, rødhåret og dverg gjorde susen. Bedre lykke neste gang. Dere har vel tapt alle sammen. En diskusjon uten vinnere. Kan dere ikke heller kalle inn en som er supporter for ett annet lag og la han uttale seg på ett litt mer nøytralt grunnlag. Så kan dere være så uenige som dere vil, men alle har jo en ganske subjektiv oppfattning om sitt eget lag..... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Dere viste til en video der Alonso slår pasninger upresset, men Scholes slår de pasninger mens han er presset. Han er fortsatt tre hakk over denne spanjolen som ikke engang har fast plass på landslaget. Youtube løser alt! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Scholes har også sine dårlige passninger, slik som Alonso. Blir som å ta de beste til Alonso, og de dårligste til Scholes og sammenlikne, for å så si at Alonso er best. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Scholes er selvfølgelig en fantastisk spiller med en fantastisk fotballkariere, men det er bare det at Alonso er i en klasse for seg selv. Pasningene hans er noe ingen andre kan kopiere. Jeg er faktisk enig i at han faktisk har vært bedre enn Gerrard store deler av denne sesongen og det sier vel litt om hvor god Alonso er blitt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Pasningene hans er noe ingen andre kan kopiere. Da har du desverre ikke sett noe særlig fotball i livet ditt. Alonso er ikke engang blant de 5 beste i verden på å slå pasninger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Er det ikke normalt å si top 10 i verden? Top 5 blir vel litt FOR hard konkuranse. (dette er ikke min måte å si at Alonso er i noen av disse listene,siden jeg ikke driver med lister) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Det er vel ikke noe mer vanlig med top 10 enn 5, og det at Tropicana skrev at Alonso er i en egen klasse for seg selv er noe av det drøyeste jeg har lest. Da har du virkelig ikke sett andre lag enn Liverpool, og du sitter med brillene godt på. Endret 28. april 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Uenig, man sier oftere top 10,enn top 5. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Da unnskylder jeg som vanlig og håper du tilgir meg . Uansett så regner jeg med at du er enig i at å si at Alonso er i en klasse for seg selv, eller slår pasninger ingen andre kan kopiere blir å se ting "litt" for subjektivt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Gjør jeg da alltid. Count me in. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jaja, da setter vi strek for pratet om Scholes i denne tråden. Reaksjoner ta's på PM. Takk. Dalglish Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Litt for naivt å si at Alonso har pasninger som ingen andre kan kopiere... Han har så absolutt pasninger av høy, HØY kvalitet, men som nevnt ovenfor meg, så er det flere som har pasninger "som ingen andre kan kopiere"; Xavi, Pirlo, Becks og Riquelme er noen. Han du nevner i signaturen din, Wisbatov, var også en herlig tilrettelegger sammens med bl.a Pep (Guardiola), van Hanegem, Matthews, Didi og ZZ. Men i PL står derimot Alonso høyt over de som slår høykvalitetspasninger oftere enn noen andre, sammens med Scholes. Uten tvil. Fabregas og Nasri er faktisk også høyt oppe på listen, mtp alderen dems. EDIT: Så ikke moderator-posten ovenfor. Beklager. *setter en strek* Ja, hent R. Albiol, selg Agger. Endret 28. april 2009 av Shoo Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 selg Agger! men trist at hyppi må gå. håper virkelig at Babel for en sjangsen til Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Agger skal ingen steder. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Selge Agger? No way! Da begynner jeg å grine. Og hente Albiol i stedet? Det er nødt til å være en dårlig spøk. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 selg Agger! men trist at hyppi må gå. håper virkelig at Babel for en sjangsen til Vet dere noe vi andre ikke vet? Slett ikke sikkert verken Agger eller Hyypia må gå. Er jo bare spekulasjoner fra media så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Håper vi beholder både Agger og Hyypia. Om Babel ofres for å få inn en klasseving, skal jeg ikke klage. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Selge Agger? No way! Da begynner jeg å grine. Og hente Albiol i stedet? Det er nødt til å være en dårlig spøk. Urgh, da feller jeg nok noen tårer sjøl ja. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Selger vi Agger og Hypiia går til Wolves for free så ligger vi tynt an... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Tja, Kelly imponerer visst i klubben han er leid ut til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå