Jørgen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Nå er det vel som oftest at vår spiller faktisk er den bedre spilleren sett fra et nøytralt synspunkt. Ronaldo er milevis bedre enn en hver høyreving dere har. Stopperene våre er begge topp 5 i verden osv. Det er en grunn til at laget vinner trofèer år etter år. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Jeg vil påstå at akkurat nå er dere sikrere mtp. framtiden i keeperposisjon og hovedspissen. Kanskje dere har mindre problemer mtp. venstrevingen også, og kanskje kanskje kanskje høyreback, den er jeg meget usikker på. Resten skal ikke være lett for dere. Endret 27. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Så LATTERLIG å se United supporterne diskutere. Dere skal liksom "kjøpslå" inn alle tankene deres med å hive inn et positivt stikk til den andre siden, f.eks; "JEG NEKTER Å SI AT SCHOLES ER EN DÅRLIGERE PASNINGSLEGGER ENN ALONSO, MEN JEG SKAL GÅ MED PÅ Å SI AT TORRES ER HAKKET BEDRE ENN TEVEZ!!" Alonso sin pasningsfot er så mye bedre enn den blinde, lave, rødhårede dvergen sin at jeg ikke klarer å beskrive det med ord. Hva med å se noen månder tilbake da Scholes ikke presterte og ropene om å hive han ut fra laget og la erstatteren "super-Anderson" ta over. Da var det ikke mange som turde å påstå at Scholes forsatt har en pasningsfot som slår Alonso sin. Nå kommer det vell 10 poster om hvor dum, blind og lite objektiv jeg er. Men jeg gir faen, alle som har sett Scholes og Alonso i kamp har sett at Alonso sine pasninger er fra en annen nivå en 8 meteres passeren Scholes. Vist dere vil leve i en drømmeverden hvor dvergen er best, so be it. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) den blinde, lave, rødhårede dvergen sin at jeg ikke klarer å beskrive det med ord. Du synker på et så lavt nivå der at jeg ikke kan beskrive DET med ord. Skam deg, seriøst. Mistet ALL respekt for deg. Så latterlig at det skal være best å ignorere deg fra nå av. Det er tragisk. Nå kommer det vell 10 poster om hvor dum, blind og lite objektiv jeg er. Men jeg gir faen, alle som har sett Scholes og Alonso i kamp har sett at Alonso sine pasninger er fra en annen nivå en 8 meteres passeren Scholes. Vist dere vil leve i en drømmeverden hvor dvergen er best, so be it. Og jeg driter i personangrep, men dette viser at du faktisk er inkompetent når det kommer til fotball. 8 meters passeren Scholes? Går det an? Er du så dum? Han har slått pirkeperfekt langpasninger i ca. 15 år, og du sier dette. Håper for din skyld at du er full eller noe. Tror de fleste Liverpool-supportere vil støtte meg her og. Hva med å se noen månder tilbake da Scholes ikke presterte og ropene om å hive han ut fra laget og la erstatteren "super-Anderson" ta over. Da var det ikke mange som turde å påstå at Scholes forsatt har en pasningsfot som slår Alonso sin. Jeg husker ingen slike innlegg men hvis folk sa lignende viser det hvor lite de vet om Utd, Scholes og fotball. Det betyr ikke du trenger å generalisere og bruke DE som eksempel; de er rett og slett inkompetente de og. Kos deg videre. Endret 27. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Så LATTERLIG å se United supporterne diskutere.Dere skal liksom "kjøpslå" inn alle tankene deres med å hive inn et positivt stikk til den andre siden, f.eks; "JEG NEKTER Å SI AT SCHOLES ER EN DÅRLIGERE PASNINGSLEGGER ENN ALONSO, MEN JEG SKAL GÅ MED PÅ Å SI AT TORRES ER HAKKET BEDRE ENN TEVEZ!!" Alonso sin pasningsfot er så mye bedre enn den blinde, lave, rødhårede dvergen sin at jeg ikke klarer å beskrive det med ord. Hva med å se noen månder tilbake da Scholes ikke presterte og ropene om å hive han ut fra laget og la erstatteren "super-Anderson" ta over. Da var det ikke mange som turde å påstå at Scholes forsatt har en pasningsfot som slår Alonso sin. Nå kommer det vell 10 poster om hvor dum, blind og lite objektiv jeg er. Men jeg gir faen, alle som har sett Scholes og Alonso i kamp har sett at Alonso sine pasninger er fra en annen nivå en 8 meteres passeren Scholes. Vist dere vil leve i en drømmeverden hvor dvergen er best, so be it. Tåpelig av deg. Å kalle Scholes en dverg gjorde at jeg fikk avsmak i munnen. Denne "dvergen" som du så fint kaller han har prestert i årevis og har slått pasninger Alonso ikke er i nærheten av. Dere viste til en video der Alonso slår pasninger upresset, men Scholes slår de pasninger mens han er presset. Han er fortsatt tre hakk over denne spanjolen som ikke engang har fast plass på landslaget. Jeg prøvde å pakke det inn litt tidligere, men seriøst? Alonso er hverken bedre enn Xavi eller Fabregas. Jeg gidder ikke engang å la det her gå hvis du er full, for det her er å synke lavere enn rennesteinen. Når denne sesongen har vi klaget på Scholes? Jeg sliter med å se når han i det hele tatt har spilt dårlig. Slutt og grin fordi våre enkeltspillere banker dritten ut av deres. Liverpool har to spillere som hadde fått plass i troppen vår, og det er Gerrard og Torres. Dere kan leve i drømmeverdenen der dere har de beste spillerene, men ikke vinner trofèer. EDIT: Pyntet på innlegget, men jeg står for alt jeg skrev tidligere. Endret 28. april 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Nå er det vel som oftest at vår spiller faktisk er den bedre spilleren sett fra et nøytralt synspunkt. Ronaldo er milevis bedre enn en hver høyreving dere har. Stopperene våre er begge topp 5 i verden osv. Det er en grunn til at laget vinner trofèer år etter år. Så du mener Ronaldo er bedre enn Yossi, you got balls lady! (ja, dette er en spøk. Men hvordan (og hvorfor) du tok ronaldo i Scholes-Alonso diskusjonen er beyond me) Carra-Agger\skrtel er ikke mye dårligere. Vidic-Rio på top 5 i verden faktisk. Jaja. Edit: Har vi egentlig ikke blitt enige på dette forumet at sammenligning av lag aldri ender bra? Endret 27. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Dere kan leve i drømmeverdenen der dere har de beste spillerene, men ikke vinner trofèer. WE WON IT FIVE TIMES!! WE WON IT FIVE TIMES!!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Siden Winy tydeligvis har ingenting å komme med, kan jeg høre topp 5 listen din Danielzu? (Midtstoppere i hele verden) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Jeg lager ikke lister, finner hele vitsen med å sette opp slike lister blir uvesentlig. Så slikt kan andre få gjøre. Men OM jeg hadde lagt en liste over Verdens beste midtstoppere så hadde sikkert Vidic vært på'n,men ikke Rio. (siden vidic har vært meget god iår) Endret 27. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hvem som er best av Alonso og Scholes gidder jeg ikke en gang forsøke vurdere, men kan slå fast at begge er gode fotballspillere. Begge har gode kamper, og begge har mindre gode kamper. Men det virker jo som enkelte av dere United-supporterne også er fryktelig naive, når dere gir inntrykk av at Scholes aldri har dårlige kamper. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Det er helt greit da, det er ihvertfall saklig og jeg ser dine grunner for det. Vidic har vært vill i år ja, men personlig vil jeg sette Rio mye høyere enn Vidic for det han allerede har oppnådd og vist når vi virkelig trengte han i år også som f.eks når han kom tilbake til Porto bortekampen og ga hele laget roen vi trengte. Men nok om det, var bare nysgjerrig på det. EDIT: Scholes har hatt dårlige kamper ja Superparanoid, selvfølgelig, det har alle til tider; men jeg tror denne quoten bør dekke akkurat hva som prøver å bli sagt her. * "People say he is a great player, but you have to define what a great player is. For me, it is a player who has a bottom level that means his worst performance is not noticed. If he is having a bad game, a teammate might feel Paul Scholes is not quite on his game, but a spectator wouldn't notice. Scholes, of all the players I have played with, has the highest bottom level." o Peter Schmeichel, former United teammate. Endret 27. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Han har sjeldent dårlige kamper, da bunnivået hans er ufattelig høyt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Porto var like tannløs som han gutten som spiller banjo i filmen Deliverence. Endret 27. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Porto var like tannløs som han gutten som spiller banjo i filmen Deliverence. Du så vel ikke kontrollen vi hadde bak med alle innleggene som kom inn? Finner du det kanskje merkelig at den Portoen som virket farlig som faen på Old Trafford når vi stilte med Vidic - Evans plutselig virket utrolig tannløse 8 dager senere når de har akkurat det samme laget men vi får Vidic - Rio tilbake sammen? Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Dere viste til en video der Alonso slår pasninger upresset, men Scholes slår de pasninger mens han er presset. Han er fortsatt tre hakk over denne spanjolen som ikke engang har fast plass på landslaget. Du er inne på noe her, Alonso er nok ikke like god under press som Scholes. Det er noe av grunnen til at han hadde en så god første sesong, da motstanderene ikke var klar at de måtte komme fort opp i press på han. Man ser jo hvor galne folk er etter å ta han ut av kampene nå, han har vel skaffet oss 5-6 røde kort denne sesongen? Sykt. Blir litt dumt å bruke landslagsplass som argumentasjon, når man tar i betraktning hvilke spillere Spania har i den posisjonen. Han har faktisk 56 landskamper. Endret 28. april 2009 av BareMarius Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Alonso har vært helt sinnsykt god iår. Jeg mener faktisk han har vært bedre en Gerrard iår. Til tider iallfall. Og utrolig stabil sesongen gjennom, og jeg hadde ikke likt å sett hvordan Liverpool hadde ligget an uten Alonso. Han er uhyre viktig for Liverpool. Ikke bare det at han slår gode pasninger, og er playmaker. Men det at han bestandig er så offensiv, og prøver å skape spill, ut av ingenting liker jeg ved han. Samt er han jo PL's kjekkeste spiller. ^^ Nei, det blir definitivt Alonso på min neste drakt ja. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Agreed CCola, til tider bedre en Gerrard, spesielt et lite stykke uti sesongen. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Da gratulerer jeg Windydancer med tapt diskusjon, ordene blind, rødhåret og dverg gjorde susen. Bedre lykke neste gang. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Bra argument det: En eller to fjortisser i United tråden sutret under/etter en kamp om at Scholes spilte dårlig. Ja da er han dårlig. Punktum. Idiotargument. Men er nå andre gang på to dager i denne tråden, så begynner snart å forvente det. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Wehey, jotun strikes! Nå har han lest tråden 2 dager på rad(!), kudos til deg assa. De 2 dagene her har det meste faktisk gått saklig for seg. Kanskje du burde ta en titt på de siste 500 sidene i din tråd før du uttaler deg, mister. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå