bruno99 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hahaha! genial avatar Termo :!: Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det er godt mulig at Scholes tar den. Den beste pasningsfoten i Premier League. Xabi sin er bedre. Haha, er faktisk underholdning i vente her i tråden når man kommer hjem. Dette er nesten det latterligste jeg har lest her på lenge. Synst det er underholdende at folk faktisk mener at Scholes faktisk har bedre pasningsfot en Alonso per dags dato. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Har, har alltid hatt, og kommer nok til å ha bedre pasningsfot enn Alonso til han legger opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det er godt mulig at Scholes tar den. Den beste pasningsfoten i Premier League. Xabi sin er bedre. Haha, er faktisk underholdning i vente her i tråden når man kommer hjem. Dette er nesten det latterligste jeg har lest her på lenge. Synst det er underholdende at folk faktisk mener at Scholes faktisk har bedre pasningsfot en Alonso per dags dato. Jeg ser ikke noe underholdene med det, men det kan hende at jeg er sær. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Har, har alltid hatt, og kommer nok til å ha bedre pasningsfot enn Alonso til han legger opp. Nettopp. Du/dere kommer aldri til å mene at Alonso er bedre unasett hva Jeg har ikke sett nok United kamper til å lage noen bedømning. Tipper det er tilfellet for endel United fans også, som ikke helt har fulgt med på alle liverpool heller, men som føler de må støtte deres kjøre Scholes Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Har, har alltid hatt, og kommer nok til å ha bedre pasningsfot enn Alonso til han legger opp. Nettopp. Du/dere kommer aldri til å mene at Alonso er bedre unasett hva Jeg har ikke sett nok United kamper til å lage noen bedømning. Tipper det er tilfellet for endel United fans også, som ikke helt har fulgt med på alle liverpool heller, men som føler de må støtte deres kjøre Scholes At Alonso har bedre pasningsfot enn Scholes? Nei, begge er kapable til å slå drømmepasninger. Men stabiliteten til Scholes kan ikke Alonso matche. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Har, har alltid hatt, og kommer nok til å ha bedre pasningsfot enn Alonso til han legger opp. Nettopp. Du/dere kommer aldri til å mene at Alonso er bedre unasett hva Jeg har ikke sett nok United kamper til å lage noen bedømning. Tipper det er tilfellet for endel United fans også, som ikke helt har fulgt med på alle liverpool heller, men som føler de må støtte deres kjøre Scholes At Alonso har bedre pasningsfot enn Scholes? Nei, begge er kapable til å slå drømmepasninger. Men stabiliteten til Scholes kan ikke Alonso matche. Shcoles har spilt litt lengre i Pl enn Alonso. Scholes var syk bra to sesonger tilbake, men om han har hatt bedre passningsfot en Alonso denne sesongen. Vell.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det er godt mulig at Scholes tar den. Den beste pasningsfoten i Premier League. Xabi sin er bedre. Haha, er faktisk underholdning i vente her i tråden når man kommer hjem. Dette er nesten det latterligste jeg har lest her på lenge. Det er godt mulig at Scholes tar den. Den beste pasningsfoten i Premier League. Hadde vært å så herlig. Vel, om du ser hvem sin bruker som har postet, så er ikke noe nytt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 At Alonso har bedre pasningsfot enn Scholes? Nei, begge er kapable til å slå drømmepasninger. Men stabiliteten til Scholes kan ikke Alonso matche. Jeg er helt enig. Det har vært perioder der Alonso rett og slett ikke var god nok for Liverpool og jeg var en av dem som ønsket ham bort til fordel for Barry. I år har han derimot vært glimrende, men det er ønsketenkning å tro at han har spilt på dette nivået siden han kom. I mine øyne er hans første og siste sesong for oss, de beste. Fjoråret kunne jeg for eksempel klart meg uten. Scholes har høyere bunnivå, point blank period. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Har, har alltid hatt, og kommer nok til å ha bedre pasningsfot enn Alonso til han legger opp. Nettopp. Du/dere kommer aldri til å mene at Alonso er bedre unasett hva Jeg har ikke sett nok United kamper til å lage noen bedømning. Tipper det er tilfellet for endel United fans også, som ikke helt har fulgt med på alle liverpool heller, men som føler de må støtte deres kjøre Scholes At Alonso har bedre pasningsfot enn Scholes? Nei, begge er kapable til å slå drømmepasninger. Men stabiliteten til Scholes kan ikke Alonso matche. Shcoles har spilt litt lengre i Pl enn Alonso. Scholes var syk bra to sesonger tilbake, men om han har hatt bedre passningsfot en Alonso denne sesongen. Vell.. Scholes er fortsatt sykt bra. Har du sett hvilken pasningsrate mannen har? Forøvrig var Scholes "blind" for to sesonger siden. @Wh1te, takk? Jeg er sjokkert. Kan jo nevne at jeg føler at Alonso har minst like mye av æren for at det offensive til Liverpool har kommet seg som Gerrard har. Endret 27. april 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Scholes er fortsatt sykt bra. Har du sett hvilken pasningsrate mannen har? Forøvrig var Scholes "blind" for to sesonger siden. Sa jeg at han ikke var bra? Jaja, tre-fire sesonger siden da. Scholes er bedre spiller en Alonso, men Alonso har spilt bedre denne sesongen. Scholes har bedre rutine, Alonso har alderen.(altså han er yngre og KAN med årene bli bedre) Endret 27. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg er helt enig. Det har vært perioder der Alonso rett og slett ikke var god nok for Liverpool og jeg var en av dem som ønsket ham bort til fordel for Barry. I år har han derimot vært glimrende, men det er ønsketenkning å tro at han har spilt på dette nivået siden han kom. I mine øyne er hans første og siste sesong for oss, de beste. Fjoråret kunne jeg for eksempel klart meg uten. Scholes har høyere bunnivå, point blank period. Syns fjorårets sesong av Alonso er veldig undervurdert. Vi gjorde det elendig mens han var skada, og når han kom tilbake vant vi nesten hver kamp. Men den kan selvfølgelig ikke sammenlignes med første sesongen, da var han helt fantastisk, spesielt i de periodene Gerrard var ute med skade. Elsker karen, det er så mange småting folk ikke legger merke til ved han. Hver gang de har vist statistikk på hvem som har løpt mest i kamper, så er Alonso nr. 1. Han vinner også alltid hodeduellene på midtbanen etter utspark. (Hvordan setter jeg inn youtube filmer direkte i posten? ) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Vel vel, den som sa Alonso ikke har hatt en kamp med 15pasninger på 40meter,eller noe i den dur, må nesten starte å telle her i vidoen Marius linka. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Noen burde forøvrig også lage en youtube film med alle forsøka Alonso har på skudd fra egen banehalvdel. Han har hvertfall de to måla, og så husker jeg han hadde et veldig bra forsøk mot Hellas i EM, samt skuddet mot Casillas i første kampen mot Real Madrid. Endret 27. april 2009 av BareMarius Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Vel vel, den som sa Alonso ikke har hatt en kamp med 15pasninger på 40meter,eller noe i den dur, må nesten starte å telle her i vidoen Marius linka. Det er playmakern sin det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) At Alonso har bedre pasningsfot enn Scholes? Nei, begge er kapable til å slå drømmepasninger. Men stabiliteten til Scholes kan ikke Alonso matche. Jeg er helt enig. Det har vært perioder der Alonso rett og slett ikke var god nok for Liverpool og jeg var en av dem som ønsket ham bort til fordel for Barry. I år har han derimot vært glimrende, men det er ønsketenkning å tro at han har spilt på dette nivået siden han kom. I mine øyne er hans første og siste sesong for oss, de beste. Fjoråret kunne jeg for eksempel klart meg uten. Scholes har høyere bunnivå, point blank period. Jeg er så utrolig glad nå. Jeg er faktisk fornøyd at det er ihvertfall noen Liverpool-supportere som KAN bruke vettet. Seriøst, du har faktisk skjønt det. Det er BUNNIVÅET som er SÅ tellende i sånne diskusjoner, og det hjelper for å se klare forskjellen på Alonso sin "fantastisk" pasningsfot, og Scholes sin "magisk" pasningsfot. Det er bare klasseforskjell som Night (tror jeg) sa: Scholes i sin egen klasse med f.eks Pirlo (men Scholes gjør dette i raske PL fortsatt btw, de som sier at han har vært dårlig i år eller noe ser på en eller to kamper der han har vært helt grei) og kanskje Xavi; mens spillere som Fabregas og Alonso ligger litt bak klassemessig. Å f.eks si "Alonso har bedre pasningsfot enn Scholes" ER bare feil, det er feil og det er faktisk fasitsvar hvis man har sett nok fotball i livet sitt. Sånn er det. Endret 27. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Noen burde forøvrig også lage en youtube film med alle forsøka Alonso har på skudd fra egen banehalvdel. Han har hvertfall de to måla, og så husker jeg han hadde et veldig bra forsøk mot Hellas i EM, samt skuddet mot Casillas i første kampen mot Real Madrid. Det kule er jo at han scorte to mål på rad fra egen banehalvdel. Ingen andre mål fra ham mellom de to. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Gratulerer, en kamp der han slo 16 langpasninger. Jeg ser nok Liverpool til å vite at han ikke gjør dette hver kamp, og jeg ser også nok Liverpool og United kamper til å vite at Scholes har en lavere feilpasningsprosent enn Xabi Alonso. Bunnivået hans er høyere enn Alonso sitt, og jeg mener også at Alonso slår flere støttepasninger. Vi blir nok aldri enige i denne diskusjonen da deres spiller tydeligvis alltid er bedre. Dere sa at Alonso var litt bedre enn Carrick i Carrick vs Alonso debatten, men nå har Alonso plutselig hoppet en hel klasse opp. Å si at Alonso er bedre til å slå pasninger enn Scholes er som å si at Torres er dårligere enn Tevez. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 At Alonso har vært ekstrem i år er det ingen tvil om. At pasningsfoten er bedre enn Scholes sin er bare en latterlig påstand. Helt seriøst. At jeg er drota Points nå har ingen betydning. Det er en LATTERLIG påstand. Jeg vet ikke hva jeg skal svare engang. Kan svare i edru tilstand. MEN HAHAHAHAHA. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Gratulerer, en kamp der han slo 16 langpasninger. Jeg ser nok Liverpool til å vite at han ikke gjør dette hver kamp, og jeg ser også nok Liverpool og United kamper til å vite at Scholes har en lavere feilpasningsprosent enn Xabi Alonso. Bunnivået hans er høyere enn Alonso sitt, og jeg mener også at Alonso slår flere støttepasninger. Vi blir nok aldri enige i denne diskusjonen da deres spiller tydeligvis alltid er bedre. Dere sa at Alonso var litt bedre enn Carrick i Carrick vs Alonso debatten, men nå har Alonso plutselig hoppet en hel klasse opp. Å si at Alonso er bedre til å slå pasninger enn Scholes er som å si at Torres er dårligere enn Tevez. For det første: Denne setningen kan vel sies om ''dere'' også da? da deres spiller tydeligvis alltid er bedre for det andre: Nå har jeg ikke skomlest alle(og det er et par) innleggende angående denne saken,men flere Liverpool-supportere som sier at Scholes har bedre passningsfot.(bl.a White og jag) For det tredje: Alonso har vært bedre en Carrick. og Alonso har hoppet en hel klasse opp denne sesongen fra den forgje. Endret 27. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå