Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet snart ikke lengre. Det er så mye frem og tilbake med enkelte. Først sier dere han ikke er det, så slenger dere i trynet vårt at vi må begrunne hvorfor vi ikke synest han er det, og når vi gjør det får vi selvsagt pepper(bombe).

Men in the end er alle enige tenker jeg. :fun:

Lenke til kommentar

Det er vel ingen her heller som har sutret for at Gerrard ikke vant. Selv Liverpool-supporterne er enig at Vidic hadde fortjent dette. Trodde imidlertid at tittelen Giggs nå fikk gjaldt denne sesongs beste spiller, men siden Hyrlen er så sint, så er sikkert det feil. I så fall er det helt greit.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Hylekoret kommer nok ikke til å stoppe med det første. Vidic vinner "årets spiller" så bare slapp av.

Ååååå JEEZ. Herre. Det er klart Giggs fortjener en slags pris, men årets spiller blir feil. Og det er så jævla enkelt fordi han ikke har vært på nivå med Vidic(og Gerrard). Begge de to har vært epic i år, spessielt vidic, det måtte komt som et sjokk på alle inkludert han selv sikkert, at han ikke vant. Gerrard som vanlig helt der oppe. Å holde et så høyt nivå hele jævla sesongen, det har ikke giggs. Og han fortjener rett og slett ikke prisen, faen, er ikke alle enige om det snart?

PS: Nei, rooney er ikke bedre en Young+ireland tilsammen.

Nå er jeg rimelig sikker på at 99,8% av alle United-supportere ville hatt Rooney i stedet for Young og Ireland, og det tror jeg de fleste andre supporterne også ville hatt. Det jeg egentlig ville frem til var at Rooney har vært milevis bedre enn begge to. Du vet jo at jeg har rett, men du har store problemer med å ikke vri og vende på alt jeg skrive, og å sette alt på spissen. Men det er mulig du har rett, om du tenker at Ireland og Young hadde slått Rooney i hvem som klarer å holde på ballen lengst. Eller hadde heller sett Young og Ireland i Liverpool enn Rooney?

For svarte FAEN. Hvor står det at dette er for beste spiller?! Dette er ikke kåringen som kommer i slutten av året som er kåret av managere og jury som går direkte på prestasjon. Er det mulig. Spill mer dum.
Du kaster bort tiden din, har jeg funnet ut. Går jo ikke an å argumentere før du får slengt "Jeeezez" og "herre" osv tilbake. Skulle ønske det var flere seriøse Liverpool-supportere, det begynner å bli en mangelvare.

Husk at dette er spillernes pris. Er jo ingen tvil at prisen var utdelt til han pga. sentimentale grunner. Han har spilt langt ifra så godt som en med tittelene "årets spiller" fortjener. La eksperter ta seg av en ordentlig og gjennomtenkt prisutdeling der årets spill vurderes.

Jeg mener heller ikke at Giggs ikke fortjener den. Fyren er en fantastisk person og spiller, og fortjener virkelig heder og ære for alt han har gjort på banen, og det var på tide at denne prisen kom, men det skulle kanskje vært en "årets hederpris", om denne hadde eksistert.

Å si at Rooney er like god som Young og Ireland tilsammen er som å si at ananas på pizza er godt - noe det ikke er.

Morsomt at du tar meg bokstavlig da. Men jeg er også enig i at Rooney vs Young-Ireland er det samme som om ananas på pizza er godt - meningene er delt. Men nå ser vi jo hvor langt Liverpool har kommet med å kjøpe mange fra nest øverste hylle, istedenfor en eller to fra øverste.

Lenke til kommentar

Giggs er en fantastisk person, har vært en fantastisk spiller og spiller fortsatt på høyt nivå. Det eneste jeg ikke forstod var at han ble kåret til denne sesongens beste spiller, for det er ikke jeg enig, ikke du enig eller ingen andre enig. Men der tok jeg sannsynlivis feil, jeg innrømmer det. Og hvis det er spillerne som har stemt fram ham på bakgrunn av det han har gjort for klubben i en årrekke: KJEMPEBRA!

Lenke til kommentar
Nå er jeg rimelig sikker på at 99,8% av alle United-supportere ville hatt Rooney i stedet for Young og Ireland, og det tror jeg de fleste andre supporterne også ville hatt. Det jeg egentlig ville frem til var at Rooney har vært milevis bedre enn begge to. Du vet jo at jeg har rett, men du har store problemer med å ikke vri og vende på alt jeg skrive, og å sette alt på spissen. Men det er mulig du har rett, om du tenker at Ireland og Young hadde slått Rooney i hvem som klarer å holde på ballen lengst. Eller hadde heller sett Young og Ireland i Liverpool enn Rooney?

Rooney som enkeltspiller er jo helt klart bedre enn både Young og Ireland, men de to har hatt fantastiske prestasjoner tidligere i år mens Rooney har sine beste nå i det siste. Det er en grunn til at Young var månedens spiller i både september og desember

EDIT: Men dette er vel ingen diskusjon å ta i denne tråden

Endret av GBD
Lenke til kommentar
Sympati utgivelser.

Hvor faen er IRELAND sin pris? Han har vert helt syk iår. Ashley Young har vert god, men Ireland har vert bedre.

Vet du hvem som har vært bedre enn Young og Ireland til sammen? Rooney.

Lol.

Det er dette som er problemet. Folk tror "sesongen" er de 4 siste kampene.

Rooney har hatt en stigende formkurv etter Jul, ja. Men Ireland har vert en av de mest stabile spillerne til City gjennom hele sesongen, og har terrorisert gang på gang med sine lure løp og sitt fantastiske blikk for spillet.

Rooney står med 12 mål, Ireland står med 9.

Lenke til kommentar
Giggs er en fantastisk person, har vært en fantastisk spiller og spiller fortsatt på høyt nivå. Det eneste jeg ikke forstod var at han ble kåret til denne sesongens beste spiller, for det er ikke jeg enig, ikke du enig eller ingen andre enig. Men der tok jeg sannsynlivis feil, jeg innrømmer det. Og hvis det er spillerne som har stemt fram ham på bakgrunn av det han har gjort for klubben i en årrekke: KJEMPEBRA!

Han er ikke kåret til "beste" spiller. Han fortjener den for at han kommer tilbake i slik form han har hatt i år å viser at han faktisk har det i seg, å at han har taklet flytting til sentral midtbane som ingen annen før han. Faktisk helt eksepsjonelt bra. Han er Ikke (Les: Ikke) kåret til beste spiller, men den andre spillere føler fortjener denne utmerkelsen. Om det er for peneste sandslott eller beste spiller er helt opp til dem. Her har de tydelig lagt vekt på all hans tid i Premier League og hans fantastiske tjeneste for fotballen og United. I tillegg til at han har hatt en sinnsyk sesong helt uavhengig av alt han har gjort før.

Edit: Nå ser jeg at du kanskje har skjønt det etterhvert, sorry for denne tiraden mot deg da. Men dere andre får den likevel :)

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Til sammen , dvs, begge to, Ireland OG Young. Du sier Rooney har vært bedre en de to, tilsammen. I say again, kvalitetene de to har tilsammen er dårligere enn rooney? please.

Kanskje jeg tolket deg feil her, kanskje du formulerte deg feil. Slik jeg ser det mener du at han er bedre en begge to til sammen. Get it?

Gjerne argumenter for saken din uten å rakke ned på andre debutanter, for jøss.. Det får deg ikke til å se ut som en tulling.

Lenke til kommentar
Morsomt at du tar meg bokstavlig da. Men jeg er også enig i at Rooney vs Young-Ireland er det samme som om ananas på pizza er godt - meningene er delt. Men nå ser vi jo hvor langt Liverpool har kommet med å kjøpe mange fra nest øverste hylle, istedenfor en eller to fra øverste.

Virker du som skreiv og mente det. Var ingenting som tydet på at du faktisk var useriøs.

Enig i at Liverpool ikke kjøper mye fra øverste hylle. Skyldes vel også mangel på ressurser. De har jo klart å hente inn Torres, Mascherano, Alonso og Keane de seneste årene, om ikke de er top notch, så vet ikke jeg. Riera og Benayoun ble jo også kjøpt/hentet de seneste årene. Ble ikke regnet som spesielt gode anskaffelser, se hvordan de gjør det nå. Røverkjøp.

Lenke til kommentar

Åsså sa du Keane da... hehe.

Mangel på ressurser kan da ikke være problemet siden netto utgift har jo vært større hos Liverpool enn f.eks United. Så istedet for å kjøpe 10 stk til 1 mill, så kunne de jo kjøpt 1 til 10 mill.

Lenke til kommentar

En del av grunnen til at det har blitt mye kjøp fra nestøverste hylle er også, foruten økonomiske restriksjoner, at Benitez siden han tok over gradvis har måttet bygge opp laget på ny med å kjøpe egne spillere. Det er bare til å se på hvem som spiller på laget nå som spilte da han tok over. Jeg har ikke så god tid til å tenke nå, men jeg tror ikke det er flere enn Gerrard, Carra og Hyypiä av de som var der før han tok over. Hele stallen er siden byttet ut, og det er mye utskiftninger til å skje på 4-5 år. Men det var nødvendig da stallen den gang var meget svak. Nå som vi endelig begynner å få den stammen i laget som vi vil ha, så har jeg håp og mer tro på at det vil handles mer fra øverste hylle, og flere store talenter, fremfor å kjøpe mange squadspillere hvert år.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Til sammen , dvs, begge to, Ireland OG Young. Du sier Rooney har vært bedre en de to, tilsammen. I say again, kvalitetene de to har tilsammen er dårligere enn rooney? please.

Kanskje jeg tolket deg feil her, kanskje du formulerte deg feil. Slik jeg ser det mener du at han er bedre en begge to til sammen. Get it?

Gjerne argumenter for saken din uten å rakke ned på andre debutanter, for jøss.. Det får deg ikke til å se ut som en tulling.

De eneste jeg rakker ned på er de som sier at det er latterlig at Giggs fikk prisen. Ingen andre, og de som fremdeles mener at det var latterlig, burde begynne å tenke etter. Slike diskusjoner ser jeg ikke på som veldig saklige.

Virker du som skreiv og mente det. Var ingenting som tydet på at du faktisk var useriøs.

Enig i at Liverpool ikke kjøper mye fra øverste hylle. Skyldes vel også mangel på ressurser. De har jo klart å hente inn Torres, Mascherano, Alonso og Keane de seneste årene, om ikke de er top notch, så vet ikke jeg. Riera og Benayoun ble jo også kjøpt/hentet de seneste årene. Ble ikke regnet som spesielt gode anskaffelser, se hvordan de gjør det nå. Røverkjøp.

Såklart mente jeg det ikke bokstavlig :) Riera og Bønna er eksempler på røverkjøp, men det er en del som faller ut. Sissoko, som forøvrig er stor i Juventus, passet ikke. Babel kommer aldri til å slå gjennom (det samme mener jeg om Nani, for de som tror at dette ikke er objektivt), Degen og Dossena har jeg problem med å se at slår i gjennom. Voronin var jo gratis, men har ble ikke noe god, selv om han har blitt god nå i Bundesliga. Skrtel m.fl har vært røverkjøp ja, men med så mange bomkjøp så måtte det vært mye bedre med færre, men kvalitetssikre spillere. Jeg sier ikke at man kan garantere kvalitet (se Keane), men Rafa kjøper med høy risiko.

Der ligger det en stor forskjell mellom han og SAF, det virker som om SAF gjør det skarpere i transfer-delen. Vidic, Ronaldo, Rooney, VDS og Evra, dette er spillere som man idag sansynligvis må doble prisen for å ikke bli ledd av. Det har jo naturligvis blitt noen bomkjøp som f.eks Djemba-Djemba og Kleberson, men ikke noe å legge merke til. Det finnes jo enkelte artikkler om at Liverpool har brukt mer penger enn United, så det kan diskuteres, men jeg påstår ingenting.

Lenke til kommentar
Det er godt mulig at Scholes tar den. Den beste pasningsfoten i Premier League.

Xabi sin er bedre.

Haha, er faktisk underholdning i vente her i tråden når man kommer hjem. Dette er nesten det latterligste jeg har lest her på lenge.

Det er godt mulig at Scholes tar den. Den beste pasningsfoten i Premier League.

Hadde vært å så herlig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...