Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Paul Scholes slår 40m langpasninger på lissene til lagkamerater. Jeg kan aldri si at jeg har sett Alonso slå 15 langpasninger på fot i løpet av en kamp.

Da kan du heller ikke si at du ser Liverpool regelmessig. (jeg påstår ikke at du har sagt det, but still) Alonso har slått 40-meterspasninger helt siden han kom.

Endret av Benitez
Lenke til kommentar
At Giggs vinner, og at det i det hele tatt er 5 Unitedspillere nominert, sier litt om hvilket lag juryen liker best...

Jury?

Peiling du.

Det at eg skriver at Bolanos har peiling er ironi og sarkasme. I tilfelle du var i tvil.

Er da en jury som bestemmer hvem de nmominerte er?

Og du har liksom peiling? Du som bare har norske kroner på bankkontoen :!:

Nei. Du har faktisk ikke peiling. Og smileys forsvinner ikke med farge.

Her er en liten link til lesing for din del. Wikipedia er kanskje ikke den sikreste kilden, men tror nok dette stemmer ganske bra.

Den er på engelsk da... Håper det går bra.

http://en.wikipedia.org/wiki/PFA_Players%2...yer_of_the_Year

Lenke til kommentar
Han har jo tross alt 15 assists på 12 kamper fra start + ett mål, så han har for all del bidratt til at vi er der vi er. Vil ikke si det er ufortjent, men at det er andre som fortjener den mer, er jeg enig i.

FEIL!

Han har 8 assist og 1 mål i Premier League dette året. Må gjenta at dette er Premier Leagues beste spiller og det er kampene der som teller.

Det er kun to mann som kan sies å väre de riktige vinneren, Vidic og Gerrard, mulig også Lampard. Mener personlig Gerrard burde vunnet da han har holdt LFC inne i tetkampen veldig alene i perioder.

Vidic har også fått rödt kort 2 kamper mot den störste utfordreren som förte til 0 poeng og 12 poengs forskjell fra to seire over samme lag (Liverpool).

Lenke til kommentar

Jeg ser faktisk Liverpool ganske regelmessig (så lenge det ikke går i veien for en United - kamp) og jeg vil tørre å påstå at jeg aldri har sett Alonso slå 15, 40 meters pasninger i løpet av en kamp. Jeg har aldri påstått at Alonso ikke slår dem, men jeg påstår at Alonso er dårligere til å legge pasninger enn Scholes noe statistikken også tyder på. Scholes slår heller ikke støttepasninger så ofte som Alonso. Den eneste pasningsfoten som kan måle seg med Scholes sin pdd. er Xavi sin. Fabregas er også nærmest på lik linje, mens jeg vil si at Alonso er på høyde med Carrick hvis ikke litt bedre.

Kjakan: Det er fint at du ikke har kontroll over hvem spillerene stemmer på er det ikke? Når spillerne ikke stemte frem Stevie G eller Lamps så er det deres valg, og Giggs har fortjent dette. Synd at brillene dine er så farget at du ikke kan være glad på vegne av tidenes Premier League spiller.

Lenke til kommentar

Spillerene stemmer på den (de, les: to) spillerene de synes fortjener prisen, og prisen går da altså til den spilleren som har fått mest stemmer. Den spilleren ble Ryan Giggs. Spillerene inkludert deres egne har stemt frem han som årets Premier League spiller, og da nytter det ikke å sitte å sutre fordi Captain Fantastic ikke fikk den. Det står respekt av å spille en så god sesong som det Giggs har gjort i sin alder, og faktoren at han aldri har fått den før selv om han har fortjent den tidligere spiller nok inn, men det er uansett spillerenes valg, og de valgte å stemme frem Ryan Giggs.

Lenke til kommentar
Giggs har startet 1/3-del av kampene, scoret et fattig mål og hatt 8 assist. Årets spiller burde i alle fall spille mer eller mindre fast på laget...

Hadde skjønt det om det hadde blitt Vidic. Men GIGGS?

Det er spillerne som har stemt. Og de bestemte seg for å gi denne til Giggs, for alt det han har gjort for fotballen.

Du må skjønne at en 35 år gammel Giggs ikke kan spille alle kampene lengre.

Lenke til kommentar
Han har jo tross alt 15 assists på 12 kamper fra start + ett mål, så han har for all del bidratt til at vi er der vi er. Vil ikke si det er ufortjent, men at det er andre som fortjener den mer, er jeg enig i.

FEIL!

Han har 8 assist og 1 mål i Premier League dette året. Må gjenta at dette er Premier Leagues beste spiller og det er kampene der som teller.

Deg om det. Du har dine kilder og jeg har mine. Selvfølgelig har jeg bare tatt tallene for Premier League.

Lenke til kommentar

FEIL!

Hvor står det at det er Premier Leagues beste spiller som vinner denne?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Det er skjelden jeg er innom her, og det forstår sikkert noen. At det er mulig å være så trangsynt forundrer meg gang på gang. Går folk aldri lei av å kritisere og angripe Manchester United og alt rundt dem? Spillere, fans, ledere, kort sagt alt blir slengt dritt rundt, mens Gerrard og de andre superheltene fra Liverpool fortsatt er verdens beste. Det er kanskje en grunn til at ikke Gerrard vant, eller at ingen andre ble nominert. Men for all del, bare fortsett å syt, det er ingen som kan stoppe dere.

Giggs årets spiller? Ja, nettopp. Giggs er personen du setter inn på hvis du har lyst til å fjerne all kreativitet og hurtighet fra vingene. Er minst 10-20 folk som har prestert bedre enn Giggs i år.
Noen som sa at Giggs har spilt ving for oss? Det er en grunn til at han ikke spiller fast ving lenger.

Sympati utgivelser.

Hvor faen er IRELAND sin pris? Han har vert helt syk iår. Ashley Young har vert god, men Ireland har vert bedre.

Vet du hvem som har vært bedre enn Young og Ireland til sammen? Rooney.

Vil tro Alonso/Gerrard har vert vell så gode som Giggs. Hvorfor gi sånne sympati utnevnelser? Skal han bli hedret så burde klubben tatt seg av det, ivertfall så lenge det faktisk er spillere som har vert bedre. Som Feks Vidic

Du så tydeligvis ikke Giggs i første halvdel av sesongen. Giggs har kanskje spilt sin beste sesong noensinne, å det bør være med på å fortelle dere hva det innebærer.

Den er jeg mer usikker på, han har jaffal ikke spillt den beste sesongen noensinne som ving..

Er det noen som har sagt at han har gjort det? Mannen har jo knapt vært ving.

At Giggs vinner, og at det i det hele tatt er 5 Unitedspillere nominert, sier litt om hvilket lag juryen liker best...
Nei, det sier litt om hvem som spiller best fotball, og hvilket lag som best utenom i supporternes hoder.
Lenke til kommentar

Ååååå JEEZ. Herre. Det er klart Giggs fortjener en slags pris, men årets spiller blir feil. Og det er så jævla enkelt fordi han ikke har vært på nivå med Vidic(og Gerrard). Begge de to har vært epic i år, spessielt vidic, det måtte komt som et sjokk på alle inkludert han selv sikkert, at han ikke vant. Gerrard som vanlig helt der oppe. Å holde et så høyt nivå hele jævla sesongen, det har ikke giggs. Og han fortjener rett og slett ikke prisen, faen, er ikke alle enige om det snart?

PS: Nei, rooney er ikke bedre en Young+ireland tilsammen.

Lenke til kommentar
Sympati utgivelser.

Hvor faen er IRELAND sin pris? Han har vert helt syk iår. Ashley Young har vert god, men Ireland har vert bedre.

Vet du hvem som har vært bedre enn Young og Ireland til sammen? Rooney.

Hvem er trangsynte her?

Prisen skulle helt klart gått til Vidic eller Gerrard, som begge har spilt en ufattelig større rolle for laget sitt enn det Giggs har gjort i år. At han skal få gratispoeng for alder og slikt er bare håpløse utsagn, da dette er prisen for beste spiller sesongen 08/09. At han ikke har fått en slik pris tidligere er ikke noe argument å komme med.

Endret av Infenso
Lenke til kommentar

Tydeligvis er man egentlig rimelig enige inne på forumet her. Giggs har vært god, men ikke like god som Gerrard og Vidic. Likevel er det spillerne som har stemt på denne måten, og da er det rimelig lite man kan klage på

Endret av GBD
Lenke til kommentar

Hvis Man Utd-supporterne virkelig går i seg selv og tenker "Hvem har virkelig utmerket seg i år?", så er jeg ganske sikker på at Giggs ikke er det første navnet de tenker på. Navn som bør komme før er Vidic, Gerrard, Lampard, Ronaldo, Rooney og Anelka. Jeg vil i tillegg nevne unge spillere som Fabregas, James Milner, Ashley Young, Steven Ireland og Matthew Taylor som alle har hatt en fantastisk sessong for sine respektive klubber. Giggs er og har vært en stor spiller, men jeg synes det blir en parodi å gi en slik pris til han (EDIT: Vil ikke kalle det en parodi likevel. Hadde det vært årets beste spiller kåret av FA kunne jeg kanskje sagt det). Han er IKKE en spiller som har utmerket spesielt i år. Jeg tviler på at Man Utd-supporterne kan være uenig i at f.eks. Gerrard, Lampard og Ronaldo (med flere) har vært bedre.

Men nå er det jo heller ingen jury som har kåret den beste spilleren i PL i år, men spillerne som har stemt.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Klart det er spillerene som stemmer osv, det kan man lese sikkert 20ganger denne siden. Men kan ikke folk komme ut av Giggsbobla og innrømme at dette faktisk ikke er fortjent denne sesongen?

Og just for the record, jeg synest personlig Alonso er hakket over både Carrick og Fabregas når det kommer til pasningsfot. Men dette blir man aldri enige om uansett.

Lenke til kommentar

Husk at dette er spillernes pris. Er jo ingen tvil at prisen var utdelt til han pga. sentimentale grunner. Han har spilt langt ifra så godt som en med tittelene "årets spiller" fortjener. La eksperter ta seg av en ordentlig og gjennomtenkt prisutdeling der årets spill vurderes.

Jeg mener heller ikke at Giggs ikke fortjener den. Fyren er en fantastisk person og spiller, og fortjener virkelig heder og ære for alt han har gjort på banen, og det var på tide at denne prisen kom, men det skulle kanskje vært en "årets hederpris", om denne hadde eksistert.

Å si at Rooney er like god som Young og Ireland tilsammen er som å si at ananas på pizza er godt - noe det ikke er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...