guttorm Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Vil tro Alonso/Gerrard har vert vell så gode som Giggs. Hvorfor gi sånne sympati utnevnelser? Skal han bli hedret så burde klubben tatt seg av det, ivertfall så lenge det faktisk er spillere som har vert bedre. Som Feks Vidic Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Vil tro Alonso/Gerrard har vert vell så gode som Giggs. Hvorfor gi sånne sympati utnevnelser? Skal han bli hedret så burde klubben tatt seg av det, ivertfall så lenge det faktisk er spillere som har vert bedre. Som Feks Vidic Du så tydeligvis ikke Giggs i første halvdel av sesongen. Giggs har kanskje spilt sin beste sesong noensinne, å det bør være med på å fortelle dere hva det innebærer. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Skal innrømme at jeg trikset litt med tallene ja, men 8 assists er feil ifølge RedCafe. Et United-forum høres kanskje ikke så pålitelig ut, men der blir det oppsummert etter hver kamp hvem som scorer og har assists. Ser at du har fått tallene dine fra premierleague.com, og godt mulig 8 er riktig, men den siden har hatt feil før. For eksempel skal Rafael være 190 cm høy. Sant det, premierleague.com er (merkeleg nok)ikkje den mest pålitelege sida, men ein skulle tru at dei hadde kontroll på ting som assists. Uansett, så betyr det vel ikkje så mykje, då det må vere andre grunnar til at akkurat Giggs fekk den prisen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Giggs var ikke akkurat noen favoritt blant unitedfansen tidlig i sesongen. Da var han "over the top", han hadde mistet farten, var ikke kreativ lenger - rett og slett for gammel. Bare bla tilbake en del sider å se hva dere selv skrev den gang. Giggs fortjener heder og ære ja, men ikke en slik tittel for inneværende sesong. Latterlig. Og både Torres og Gerrard har sugd balle denne sesongen. Er alltid noen som skriker høyt. Berbatov måtte jo selges etter en straffebom (!!!) her nå nettopp. då det må vere andre grunnar til at akkurat Giggs fekk den prisen. Ja, fordi motspillerene syntest han fortjente denne prisen. Det er jo en avstemming. Spillerne har stemt. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Og både Torres og Gerrard har sugd balle denne sesongen. Er alltid noen som skriker høyt. Berbatov måtte jo selges etter en straffebom (!!!) her nå nettopp. Mens Benayoun derimot har hatt en god sesong. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Vil tro Alonso/Gerrard har vert vell så gode som Giggs. Hvorfor gi sånne sympati utnevnelser? Skal han bli hedret så burde klubben tatt seg av det, ivertfall så lenge det faktisk er spillere som har vert bedre. Som Feks Vidic Du så tydeligvis ikke Giggs i første halvdel av sesongen. Giggs har kanskje spilt sin beste sesong noensinne, å det bør være med på å fortelle dere hva det innebærer. Den er jeg mer usikker på, han har jaffal ikke spillt den beste sesongen noensinne som ving.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hehe Prisen er grei nok. Ryan Giggs har blant annet scoret ett fint mål i år, samt hatt opptil flere fine pasninger i løpet av de minuttene han har vært på banen. Det som virker en smule merkelig, er at Giggs tidligere har hatt 8-10 sesonger hvor han har vært veldig mye bedre enn han er nå uten å ha vunnet prisen. Det er dermed tydelig at nivået i PL har falt betydelig den siste sesongen i og med at en Giggs i bratt nedoverbakke plutselig er best. Hvis jeg skulle fjernet en spiller fra Man Utd denne sesongen, er jeg likevel usikker på om jeg hadde fjernet den beste spilleren deres.... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 At Giggs vinner, og at det i det hele tatt er 5 Unitedspillere nominert, sier litt om hvilket lag juryen liker best... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hehe Prisen er grei nok. Ryan Giggs har blant annet scoret ett fint mål i år, samt hatt opptil flere fine pasninger i løpet av de minuttene han har vært på banen. Det som virker en smule merkelig, er at Giggs tidligere har hatt 8-10 sesonger hvor han har vært veldig mye bedre enn han er nå uten å ha vunnet prisen. Det er dermed tydelig at nivået i PL har falt betydelig den siste sesongen i og med at en Giggs i bratt nedoverbakke plutselig er best. Hvis jeg skulle fjernet en spiller fra Man Utd denne sesongen, er jeg likevel usikker på om jeg hadde fjernet den beste spilleren deres.... Jeg blir lei meg av å lese denne tråden. Det er motstanderne som har kåret han frem og det at dere skal være så smålige, og sitte å sutre her når tidenes Premier League spiller har vunnet denne prisen fatter jeg ikke. Gerrard hadde uansett ikke fått den. Giggs har fortjent denne prisen, og det er derfor han har blitt stemt på- Giggs har ikke spilt 8 - 10 sesonger bedre enn den han har spilt i år, da har man ikke fulgt med på United i det hele tatt. @Bolanos: Det sier vel egentlig mest om hvilket lag som har spilt best, og denne juryen du snakker så pent om er faktisk de andre spillerne i Premier League. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) At Giggs vinner, og at det i det hele tatt er 5 Unitedspillere nominert, sier litt om hvilket lag juryen liker best... Jury? Peiling du. Det at eg skriver at Bolanos har peiling er ironi og sarkasme. I tilfelle du var i tvil. Endret 27. april 2009 av Jotun Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Er det ikke en jury som bestemmer hvem som blir nominert da? Og så bestemmer spillerne hvem som vinner? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 @Wis, det innlegget ble ikke skrevet her, men på KF. Men herregud, la oss legge denne diskusjonen død. Giggs er faktisk ikke årets spiller, men vant fordi han har vært en stor spiller i mange år. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 At Giggs vinner, og at det i det hele tatt er 5 Unitedspillere nominert, sier litt om hvilket lag juryen liker best... Jury? Peiling du. Det at eg skriver at Bolanos har peiling er ironi og sarkasme. I tilfelle du var i tvil. Er da en jury som bestemmer hvem de nmominerte er? Og du har liksom peiling? Du som bare har norske kroner på bankkontoen :!: Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 The Professional Footballers' Association Players' Player of the Year (often called the PFA Players' Player of the Year, the Players' Player of the Year, or simply the Player of the Year) is an annual award given to the player who is adjudged to have been the best of the year in English football. The award has been presented since the 1973–74 season and the winner is chosen by a vote amongst the members of the players' trade union, the Professional Footballers' Association (PFA). Every Spring, each member of the association votes for two players. A shortlist of nominees is published in April and the winner of the award, along with the winners of the PFA's other annual awards, is announced at a gala event in London a few days later Jeg tolker det som at hver spiller stemmer på to spillere, og det i realiteten allerede er avgjort når de kommer med de nominerte, med andre ord at de nominerte er de spillerene som har fått flest stemmer. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hmm, mon tro hvem som vinner neste år.? scholes? neville? kanskje Hyypia? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det er godt mulig at Scholes tar den. Den beste pasningsfoten i Premier League. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Tviler ikke lengre. Kåringen neste år; Scholes P.Neville G.Neville Butt Hyypia Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det er godt mulig at Scholes tar den. Den beste pasningsfoten i Premier League. Xabi sin er bedre. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det er godt mulig at Scholes tar den. Den beste pasningsfoten i Premier League. Xabi sin er bedre. xabi sin er mye bedre Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Scholes har vel hatt en pasningsprosent nærmere 90% hver eneste sesong. Han slår vanskeligere pasninger enn Alonso som har en større feilpasningsprosent. Paul Scholes slår 40m langpasninger på lissene til lagkamerater. Jeg kan aldri si at jeg har sett Alonso slå 15 langpasninger på fot i løpet av en kamp. Det er skremmende å se hvor smålige der er når det gjelder denne utmerkelsen. Nå har vi allerede kommet frem til at det er spillerene som stemmer, og at det ikke er noen jury som nominerer de, og fortell meg dette: Hvorfor skal ikke Scholes kunne vinne prisen neste år? Han har absolutt evnene til å gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå